Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vahvistaa itsetuntoa, mielellään nopeasti!

Vierailija
26.04.2022 |

Olen aloittamassa uudessa työpaikassa ensi viikolla ja olen jo nyt ihan pulassa oman itsetuntoni kanssa. Ongelma on se, että haastattelut ja ensivaikutelman luomisen kyllä osaan, mutta todellisuudessa pidemmän päälle ihmisten kanssa ollessa jotenkin tipahdan taustalle enkä saa enää tuotua itseäni esille tarpeeksi tai oltua siinä ”vahvasti” mukana. Jotenkin mitä enemmän vietän ihmisten kanssa aikaa, sitä enemmän tuntuu että kärsin heikosta itsetunnosta enkä pysty olemaan muiden veroisena mukana.

Miten tätä saa vahvistettua ja parannettua asiaa? Pelkään, että saan potkut jo koeaikana kun en olekaan mielikuvaa vastaava, jonka annoin haastattelussa. Koen jo nyt ennen töiden aloittamista olevani todella heikoilla jäillä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mennä jollekin näyttelijäkurssille kansanopistossa.

Vierailija
2/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokaiini. Muut metodit ottavat oman aikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö mennä jollekin näyttelijäkurssille kansanopistossa.

Varmaan pitäisi pidemmän päälle, mutta nyt ei taida enää keritä tähän hätään.

Ap

Vierailija
4/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tulossa suosittelemaan amfetamíinia. On halvempaakin kuin kokkeli, eikä tarvitse olla koko ajan kiskomassa.

Vierailija
5/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamatatuointi.

Vierailija
6/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sisäistä puhettasi, onko se sellaista, jota sanoisit parhaalle ystävällesi? Jos ei, niin tee muutos, aina kun huomaat mielessäsi mollaavasi itseäsi, pysähdy ja mieti, mitä sanoisit samassa tilanteessa parhaalle ystävällesi, ja sano se itsellesi. Välillä voit vaikka taputtaa itseäsi olkapäähän ja kehua, mien hyvin selvisit jostain jutusta, vaikka se olisi pikkuasia tai vaikka paremminkin olisi voinut sen sisäisen kriitikkosi mielestä mennä, mutta silti - hienosti selvitty/hoidettu!

Ei ehkä toimi kovin nopeasti, vaatii opettelua, mutta ajan kanssa on ainakin minulla toiminut ihan hyvin. 

Vierailija
7/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatsko tosiaan näkyville paikoille. Voisit myös liittyä mopokerhoon, niin herätät pelkoa kakkialla. Tai siis Kerubin tyttöystäväkisi vaikka.

Vierailija
8/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tulossa suosittelemaan amfetamíinia. On halvempaakin kuin kokkeli, eikä tarvitse olla koko ajan kiskomassa.

Molemmissa on aika suuria haittapuolia vaikkei laittomuutta laskettaisi. Ei niitä turhan takia ole luokiteltu koviksi huumeiksi.

Vierailija
9/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti sisäistä puhettasi, onko se sellaista, jota sanoisit parhaalle ystävällesi? Jos ei, niin tee muutos, aina kun huomaat mielessäsi mollaavasi itseäsi, pysähdy ja mieti, mitä sanoisit samassa tilanteessa parhaalle ystävällesi, ja sano se itsellesi. Välillä voit vaikka taputtaa itseäsi olkapäähän ja kehua, mien hyvin selvisit jostain jutusta, vaikka se olisi pikkuasia tai vaikka paremminkin olisi voinut sen sisäisen kriitikkosi mielestä mennä, mutta silti - hienosti selvitty/hoidettu!

Ei ehkä toimi kovin nopeasti, vaatii opettelua, mutta ajan kanssa on ainakin minulla toiminut ihan hyvin. 

Ja lisään vielä: jos joskus ei mene kovin hyvin, niin lohduta itseäsi, sano että ei se haittaa, sellaista sattuu ja pikkujuttuhan se oikeasti oli.  Tunne samaa myötätuntoa itseäsi kohtaan kuin muita. 

Vierailija
10/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako kaikki työkaverit odottaa juuri tietynkaltaista uutta työkaveria, toiset voi tykätä rauhallisemmasta ja "tyrkyttämättömästä" olemuksesta jonka seurassa voi rentoutua.

Vierailija
11/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaaminen ja itsetunto kulkevat käsi kädessä.

Puheen pitäminen ihmisten edessä on minulle helppoa, mutta

vaadipas sama puhe norjaksi, jossa olen kehno, niin jopa hikeä pukkaakin...

Vierailija
12/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan lue Vauvaa.

Vierailija
13/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa muu auta kuin se todellinen vastuunottaminen eli avoin keskustelu sen kanssa, joka sinua alkaa perehdyttämään, miten sinua jännittää, jne..

Vierailija
14/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vedä roolia, joka uuvuttaa sinut.  Luultavasti kaikki haluaa kohdata sinut itsenäsi, jolla on vikoja ja virheitä, eikä täydellisenä supersuoriutujana.

Vierailija
15/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amfetamiinillä on vähän samaa vaikutusta, mutta ei minusta lähellekään samaa vaikutusta nimenomaan itsetuntoon kuin kokkelilla.

Vierailija
16/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti itseäsi ulkopuolisen silmin:  Olet työpaikalla, jonne tulee uusi työntekijä, joka käyttäytyy kuten sinä. Jos voisit sanoa hänelle, jonkin tsemppi lauseen niin mitä sanoisit?

Vierailija
17/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa on aika suuria haittapuolia vaikkei laittomuutta laskettaisi. Ei niitä turhan takia ole luokiteltu koviksi huumeiksi.

Kaikessa on aina puolensa. Elääkkö lyötynä orjana sata vuotta vai oman elämänsä kuninkaana 75 vuotta, niin siinäpä vasta pulma. Toki hommat voi aina sössiä typerehtimällä.

Vierailija
18/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele olevasi lapsenvahti. Sun täytyy pitää tilanne kasassa tai se karkaa. Ensinhän sä olet siellä oppimassa, mutta älä mene pikkukoululaismoodiin. Elämä on roolipeliä. Itsetunnon voit kiinnittää siihen rooliasuun ja jättää itsesi suosiolla taustalle. 

Vierailija
19/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikke voi käyttää kohtuudella. Adhd-lääkkeet on usein käytännössä amfetamíinia ja niitä syötetään lapsillekin.

Vierailija
20/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikke voi käyttää kohtuudella. Adhd-lääkkeet on usein käytännössä amfetamíinia ja niitä syötetään lapsillekin.

Ai sun mielestä on kuningasajatus tyrkyttää huumeita ihmiselle joka jännittää uutta työpaikkaa. Nyt ei hyvin mene. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän