Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parantuuko sairaus uhkailemalla ja epäasiallisella käytöksellä, ilkeilemällä?

Vierailija
26.04.2022 |

Onko kenelläkään kokemusta tästä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iliman muuta!

Vierailija
2/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla keski-ikäisillä velatädeillä on niin paljon luulotauteja että joskus paranevat.

Uskoisin luulotautia olevan enemmän sillä uhkailijalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa! Kumpikin vetää toista alemmas.

Vierailija
4/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotkaa! Kumpikin vetää toista alemmas.

Työpaikalla?

Vierailija
5/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se edellinen keskustelu katosi?

Vierailija
6/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä on kyse, mutta hoitoa saa parhaiten näin. Jos vaan tyytyy buranakuuriin ja palaa kotiin, niin ei perään paljon soitella.

Vierailija
7/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mun ex tuntui kuvittelevan. 

Vierailija
8/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasassa näin uskotaan.

Vierailija
9/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, terveyskeskuslääkäri sanoi että mun reuma paranee sillä kun käyn aamulla lypsyllä. Kaikenlaisia 🤯

Vierailija
10/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse paransin syöpäni uhkailemalla ja vihaisella käytöksellä. Lääkärikin hämmästyi niin, että puhui asiasta eteenpäin ja nyt sairauksille uhkailemisesta tehdään virallista tutkimusta Turun yliopistossa.

Vierailija
11/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uhkailee oikein, kuollutkin herää eloon.

Vierailija
12/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse paransin syöpäni uhkailemalla ja vihaisella käytöksellä. Lääkärikin hämmästyi niin, että puhui asiasta eteenpäin ja nyt sairauksille uhkailemisesta tehdään virallista tutkimusta Turun yliopistossa.

Sanoitko "kiitos vaan kasvain tästäkin olotilasta." Vetäsit korvapuustin avokämmenellä ja kiukkusit kirosanat päälle?

Vierailija
13/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastataanpa uudestaan, että riskinä on itsetuhoisuus, jos sairas onkin aikuisten oikeesti kipeä. Epäempatialla ei muutenkaan oikein koskaan saavuteta mitään.

Vierailija
14/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos uhkailee oikein, kuollutkin herää eloon.

Ei. Jo aikaisemmin totesin, että uhkailu ja huono ilmapiiri vain pahentaa ja viuvästyttää hyvässä lykyssä paranemista. Keho tarvitsee lempeytyä ja antistressistä ilmapiiriä ympärilleen. Sairastaessa keho jo itsessään on stressireaktiossa ja epätasapainossa, ei siihen muiden ihmisten aiheuttamaa henkistä kuorimusta enää parane laittaa.

Vierailija
15/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön nyt mansikoita. Punaisia, mehukkaita.

Vierailija
16/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen: katos, käytinkö jotain kirosanaa joka on kielletty, vai onko sana mielisairas kielletty sana. 

Moderaattori pitää mielisairaiden puolta!

Kerroin nimittäin sulle just, aloittaja, miten mielisairas kuvittelee parantuvansa ja olevansa terveen kirjoissa uhkaillen ja hilluen täysin järjettömällä tavalla. Suuri alamaailman kingi!

Vierailija
17/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piutpaut tollasille! Jos jatkaa niin ilmoitusta vaan työsuojeluun, liittoon, työterveyteen, lääkäriin ja laittaa kaikki ilkeydet ylös. Tiedän yhden vahvan naisen, joka voitti kyseisen kaltaisen työpaikkakiusaajan vietyään asian oikeuteen. Kiusaaja lähti ja tämä nainen jäi saaden kiusaajalta ja työnpaikalta mojovat rahalliset korvaukset terveyden vaarantamisesta. Arvaa kiusasko sitä kukaan sen jälkeen? Ei.

Vierailija
18/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nollatoleranssi kiusaamiselle ja ehdoton ei. Sen teen kyllä kiusaajalleki selväksi. Töihin mennään töihin ei kiusaamaan muita.

Vierailija
19/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nollatoleranssi kiusaamiselle ja ehdoton ei. Sen teen kyllä kiusaajalleki selväksi. Töihin mennään töihin ei kiusaamaan muita.

Sama pätee muissakin jutuissa. Ehdoton ei kiusalle. Kiusaaja on itse jotenkin heikossa hapessa, jos pahaa oloa pitää muihin purkaa. Oli se kohde sairaana tai ei.

20/21 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen: katos, käytinkö jotain kirosanaa joka on kielletty, vai onko sana mielisairas kielletty sana. 

Moderaattori pitää mielisairaiden puolta!

Kerroin nimittäin sulle just, aloittaja, miten mielisairas kuvittelee parantuvansa ja olevansa terveen kirjoissa uhkaillen ja hilluen täysin järjettömällä tavalla. Suuri alamaailman kingi!

Sanoma Oy:llä ei ole moderaattoreita, on vain sysip*ska automaattinen moderointi, ja lauma herkkähipiöitä, jotka ilmoittavat viestejä sisällötään "asiattomiksi", jolloin automatiikka poistaa ne. Tämä toimii nettikiusaamisen muotona mm. Tiede.fi keskustelufoorumilla, joka on samaa syntyperää tämän kanssa. Jos haluat kokeilla, niin valitse mikä tahansa viesti, ilmoita se asiattomaksi, ja perustele sanoilla "kiihotusta kansanryhmää kohtaan, rasistisia mielipiteitä, yllytystä pedofiliaan, lapsiseksilinkkejä ja törkeyksiä". Mitä todennäköisimmin viesti katoaa, täysin riippumatta siitä, mikä sen sisältö oikeasti on, ja miten em. perustelut liittyvät sisältöön tai eivät..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme