Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole koskaan aikuisiällä ollut ystävää. Ei samaa eikä eri sukupuolta.

Vierailija
06.06.2023 |

Tuntuisi ihmeelliseltä, että olisi joku, jonka kanssa voisi vaan olla ja viettää aikaa, niin että kummastakin tuntuu hyvältä. Eikä vaan jotain väkinäista small talkia ja näennäistä kuulumisten vaihtoa puolituttujen kanssa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/16 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole ollut. Olen 45v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ole ollut. Olen 45v.

Miten jaksat päivästä toiseen?

Vierailija
4/16 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minullakaan. Naisten saunaillat ovat täysi mysteeri. Mutta ei hätää, en kaipaa mitään laumoja. Sitä kaipaan toisinaan, että voisin jonkun kanssa puida ja pohdiskella asioita syvällisesti ja luottamuksella. Nuorempana oli pari sellaista, mutta sain pettyä hyvin raskaasti ja se vei luoton ihmisiin. Näin mennään loppuun asti, pelkään. N57

Vierailija
5/16 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en luovuta. Kun tulet vastaan katsotaan toisiamme ja ehkä löytyy jotain yhteistä kun ollaan avoimin mielin.

Vierailija
6/16 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteissa pitää uskaltaa ottaa riski että toiseen voi joutua pettymään, ei sitä tarvitse pelätä, jos itse toimii asioissa hyvän omantunnon mukaan, niin silloin se että joku sanoo tai tekee sinulle jotain ikävää tai pahaa ei ole sinusta johtuvaa. Ilman että yrittää tutustua ihmisiin syvemmin ei voi löytää oikeaa ystävää. Ole vaan rehellinen ja oma itsesi, kyllä se vielä jollekin riittää.

Vierailija
7/16 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole minullakaan. Naisten saunaillat ovat täysi mysteeri. Mutta ei hätää, en kaipaa mitään laumoja. Sitä kaipaan toisinaan, että voisin jonkun kanssa puida ja pohdiskella asioita syvällisesti ja luottamuksella. Nuorempana oli pari sellaista, mutta sain pettyä hyvin raskaasti ja se vei luoton ihmisiin. Näin mennään loppuun asti, pelkään. N57

Varmasti menet, jos niin olet päättänyt.

8/16 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aika vei viimeiset iteltä. Nyt ei ketään. Jospa joku tulee joku päivä vastaan. Yksikin riittää.

Vierailija
9/16 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti menet, jos niin olet päättänyt.

Kiitos kannustuksesta. En ole mitään päättänyt. Juuri tuollainen toisen puolesta "määrääminen" saa minut poistumaan paikalta.

Vierailija
10/16 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eläkkeelle jäänyt nainen ja olen erittäin sosiaalinen ihminen, saan helposti seuraa ja viihdyn myös muiden ihmisten seurassa, mutta en kaipaa elämääni mitään liian liki tulevia bestiksiä. En edes kutsu mieluusti kotiini tuttavia ja ystäviä vaan tapaan heitä vaikka jossain kahvilassa, torilla, kuntosalilla, yhteisillä matkoilla tai jossain muualla. Kotini on yksityistä aluettani ja viihdyn siellä yksin tai läheisten sukulaisteni seurassa. Mielestäni eläkeläisten ei kannata jäädä pyörimään liian pieniin ympyröihin ja olla tekemisissä vain muutaman valikoidun ihmisen kanssa koska ajan myötä voi käydö niin, että jää täysin yksin.

11/16 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille tai kävelylle ois kiva olla kaveri. Ehkä joku kahvila joskus.

Vierailija
12/16 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole ketään läheistä. No sellaista se on elämä sitten. Vituiksi meni.

Vierailija
13/16 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukan Poimija kirjoitti:

Korona-aika vei viimeiset iteltä. Nyt ei ketään. Jospa joku tulee joku päivä vastaan. Yksikin riittää.

No eipä ole mikään ihme, kun lukee mitä paskaa suollat tällä palstalla. Ei kai kukaan halua olla tuollaisen myrkyllisen psykopaattikiusaajan seurassa. Tee kaikille palvelus ja osta h-köysi.

Vierailija
14/16 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukan Poimija kirjoitti:

Lenkille tai kävelylle ois kiva olla kaveri. Ehkä joku kahvila joskus.

Kipitäpä luuseri keskenäs v ittuun siitä.

Vierailija
15/16 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun ei ole tottunut niin tulee hyvin ilmankin toimeen. Päinvastoin ahdistaisi jos nyt jotain kaveria paukkaisi jostain ja jonka kanssa pitäisi olla kaveeraamassa.

Vierailija
16/16 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyden kehittyminen vaatii aikaa ja sille täytyy antaa mahdollisuuksia. Uuden tuttavuuden kanssa keskustelut usein on pintapuolisia ja small talkia. Ja jos sellaista vihaa tai sellaista ei osaa, niin mitenpä sitä ihmisiin voisi tutustua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi