Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
41/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei saa etsiä hoikkaa naista? Ylipaino ei ole kaunista eikä ylipaino ole terveellistä! 

Tottakai saa etsiä, mutta eikö silloin voisi puhua asioista ihan niiden oikeilla nimillä, eikä käyttää näitä kiertoilmaisuja?

Vierailija
42/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstoilla harhailleena olen myös havainnut, että ihmiset mieltävät itsensä urheilullisiksi, koska ovat nuorena urheilleet. Ikäänkuin 20 vuotta sitten harrastettu jalkapallonpotkiminen vieläkin vaikuttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perusjuttuja. Kukaan ei kehtaa sanoa, että haussa on hoikka kumppani. Miehet ei osaa ajatella, että pyöreä nainen voi olla liikunnallisempi kuin se laiha. 

Harvaa miestä ylipäätään kiinnostaa mitä se nainen harrastaa. 

Tämän palstan miehiä ainakin kiinnostaa. Täällä on ollut vaikka kuinka monta ketjua, joissa listataan turn-offeiksi naisella harrastuksista suunnilleen kaikki. Edes lukemista ei yhden ketjun mukaan saanut harrastaa.

Vierailija
44/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä aplla on semmonen 10 kiloa ylipainoa, että aika muhku on. Hoikkuuteen vaatisi sitten jo 20 kiloa pois.

Vierailija
45/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä treffi- ilmoitus oli miehellä jos sitten onkin aivan erilainen. Laittoi varmaan ilmoitukseen, millainen hän haluaisi olla, ei kuitenkaan ole. Hoikat veltonnäköiset eivät ole urheilullisia. Kyllä sen näkee ihmisestä, joka on aktiiviliikkuja tai urheilee.

Vierailija
46/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on poliittisesti korrekti tapa sanoa, että läskit eivät kiinnosta. Valita asiasta niille kehopositiivisille, jotka ovat tehneet asiasta sanomisesta tabun.

Niin, kaikkihan on aina lihavien naisten syytä.

Taitaa ongelma olla enempi hoikissa naisissa, jotka katsovat ilmoituksia ja ajattelevat, että tuo mies hakee oikeasti laihaa, tai että jos otan tuon niin en enää kelpaa jos vaikka lihon 10 kiloa. 

Kyllähän suurin osa naisista haluaa sellaisen miehen, joka ei kyttää syömisiä ja vaadi ikuista hoikkuutta, jos tulee vaikka lapsia ja muuta. Antaa miehestä pinnallisen kuvan heti kättelyssä. 

Normaalipainon sisällä on varaa lihoa vaikka sen 10-15 kiloa ja silti on normaalipainoinen. Mutta kun sitähän ei saa sanoa, että on kiinnostunut vain normaalipainoisista, niin tuollaisiin kiertoilmaisuihin se johtaa, jos haluaa välttää lihavien kanssa turhat treffit.

Mutta ei, jos on jo normaalipainon yläpäässä...

Vierailija
47/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski on läski vaikka kävisi joka päivä lenkillä. Urheilullinen tarkoittaa naista, joka on urheilee JA on hoikka.

Paljon treenaavalla naisella, niin kuin miehelläkin, kehittyy isoja lihaksia esim. reisiin. Silloin myös paino on korkeampi, koska lihakset painavat paljon. Moni mies ei tykkää oikeasti lihaksikkaasta naisesta, vaan haluavat siron tyttöystävän. Ja juuri sen takia ei tarttisi laittaa sitä "liikunnallista" tai "urheiullista" ilmoitukseen, eikä varsinkaan sanoa että "liikunnallinen elämäntapa" on toivomuksena.

Vierailija
48/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski on läski vaikka kävisi joka päivä lenkillä. Urheilullinen tarkoittaa naista, joka on urheilee JA on hoikka.

Esimerkiksi voimailulajeja harrastavat naiset eivät yleensä ole hoikkia vaan isoja ja rotevia. Urheilijoiksi heidät kyllä silti taidetaan mieltää kun näissä lajeissa kilpaileekin naisia ihan olympiatasolla asti.

Vierailija
49/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei saa etsiä hoikkaa naista? Ylipaino ei ole kaunista eikä ylipaino ole terveellistä! 

Tottakai saa etsiä, mutta eikö silloin voisi puhua asioista ihan niiden oikeilla nimillä, eikä käyttää näitä kiertoilmaisuja?

Mistäänhän me ei voida tietää, mitä mies oikeasti etsi, kun ilmiselvästi ei ap:kaan sitä tiedä. Ap vaan nyt sattui keksimään tällaisen päätelmän, jota ei osaa selittää itsekään kuinka tähän päätyi.

Vierailija
50/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on poliittisesti korrekti tapa sanoa, että läskit eivät kiinnosta. Valita asiasta niille kehopositiivisille, jotka ovat tehneet asiasta sanomisesta tabun.

Niin, kaikkihan on aina lihavien naisten syytä.

Taitaa ongelma olla enempi hoikissa naisissa, jotka katsovat ilmoituksia ja ajattelevat, että tuo mies hakee oikeasti laihaa, tai että jos otan tuon niin en enää kelpaa jos vaikka lihon 10 kiloa. 

Kyllähän suurin osa naisista haluaa sellaisen miehen, joka ei kyttää syömisiä ja vaadi ikuista hoikkuutta, jos tulee vaikka lapsia ja muuta. Antaa miehestä pinnallisen kuvan heti kättelyssä. 

Normaalipainon sisällä on varaa lihoa vaikka sen 10-15 kiloa ja silti on normaalipainoinen. Mutta kun sitähän ei saa sanoa, että on kiinnostunut vain normaalipainoisista, niin tuollaisiin kiertoilmaisuihin se johtaa, jos haluaa välttää lihavien kanssa turhat treffit.

Mutta ei, jos on jo normaalipainon yläpäässä...

Niinpä niin, normaalipainoisuus ei riitä naisella, vaan pitäisi olla siellä alapäässä. 

Ja samaan aikaan valitetaan kehopositiivisuudesta ja ettei saa enää hoikkaa naista tavoitella. 

Vierailija
51/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perusjuttuja. Kukaan ei kehtaa sanoa, että haussa on hoikka kumppani. Miehet ei osaa ajatella, että pyöreä nainen voi olla liikunnallisempi kuin se laiha. 

Harvaa miestä ylipäätään kiinnostaa mitä se nainen harrastaa. 

Ja kun mua taas ei kiinnosta mies, jota ei kiinnosta mitä minä oikeasti harrastan niin olisi ihan virkistävää, että sanottaisiin suoraan mitä etsitään ja mitä on tarjolla. 

En edes ole tinderissä, mutta eräs tinder-tyypiksi osoittautunut pokasi mut kadulta ja esitti sitten olevansa sellainen mitä kuvitteli minun haluavan eikä sitä kiinnostanut oikeasti pätkääkään millainen minä olen ja mitä multa saisi (muuta kuin sitä yhtä, mistä se esitti, ettei ole sen perässä). 

Ihmisistä osa on ihan pilalla!

Vierailija
52/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ainakin urheilullinen oli hoikka ja kauniisti lihaksikas ei laiha.

Vierailija
53/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon treenaavalla naisella, niin kuin miehelläkin, kehittyy isoja lihaksia esim. reisiin. Silloin myös paino on korkeampi, koska lihakset painavat paljon. Moni mies ei tykkää oikeasti lihaksikkaasta naisesta, vaan haluavat siron tyttöystävän. Ja juuri sen takia ei tarttisi laittaa sitä "liikunnallista" tai "urheiullista" ilmoitukseen, eikä varsinkaan sanoa että "liikunnallinen elämäntapa" on toivomuksena.

Eksälle oli selvästi kompleksi minun lihakseni, että ei se yhteinen kiinnostus saliharrastukseen sitten ollutkaan kiva juttu, vaikka järjellä ajateltuna olisi just toisin. 

Vierailija
54/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Jos haetaan hoikkaa naista, niin siihen ilmoitukseen ei kannata laittaa että etsitään urheilullista/terveet elämäntavat omaavaa/itsestään huolta pitävää jne., koska nämä tarkoittavat eri ihmisille eri asioita.

Vierailija
55/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia poistan tyypit joilla profiilissa lukee jotain urheilullista. Tiedän jo etten kelpaa 🙂

Vierailija
56/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei näytä tajuavan, että liikkuva ja urheileva ihminen, jolla lihaksia, ei läskiä, painaa tietenkin enemmän. Ei painoa arvioida pelkän vaa:an mukaan.

Vierailija
57/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sanomattakin siis selvää, että en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L. Vyötärö erottuu, koska on treenatut hartiat ja selkä, samoin pyöreä peppu mutta hoikkaa tai siroa minusta ei saa tekemälläkään. Urheilullinen kyllä olen ja minusta on ihan kieroa, jos urheilullista/liikunnallista/sporttista joku urpo käyttää synonyymina hoikalle tai sirolle. Lisäksi liikunnalliselle ja hyväkuntoiselle ihmiselle, kuten minulle, voi myös ruoka maistua oikein hyvin eikä liikunnan motiivina olekaan mikään painonpudotus tai edes "kiinteytyminen". 

ap 

Minulla alkoi sesomaan

🤮

Vierailija
58/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mahdollisimman tarkasti ja yksityiskohtaisesti, miten kävi ilmi, että ongelma oli nimenomaan siinä, ettet ole LAIHA TAI HOIKKA. Mun on hirveän vaikea uskoa, että mies on tuon sulle päin naamaa sanonut.

Lukutaito kadoksissa?

Eihän se mies sanonut ap:lle, ettei ap ole laiha.

Vika oli siinä, että MIES oli ITSE VALEHDELLUT olevansa sporttinen ja harrastavansa urheilua.

Vierailija
59/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni urheilullinen suomalainen nainen on sellainen lyhyt pötkylä, leveät hartiat, paksut reidet ja ei vyötäröä. Kai miehet sitten kuvittelevat sen urheilullisen naisen yleensä vaan hoikaksi.

Vierailija
60/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että lihava voi olla myös urheilullinen ja omata hyvän kestävyyskunnon. Mutta olishan ny tossa pitäny osata lukea rivien välistä, että ettii hoikkaa/treenattua kroppamallia :D Mun mielest oli vaan solidaarisemmin ilmotettu asia, ettei loukkaa joitakin. Muistakaa, että juuri kukaan ei etsi l äskejä.