Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies - olisit vaimon orgasmikontrollissa - kuinka usein pitäisi?

N41
26.04.2022 |

Olemme mieheni kanssa sopineet, että päätän hänen orgasmeistaan - siis koska ja millä tavalla ne tapahtuvat. Myös siveyslukko kuuluu työkaluihin, mutta käytössä vain ’tarpeen’ vaatiessa. Olen hiljalleen päässyt rooliini ja myös alkanut nauttimaan/kiihottumaan kontrollista. Hän on myös sopeutunut kuvioon ja viihtyy nykyään alistuvana osapuolena. Alunperin hänen rytminsä oli noin 3-4 päivän välein ja nyt se on hiljalleen kasvanut 5-7 päivään. Kerran pidin häntä ilman orgasmia 12 päivää ja siitä viimeiset 5 päivää (ei yöllä, koska aamuseisokit) siveyslukossa. Se oli hänelle loppuvaiheessa selvästi hankalaa. Itseäni toisaalta kiihotti varsinkin kahtena viimeisenä päivänä nähdä hänen ’turhautumisensa’ ja lisäsin sitä vielä pukeutumalla hameeseen ja stay up sukkiin. Nyt kiinnostaa erityisesti miesten vastaukset, että mikä olisi sinulle sellainen ’sopiva’ väli orgasmeille ja mikä ehdoton yläraja, jonka voisit muutaman kerran vuodessa kokea. Myös naiskollegoiden kokemukset kiinnostaa. Laittakaa myös ikä, koska se vaikuttaa usein asiaan. Me olemme molemmat 41 v. Tiedän, että tässä skenessä varsinkin miehet fantasioi vuosista, mutta niissä en näe mitään järkeä eikä ne mielestäni tuota intiimiyttä ja jännitettä, josta olen oppinut nauttimaan.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen sopimus olisi kyllä itseäni kovasti innostava. Miehestäni en ole ihan varma. Joskus ollut vähän tuon tyylistä viikonlopun ajan. Mitä miehinä tuumaisitte jos saisitte naiselta lahjaksi/yllätyksenä tuollaisen siveyslukon ja ehdotuksen viikonlopun kestävästä leikistä? Tietysti oma toiveeni olisi, että se kehittyisi pidemmällekin. N34

Miehesi saattaa hypätä innostuksesta kattoon! Niin ainakin itse tekisin, jos en jo olisi lukittuna ja avaimenhaltijani tiukassa kontrollissa. Rohkaisisin kokeilemaan, tuskin siinä mitään häviät, mutta saatat voittaa paljon.

Vierailija
42/75 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että sopiva väli on vähän harvemmin kuin mitä tyypillisesti ilman minkäänlaista kontrollia. Siitä kannattaa etukäteen keskustella miehen kanssa ja sopia pelisäännöt. Ja nimenomaan etukäteen. Sen jälkeen kun pelisäännöt on sovittu, kaikki valta siirtyy naiselle.

Itsellä tyypillistä on harrastaa seksiä tai runkkailla 2-3 krt/vko. Sanoisin että jos rajoittaisi sen keskimäärin yhteen orgasmiin viikossa, niin se olisi optimaalinen. Pisimmillään väli ilman orkkua voisi olla kaksi viikkoa.

Olennaista mulle olisi se, ettei etukäteen itse tietäisi milloin saa. Vaihtelua väleissä saisi siis olla. Tällöin joka kerta olisi sellainen sama kutkuttava tunne kuin ensitreffeillä, kun miettii että saako tänään vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut ilman runkkaamista, mutta varmaan joku 7 päivää jos en olisi ennen sitä edgennyt orkun rajalle... jos oisin edgennyt ni varmaa 3 päivää ni oisin jo valvonu yhe yön ainaki ja koht vähä flunssassa...

Vierailija
44/75 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo säätänyt tuota koko ikäni. Hänen halujen mukaan menty. Nuoremapa helpompaa kuin oli monta kertaa viikossa, eikä tarvinnut runkata ollenkaan. Nyt vanhempana jo haastavampaa kuin on viikon välein.   Jos jäänyt tuleminen vähän vajaaksi niin rukannut päivän pari edellisen seksin jälkeen, jos tullut hyvin tyhjäksi, niin pärjännyt koko viikon seksiin asti. Tosin silloin vikat aamut keulii kalu aamuisin jo ihan älyttömästi ja panetus on hirveä. Mutta pakko myöntää, että sen jälkeen kun pääsee nuolemaan pillua ja laskemaan mällit pillun perille tuntuu taivaalliselta.  Voi olla, että 2krt viikko olisi jopa huonopi vaihtoehto ja vaimo tietää paremmin mikä mulle on parempaa. Ainakin vaimon kiima herää kun aistii mun panetuksen. 

Vierailija
45/75 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun miehelle, 60 takaraja on 2 päivää. Onko se jotenkin outoa?

Vierailija
46/75 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään siveys vyö leikkejä. Mutta vaimoni päättä koska saan seksiä. Jos minulla ei heti rupea seisomaan kun hän rupeaman puhumaan tuhmia tai kun hän laitta käden housuihini. Niin hän tietää että olen runkannut. Rangaistukseksi hän pakottaa minua pitämään trikoo housuja ja naisten tiukkoja paitoja. Kuiskii kaupassa ja ostos keskuksissa korvaani sekis ehdotuksia niin että kullini sesoo. Siinä on peittelemistä. Nyt hän on ruvennut viemään äitinsä luokse kylään ja haukkuu minua pervoksi. Anoppi uskoo näitä juttuja. J on soittanut äidilleni.

Vierailija
47/75 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tämä siveysleikki reilun puolivuotta. Ja tämä leikki alkoi hiukan vitsillä, kun sanoin miehelle et piilotetaanko sun munat pääsiäisen ajaksi. Siitä se sitten lähti. Meillä toimitaan niin, että minä päätän milloin laitetaan lukko päälle ja milloin se otetaan pois. Yleensä se tulee silloin kun toinen sitä vähiten odottaa. Ja silloin minä hiukan kiusoittelen toista kun on lukittuna, kiusoittelen muutenkin mut silloin ehkä enempi. Eli minulta " unohtuu vaikka pikkarit tai rintsikat" ja toinen tietää sen kun menemme ulos syömään. Toinen on lukittuna muutamasta päivästä viikkoon, se on minusta jo toiselle riittävän pitkä aika. Ja meillä on sovittu turvasana eli kumpi tahansa voi tämän leikin lopettaa milloin vaan ja tähän ei sitten enää palata ikinä. Eli meillä on tämmöinen leikki ja leikin säännöt,tämä sopii meille.

Vierailija
48/75 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee pitkäkin aika, jos vain koko ajan nainen pitää vireyttä yllä. Siis jotain pientä kiusaa ja kivoja vaatteita jne. Ja pervoja tehtäviä. Jos mies pitää anaalista, niin siitähän saa paljon kivoja lisämausteita, esim kauppareissut tappi sisässä.

Vierailija
49/75 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten joka päivä (vaikka 1-2x), ehkä yrittämällä 2-3pv voi pitää väliä.

Neljännestä päivästä tulee ihan mahdoton, ei pysty enää ajattelemaan muuta ja sattuu kiveksiin niin älyttömästi. Se eturauhanen ei sieltä sammu, ja kassit täynnä on karmean kivuliasta olla (en yhtään epäile etteikö pidättyneisyys aiheuta syöpää kuten tutkittu on, kivekset täynnä kuolleita siittiöitä aiheuttamassa DNA-vahinkoa). Yksin kun pitää paineita päästella, en edes ajattele mitään seksuaalista vaan mahdollisimman nopeasti kassit tyhjäksi että kipu loppuu.

Vierailija
50/75 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kasseihin mitään kerry.

Vierailija
51/75 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vaimon aktiivisuudesta, mutta jos ajatellaan että hän itse haluaisi orgasmin kaksi kertaa viikossa, itselleni keskimäärin yksi kerta viikossa voisi olla hyvä. Välillä hän voisi antaa minullekin useamminkin nautintoa ja vastapainoksi välillä voisin olla ehkä pari viikkoa yhtäjaksoisesti puutteessa.

Tykkäisin myös, että alistamisen määrä vaihtelisi seksikerrasta toiseen. Toisinaan olisin sidottuna ja komenneltuna; toisinaan olisi tasavertaisempaa menoa, eli vaimo vaikka sanoisi, että kunhan ensin nuolen hänelle nautinnon, on sen jälkeen hänen vartalonsa vapaasti käytössäni omaa helpotustani varten.

Vierailija
52/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan ja tukalan panetuksen raja menee mulla viikossa. Eli 7 päivää jaksan odottaa ihan hyvillä mielin, mutta kahdeksantena alkaa tuntua jo epämukavalta. Nelikymppinen mies.

Vierailija
53/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisi olla laukeamatta pidempiä aikoja, viikkon tai kaksi. En pitäisi kuitenkaan siitä että en saisi edes hyväillä itseäni. Lisäksi tuo toimisi ainoastaan, jos tietäisin päivän milloin pääsisin purkamaan paineet vaimoni kanssa. Muuten turhautuisin tuohon.

Olisi kuumaa jos vaimon sanoisi että saat laueta vasta kahden viikon päästä, kun olemme yhdessä. Tuolloin hänen kiusottelu, pienimuotoinen hyväily yms. olisi kiihottavaa, mutta ei turhauttavaa. 

Vierailija
54/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukitun miehen tuntemuksia. Meillä tämä siveysleikki on ollut vajaan vuoden. Meillä on ollut koko avioliiton aja ihan hyvä ja rikaskin seksielämä. Nyt lapset maailmalla ja me ollaan kahdestaan niin piristetään toisiamme nyt näin. Vaimo lukitsee minut satunnaisesti päivästä noin viikon ajaksi miten milloinkin. Minusta se on aika "kuumoittavaa" kun en tiedä milloin vapaudun, enkä saa vastausta vaikka kysyn. Vaimoni sanoo, että hän saa tästä leikistä itselleen "kiksejä" kun pystyy rajoittamaan mun miehisyyttäni. Saan kyllä itsekkin. Seksiä meillä on useita kertoja sinä aikana vaikka olen lukittuna, toki hiukan erilaista seksiä mutta kumminkin.

Vierailija
55/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän kuukauden aikana olen saanut laueta kahdesti, molemmat kerrat yhdynnässä vaimon kanssa. Odotus on tuntunut pitkältä, mutta palkinto ihanalta.  Useammin haluaisin, mutta tällä on nyt tällä kertaa pitänyt tulla toimeen. 

Vierailija
56/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveysvyötä ei ole käytössä, mutta meillä tämä meni näin. Joskus vuosia sitten tyttis kysyi että enhän mä vaan harrasta enää runkkaamista nyt kun oon hänen kanssaan. No hätäisesti vastasin että en harrasta. Hän kertoi että hänelle on tärkeää että mun seksi on vain hänen kanssaan enkä pidä mitään omaa kivaa. Näin lupasin hänelle. No silloin toi oli helppo luvata kun seksiä oli usein eli riittävästi. Nykyään seksin määrä on hiipunut ja sen väli vaihtelee aika satunnaisesti parista kerrasta viikossa kertaan kahdessa viikossa. Lupauksesta oon pitäny kuitenkin kiinni. Yli viikon jos joutuu odottamaan niin koko ajan pyörii asia mielessä ja paine tuntuu nivusissa.      

Vierailija
57/75 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen siveyslukon käyttö lähti minun (vaimo) aloitteesta. Törmäsin jossain netissä asiaan ja se alkoi kiinnostamaan ja kiihottamaan. Mies ei aluksi ollut suostuvainen, mutta ehdotuksestani vaihdoimme fetissejä. Tiesin, että häntä kiihottaa nähdä minut hameissa/mekoissa ja sukkahousuissa/stay up sukissa. Sovimme, että niinä päivinä kun olen hameissa, mies on lukossa 😊. Parhaimmillani olen pitänyt hametta yli 2 viikkoa putkeen ja mies ollut lukossa ilman orgasmia. Työkaverini huomauttikin, että olet sitten päättänyt vaihtaa housut hameeseen. Nyt tilanne on se, että mies laukeaa vain luvallani ja määräämälläni tavalla. Ei hän ihan sinut ole vieläkään säännön kanssa, mutta en ole asiassa joustanut yli vuoteen. Avain roikkuu aina kaulassani. Eli ap:n kysymykseen sanoisin, että miehelläni noin viikko ja tiukille kun mennään niin reilut kaksi viikkoa. N39, M38

Vierailija
58/75 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sovittu että seksiä on kerran kuussa. Nyt olen ollut ilman orgasmia 10 päivää. Vaimo pyörii kokoajan mielessä ja pyrin auttamaan häntä kodin pyörittämisessä mahdollisimman paljon.

Otin siveysvyön käyttöön oma-aloitteisesti sillä muuten olisin liian usein tumputtamassa. Vaimo ei vielä ole sanonut mielipidettään siveysvyön käytöstä vaikka tietää että pidän sitä. Toivon että hän ottaa aktiivisen roolin orgasmikontrollissa ja samalla saa enemmän valtaa päättää asioista.

Vierailija
59/75 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko menee ihan ok, sen jälkeen olo alkaa olemaan hieman tukala. Kaksiviikkoa on max aika, joka on nyt takana, silloin alkaa jo tulemaan aika hallitsemattomia seisokkeja ja spermatippoja vähän väliä pihalle.

kuukausi olisi itselle tavoite joskus saavuttaa, riskinä on kyllä jo, että tulee yöllinen tahaton orgasmi jossain välissä.

meillä siis runkkaukseni kielletty pyynnöstäni ja saan laueta vain seksissä. 

Vierailija
60/75 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen siveyslukon käyttö lähti minun (vaimo) aloitteesta. Törmäsin jossain netissä asiaan ja se alkoi kiinnostamaan ja kiihottamaan. Mies ei aluksi ollut suostuvainen, mutta ehdotuksestani vaihdoimme fetissejä. Tiesin, että häntä kiihottaa nähdä minut hameissa/mekoissa ja sukkahousuissa/stay up sukissa. Sovimme, että niinä päivinä kun olen hameissa, mies on lukossa 😊. Parhaimmillani olen pitänyt hametta yli 2 viikkoa putkeen ja mies ollut lukossa ilman orgasmia. Työkaverini huomauttikin, että olet sitten päättänyt vaihtaa housut hameeseen. Nyt tilanne on se, että mies laukeaa vain luvallani ja määräämälläni tavalla. Ei hän ihan sinut ole vieläkään säännön kanssa, mutta en ole asiassa joustanut yli vuoteen. Avain roikkuu aina kaulassani. Eli ap:n kysymykseen sanoisin, että miehelläni noin viikko ja tiukille kun mennään niin reilut kaksi viikkoa. N39, M38

Tuo hame homma on kyllä aika ilkeä ja hyvä keksintö =)