Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HURJA KÄÄNNE Johnnyn Deppin ja Amber Heardin oikeustaistelussa: Ääninauhat todistavat Amberin olleen suhteessa VÄKIVALTAINEN

N18_MIETTELIÄÄNÄ
25.04.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008769904.html

Olisitko uskonut, että nainen voi olla suhteessa se väkivaltainen osapuoli ja vielä sitten manipuloida, että se olikin mies?

Nyt kun itse mietin niin meitä naisia kyllä uskotaan melko automaattisesti. Kurjaa Johnnyn kannalta, että on ollut uhri, mutta leimattu Amberin ja median toimesta syylliseksi.

Sinun mielipide?

N18

Kommentit (318)

Vierailija
221/318 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yllätä yhtään sen psykoterapeutin diagnoosi Amberista, että on persoonallisuushäiriöinen ihminen.

Naisena ihan puistattaa, että miten joku toinen nainen voi miehelle tehdä kaikki ne asiat ja sitten lavastaa, että itse on ollut se uhri muka suhteessa.

Miten se kehdannut järjestelmää ja yhteiskuntaa käyttää noin hyväkseen? Ei minkäänlaista empatiaa ole...

En pysty enää katsomaan mitään ohjelmaa tai leffaa jossa Amber esiintyy ja en näemmä ole ainut:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10774681/Petition-calling-Ambe…

Vierailija
222/318 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saa pitkän tuomion. Sen verran suututtaa miten se on kehdannut on kaltoinkohdella ja pahoinpid. Johnnyä ja lavastanut sen julkisuudessa täysin. Puhumattakaan muista sen uhreista. Toivottavasti oikeus toteutuu ja minun lapsuuden lempinäyttelijä Johnny pääsee taas ilahduttamaan ihmisiä näyttelyllä.

Mä taas en ole Deppin fani, aiemmin olen nähnyt häneltä vain pari elokuvaa, enkä ole ollut ollenkaan tietoinen tästä vaimosta tai erosta tai aiemmasta oikeusjutusta. Nyt olen seurannut tätä oikeudenkäyntiä, olen täysin Deppin puolella ja vuokrannut kaikki Pirates of the Caribbean -leffat tueksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/318 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena olen kyllä järkyttynyt mihin pahuuteen toinen nainen voi pystyä...

Enää en ihan heti luota, jos joku väittää jonkun tehneen jotain, jos ei ole todisteita. Amber ei varmasti ole ainut peto nainen maailmassa, joka pyrkii ihmisten hyväuskoisuutta hyväkskäyttämään.

Vierailija
224/318 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amberilla on niin paljon uhreja, Johnny toki suurin, että tuomio pitäisi olla pitkä ehdoton vankeus tuomio, kun todisteet on noin vahvat häntä vastaan. Ja omaisuus Johnnylle sekä muille hänen uhreilleen.

Vierailija
225/318 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sanomassa WANHA, mutta tämä olikin WANHA topikki.

Vierailija
226/318 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että Johnny saa oikeutta. Ei noiden kaikkien todisteiden jälkeen voi muuta todeta kuin, että Amber on varmasti syyllinen väitettyihin asioihin.

Vierailija
227/318 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät lisänimet Heard saanut: Ambuser ja Scamber.

Vierailija
228/318 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saa pitkän tuomion. Sen verran suututtaa miten se on kehdannut on kaltoinkohdella ja pahoinpid. Johnnyä ja lavastanut sen julkisuudessa täysin. Puhumattakaan muista sen uhreista. Toivottavasti oikeus toteutuu ja minun lapsuuden lempinäyttelijä Johnny pääsee taas ilahduttamaan ihmisiä näyttelyllä.

Tämähän on kunnialoukkaus -oikeudenkäynti, eli mitään muuta tuomiota ei ole tulossa, kuin rahallinen.

Vierailija
229/318 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda Amber Turdia.

Vierailija
230/318 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda Amber Turdia.

No, siitä en niin välitä, vaikka tottahan sekin on

Vierailija
231/318 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa mitä tämä nainen tekee, koko maailman silmien edessä.

Vierailija
232/318 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala oli katsoa eilistä showta. Mun teki ja tekee todella pahaa Deppin puolesta. Hänestä näki, miten vaikeaa hänellä välillä oli. Heardin naurettavat kuvat Ei ole mennyt lääkäriin ikinä, soittanut poliisia, ei kukaan hoitajista, turvamiehistä, kukaan ei ole nähnyt väkivaltaa eikä vammoja ikinä. Katsokaa miltä oikeasti pahoinpidellyt naiset näyttävät. Murtuneet nenät, mustat silmät, turvotukset. Heard pilkkaa kaikkia oikeita parisuhdeväkivallan ja raiskauksen ja seksuaalisen väkivallan uhreja. Miten voi olla tällaista olemassa. Mä olen niin surullinen Deppin puolesta.

Vierailija
233/318 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon pikainen vilkaisu sivulle silmillä samalla kun nostaa sitä nenäliinaa naamalleen että katsotaanko showta varmasti.

Vierailija
234/318 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tarvittavan kertoo Amber Heardin todistus ja kuvat yhdessä.

Vierailija
235/318 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä yllätä yhtään sen psykoterapeutin diagnoosi Amberista, että on persoonallisuushäiriöinen ihminen.

Naisena ihan puistattaa, että miten joku toinen nainen voi miehelle tehdä kaikki ne asiat ja sitten lavastaa, että itse on ollut se uhri muka suhteessa.

Miten se kehdannut järjestelmää ja yhteiskuntaa käyttää noin hyväkseen? Ei minkäänlaista empatiaa ole...

En pysty enää katsomaan mitään ohjelmaa tai leffaa jossa Amber esiintyy ja en näemmä ole ainut:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10774681/Petition-calling-Ambe…

Ihan turha näitä hirveää miten nainen voi tai hirveää miten mies voi kauhisteluperformansseja ja mehusteluja on esittää kun kyse on selvästi persoonallisuushäiriöisestä henkilöstä ja huumeiden käyttäjästä. Voisi jopa sanoa että Amber Heard ei hevin muunlaiseen käytökseen edes pystyisi. Pitää olla aika erikoinen ihminen jos kokee tästä naisena häpeää.

Vierailija
236/318 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamala oli katsoa eilistä showta. Mun teki ja tekee todella pahaa Deppin puolesta. Hänestä näki, miten vaikeaa hänellä välillä oli. Heardin naurettavat kuvat Ei ole mennyt lääkäriin ikinä, soittanut poliisia, ei kukaan hoitajista, turvamiehistä, kukaan ei ole nähnyt väkivaltaa eikä vammoja ikinä. Katsokaa miltä oikeasti pahoinpidellyt naiset näyttävät. Murtuneet nenät, mustat silmät, turvotukset. Heard pilkkaa kaikkia oikeita parisuhdeväkivallan ja raiskauksen ja seksuaalisen väkivallan uhreja. Miten voi olla tällaista olemassa. Mä olen niin surullinen Deppin puolesta.

Samaa mieltä.

Vierailija
237/318 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta. Kaikki näkee tuon läpi. Toivottavasti Johnny saa ne tuntuvat korvaukset ja Amber vankilaan teoistaan kaikille uhreilleen.

Edelleen kunnianloukkaus-oikeudenkäynti, joten ei tästä mitään vankilatuomiota tule. Korkeintaan Depp saa jotain korvauksia.

Vierailija
238/318 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää että aikoinaan uskoin Amberia. Onneksi Jonnyllä on näin paljon todisteita ja todistajia. Amberin esitys on ollut myös niin säälittävää, esittänyt itkevää ja muka pyyhkinyt kyyneleitä vaikka lähivideo kuvassa näkee ettei niitä ole ja muutenkin koko hänen "todistus" ollut ihan selvää esitystä ja surkeaa näyttelyä.

N29

Vierailija
239/318 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta. Kaikki näkee tuon läpi. Toivottavasti Johnny saa ne tuntuvat korvaukset ja Amber vankilaan teoistaan kaikille uhreilleen.

Edelleen kunnianloukkaus-oikeudenkäynti, joten ei tästä mitään vankilatuomiota tule. Korkeintaan Depp saa jotain korvauksia.

"jotain" = 50 miljoonaa.

Toisekseen kun Amber tuomitaan tästä niin pahonpitely oikeudenkäynnit tulee perästä, kun kaikki tietää Amberin esittäneen niin Johnnyn ja muiden uhrien on ne helppo voittaa.

Vierailija
240/318 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber selvästi oli pitkään suunnitellut tätä, halusi selvästi ensin nostetta uralle rikkaasta ja menestyneestä näyttelijästä, sitten kun sai niin suunnitteli miten saisi eron, jossa saisi miljoonia vielä Johnnyn omaisuutta. Samaan aikaan petti lukuisten todistajien mukaan Johnnyä. Muut teot onkin aikalailla kaikkia uutisia seuranneiden tiedossa.

Meren tuollakin puolen on herätty laajasti siihen, että selvästi Amber on Johnnyn lavastanut, todisteet siitä on ylivoimaiset.

Pakko tunnustaa, että itsekkin naisena aluksi uskoin sokeana Amberia. Tämä tapaus on kylmästi opettanut miten laskelmoivat n a r s i s t i hullut naiset hyväksikäyttää järjestelmää jonka pitäisi suojella naisia ja näin vie uskottavuutta oikeilta uhreilta. Amberin kaltaiset tunteettomat eivät vaan siitä välitä. En yllättyisi jos tuo jopa nauttii suuresti muiden kärsimyksestä, siihen viittaa niin moni sen teko Johnnyä ja muita uhreja kohtaan.