Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vahvistaa itsetuntoa, mielellään nopeasti!

Vierailija
26.04.2022 |

Olen aloittamassa uudessa työpaikassa ensi viikolla ja olen jo nyt ihan pulassa oman itsetuntoni kanssa. Ongelma on se, että haastattelut ja ensivaikutelman luomisen kyllä osaan, mutta todellisuudessa pidemmän päälle ihmisten kanssa ollessa jotenkin tipahdan taustalle enkä saa enää tuotua itseäni esille tarpeeksi tai oltua siinä ”vahvasti” mukana. Jotenkin mitä enemmän vietän ihmisten kanssa aikaa, sitä enemmän tuntuu että kärsin heikosta itsetunnosta enkä pysty olemaan muiden veroisena mukana.

Miten tätä saa vahvistettua ja parannettua asiaa? Pelkään, että saan potkut jo koeaikana kun en olekaan mielikuvaa vastaava, jonka annoin haastattelussa. Koen jo nyt ennen töiden aloittamista olevani todella heikoilla jäillä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää maailma on tällainen ? Miksei ihminen saa olla normaaliolotilassaan?

Vierailija
22/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelussa pitäisi antaa itsestään realistinen kuva. Mutta jos on ujohko, sosiaalisesti vetäytyvä ja vähäenerginen, ja on sellainen jo työhaastattelussa, saisiko silloin koskaan työpaikkaa?

Vierailija
24/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokaiini. Muut metodit ottavat oman aikansa.

Itse olin tulossa suosittelemaan amfetamíinia. On halvempaakin kuin kokkeli, eikä tarvitse olla koko ajan kiskomassa.

Molemmissa on aika suuria haittapuolia vaikkei laittomuutta laskettaisi. Ei niitä turhan takia ole luokiteltu koviksi huumeiksi.

Kaikke voi käyttää kohtuudella. Adhd-lääkkeet on usein käytännössä amfetamíinia ja niitä syötetään lapsillekin.

Ai sun mielestä on kuningasajatus tyrkyttää huumeita ihmiselle joka jännittää uutta työpaikkaa. Nyt ei hyvin mene. 

Kannattaako väkisin urputtaa vastaan asiassa, mistä sinulla ei ole selvästikään mitään ymmärrystä.

Itse olin ennen kokaiinin käyttämistä hyvin sisäänpäin kääntynyt ja jossain määrin heikkoitsetuntoinenkin, mikä johti sosiaalisen elämän ulkokehille. Mutta kun sain ensimmäiset maistiaiset laadukkaasta kokaiinista, niin se jo säväytti jotakin aivoissa ja ryhtikin parani varmasti silmissä. Siinä "alkuhuumassa" suoritinkin ruotsin suullisen kokeen kokaiinipäissäni hyvällä arvosanalla, kun laitoin tytöt juttelemaan hyvillä kysymyksilläni. Muuten en saa juurikaan mongerrettua sanaakaan suustani ruotsiksi, mikä aiheutti niin sanotusti kuumotusta.

Nykyisin olen ikään kuin kahleista vapautunut villieläin.

Vierailija
25/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso esimerkkejä huonosta itsetunnosta kärsivien työyhteisöstä Venäjän johtoportaassa ja hyvästä itsetunnosta Ukrainan tai USA:n johdossa. Ja sitten mietit sekunnin, kummassa porukassa itse olisit töissä.

Vierailija
26/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Katso esimerkkejä huonosta itsetunnosta kärsivien työyhteisöstä Venäjän johtoportaassa ja hyvästä itsetunnosta Ukrainan tai USA:n johdossa. Ja sitten mietit sekunnin, kummassa porukassa itse olisit töissä.

Hauskana huomiona, Zelenskykin vetää kokkelia niin että nenä niiskuu monissa esiintymisissä.

Vierailija
27/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Hauskana huomiona, Zelenskykin vetää kokkelia niin että nenä niiskuu monissa esiintymisissä.

Ja Putte on jo niin aivonsa mömmöillä tuhonnut, ettei enää minkään mittainen pöytä riitä viivojen vetämiseen ;D

Vierailija
28/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole siellä töissä kokoajan yhtä skarppina kuin työhaastattelussa. Oot vaan oma itsesi. Töissäkin ihmiset ovat erilaisia, toisten kanssa tulee toimeen paremmin kuin toisten... Et sä potkuja sen takia saa...

Vierailija
29/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta vain olla oma itsensä, on surkeaa esittää päivästä toiseen. Ja jos sinut on valittu, sinussa on nähty sitä potentiaalia, mitä työn suorittamiseen tarvitaan. Jos huolehtii omasta tontistaan, ei ole mitään vikaa olla rauhassa taustatontilla. 

Jos et jotakin tiedä töissä, kysyt reilusti, ei mikään ole niin noloa kuin tyhjänpäiväinen esitys. Toisaalta jo se, että pohdit nyt asiaa, kertoo tunnollisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi