Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies - olisit vaimon orgasmikontrollissa - kuinka usein pitäisi?

N41
26.04.2022 |

Olemme mieheni kanssa sopineet, että päätän hänen orgasmeistaan - siis koska ja millä tavalla ne tapahtuvat. Myös siveyslukko kuuluu työkaluihin, mutta käytössä vain ’tarpeen’ vaatiessa. Olen hiljalleen päässyt rooliini ja myös alkanut nauttimaan/kiihottumaan kontrollista. Hän on myös sopeutunut kuvioon ja viihtyy nykyään alistuvana osapuolena. Alunperin hänen rytminsä oli noin 3-4 päivän välein ja nyt se on hiljalleen kasvanut 5-7 päivään. Kerran pidin häntä ilman orgasmia 12 päivää ja siitä viimeiset 5 päivää (ei yöllä, koska aamuseisokit) siveyslukossa. Se oli hänelle loppuvaiheessa selvästi hankalaa. Itseäni toisaalta kiihotti varsinkin kahtena viimeisenä päivänä nähdä hänen ’turhautumisensa’ ja lisäsin sitä vielä pukeutumalla hameeseen ja stay up sukkiin. Nyt kiinnostaa erityisesti miesten vastaukset, että mikä olisi sinulle sellainen ’sopiva’ väli orgasmeille ja mikä ehdoton yläraja, jonka voisit muutaman kerran vuodessa kokea. Myös naiskollegoiden kokemukset kiinnostaa. Laittakaa myös ikä, koska se vaikuttaa usein asiaan. Me olemme molemmat 41 v. Tiedän, että tässä skenessä varsinkin miehet fantasioi vuosista, mutta niissä en näe mitään järkeä eikä ne mielestäni tuota intiimiyttä ja jännitettä, josta olen oppinut nauttimaan.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kontroolista. Vaimoni kyllä antaa pillu kun haluan. Mutta jos häntä ei kiinnosta hän vaan nostaa hametta ja sanoo pane sitten. Makaa sängyllä jalat leviänä. Kun kestää hän sanoo etkö voisi jo laueta tai laukea niin tä on ohi. Kun homma on ohi hän nouse ylös ja jatkaa töitään. Välillä hän sanoo että kesti liian kauan.

Vierailija
22/75 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asiallisista kommenteista. Hauska myös kuulla, että monet parit ovat löytäneet aiheesta yhteisen jännitteen - ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41 kirjoitti:

Kiitos kaikille asiallisista kommenteista. Hauska myös kuulla, että monet parit ovat löytäneet aiheesta yhteisen jännitteen - ap

Kiitos AP:lle mielenkiintoisesta aloituksesta. Oli kiva lukea kommentteja.

Vierailija
24/75 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis niin ihana kun olisi sellainen vaimo, joka haluaisi kontrolloida orgasmejani. Haaveilen siitä, että vaimo kontrolloisi ja en pääsisi koskaan runkkaamaan.

Mistä sellaisen naisen löytäisi. Onkohan tämä vaan miesten fantasia? Luulis, että tästä olisi naiselle vain hyötyä

Vierailija
25/75 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo halusi tuota samaa. Sai hommata oman asunnon ja elämän.

Vierailija
26/75 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jaksaa olla kiltisti joskus turhauttavankin pitkään, niin kyllä se sitten välillä palkitaankin, kun avaimenhaltija sille päälle sattuu. Voi vaikka saada vähän (tai paljon) piiskasta tai sträpistä.

Vierailija
27/75 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on normaali avioliitto. Mutta kerran kuussa toinen saa haluamaansa seksiä toiselta. Eli vuoro joka toinen kuukausi. Kummallakin on omia asioita joita ei tehdä mutta aika vapaata on. Kesällä pidän seksiä luonnossa. Laavulla tai vaan metsässä. Vaimoni pitää seksistä kun ikkuna on auki. Tai seksistä päivällä hotelli huoneessa verhot ja ikkuna auki. Hän on innostunut haukkumaan minua ennen ja jälkeen seksin. Lisäksi hän kyllä ääntelee kovin äänekkäästi. Emme kyseen alaista toisiamme vaan heittäydymme täysillä mukaa. Koska tietää että ensikuussa on oma vuoro.

Vierailija
28/75 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso peukku . aivan mahtava =)

Vierailija
29/75 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä myös penishäkki.yhdyntää ehkä noin neljän päivän välein.vaimolle orkkuja milloin haluaa,nuolemalla tai dildoilla/straponilla.itse saan myös strappia useamman kerran viikossa ja pikkuhiljaa alkaa anaaliorgasmikin onnistua.olen kyllä tyytyväinen tilanteeseen.m47

Vierailija
30/75 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kanssa sama järjestely kuin ap:lla. Olen pitänyt välinä 1-10 päivää, mutta en tietenkään kerro etukäteen. Jos pidempään niin sitten kaksikin kertaa samana päivänä, koska pitkän taon jälkeen mieheni mukaan orgasmi on lähinnä helpottava tyhjennys, mutta ei tunnu erityiseltä. Tärkeää ja kiihottavaa on, että lopullinen päätös on yksin minulla, vaikka mieskin voi olla aloitteellinen. N48, M50

Vierailija
31/75 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä olisi vähintään noin kerran viikossa päästä laukeamaan, jos menee välit useasti pidemmäksi, niin homma alkaa kääntyä itseään vastaan, miehestä(ainakin minusta), tulee vain hermostunut.

Rangaistuksena parikin viikkoa on ihan ok, silloin tällöin.

1-2krt / viikko on optimi, tällöin mies pysyy kokoajan palvelualttiina

Vierailija
32/75 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 1-2 krt viikossa on sopiva - selvästi vähemmän mitä tulisi itse masturboitua. Toinen kysymys on tapa jolla se tapahtuu. Meillä viikolla tapahtuva on aika tekninen ja täysin vaimon kontrolloima tyhjennys Viikonloppuun osuva on sitten jo lähempänä tasa-arvoisempaa seksiä. Kuitenkin jos kettu pääsee koloon niin se tapahtuu aina vaimon ollessa päällä ja kontrolloidessa tilannetta. M50

Vierailija
33/75 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kuukausi olisi se yliraja, jota ehkä kerran vuodesa kokisi, joskin ei olla tyttöystävän kanssa sinne vielä päästy, mutta sellainen tavoite.

Muuten varmaan toi kerta pari viikossa on aika hyvä, kunhan siinä välillä laittaa olemaan hieman pidempään.

Mitä olen ainakin itse huomannut, on että orgasmikontrollin vaikutus altoilee. Ekat pari päivää on vaan mitä on. Sitten ne 3-7 olen yleensä valtavan kiihottunut. Sitten se taas laskee sillei päivät 8-12 ja sen jälkeen halut nousee uudestaan entistä voimakkaampina. Päivät nyt toki suuntaa-antavia, eikä ihan tarkkoja.

Toisin kuin ensin ajattelisi, sen siveysvyöhön pitäminen on paljon kivempaa silloin kun haluaa sen laukeamisen ja ne vaikeimmat ajat lukittuna on itse asiassa ne, joillion sen pitäminen ei tunne niin kiihottavalta.

Usein me myös jätämme sen orgasmin onnen varaan, eli nopat, pelikortit tms ja onnetar päättää on aika tulla ja peli harvoin on aivan reilu.

M25

Vierailija
34/75 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei pitkiä aikoja ole siveysvyön käyttöä kerrallaan, lähinnä silloin jos vaimo on jossain ja olen yksin kotosalla, niin munat laitetaan lukkoon.

Yksin kotona illalla kyllä melkein tulisi tumputettuanilman vyötä, toimii siis👍

Vierailija
35/75 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aaltoilu on kyllä totta. Itsellä tulee myös niitä päiviä, että himot tuntuu liian kovilta ja melkein kaduttaa koko leikki. Vaimon kanssa on sovittu, että tällaisena päivänä lukkoa ei avata (paitsi jos hän itse erityisesti niin haluaa), jotta viimeinen sana säilyy aina hänellä riippumatta siitä miten paljon minulla tekee mieli. Seuraava päivä on kuitenkin taas helpompi.

Vierailija
36/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain. Itse olen ollut nyt vaimon orgasmi kontrollissa yli 1,5vuotta. siveysvyö ollut koko tuon ajan köytössä. Maanantaina tilattiin uusi vyö. En osaa olla enään ilman vyötä. Nautin siitä tunteesta jonka vyön puristus tekee kikkelille. Tälläkään viikollaen ole saanut laueta. Eilen tuotin vaimolle neljä orkkua. Kaksi sormittamalla, yhden nuolemalla ja yhden vibralla. Kulli valui koko ajan kiima limaa ja vaimo oli ihan märkä. Ai että. Tämä on ihan parasta.

Vierailija
37/75 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko alkaa kyllä olemaan jo aika maksimi

Vierailija
38/75 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo lääkäritkin suosittele miehille siemensyöksyjä kolme kertaa viikossa jo ihan eturauhassyövän riskin pienentämiseksi?

Vierailija
39/75 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen sopimus olisi kyllä itseäni kovasti innostava. Miehestäni en ole ihan varma. Joskus ollut vähän tuon tyylistä viikonlopun ajan. Mitä miehinä tuumaisitte jos saisitte naiselta lahjaksi/yllätyksenä tuollaisen siveyslukon ja ehdotuksen viikonlopun kestävästä leikistä? Tietysti oma toiveeni olisi, että se kehittyisi pidemmällekin. N34

Vierailija
40/75 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kovasti siveysvyössä oleminen kiinnostaisi, olen sitä vaimolle ehdottanut ja muutamia päiviä ollutkin siveysvyössä, omasta ehdotuksestani.

Vaimoni kiinnostus asiaan taitaa olla aikalailla nolla, sen takia en oikein viitsi edes asiaa ehdotella.

Tilanne harmittaa kyllä kovasti :/

Olisi niin ihanaa kun vaimo olisi leikissä mukana, käskisi vyön päälle ja nappaisi avaimen varmaan talteen, kiusoittelisi asialla ja käyttäisi tilannetta hyväkseen