Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen osastolle?

Vierailija
25.04.2022 |

Mulla ei enää voimat riitä. En ole vielä tekemässä itselleni mitään pahaa, mutta jos tää oli ei lopu niin lopetan sen kyllä jossain vaiheessa.
Olen vuoden sisään kolmesti pyytänyt, eivät ole ottaneet.
Kerran kuukaudessa juttelu hoitajan kanssa ei nyt riitä. Yksi rauhoittava päivässä ei nyt riitä, en jaksa.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kerto, ettet ole tekemässä itsellesi mitään!

Kerrot tappavasti itsesi ja suunnittelet kuinka. Ja kerrot sen myös.

Vierailija
2/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itsetuhoisuuteen vetoaminen tai harhaisuus taitavat olla melkein ainoita keinoja päästä hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai koita nyt jaksaa ja eroa kaikista jotka tunkee huumeita muihin.

Vierailija
4/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tarjota ees juttelua, pelkästään lääkkeitä. On sanottu rivien välistä, että nykyään osastolle päästäkseen ei-psykoottisen henkilön pitää olla konkreettisesti yrittänyt itsemurhaa osastolle päästäkseen. Mulle on sanottu: "jos itsetuhoisuus pysyy vaan ajatuksen tasolla, siitä ei oo mitään vaaraa". Viis siitä mikä toimintakyky on. Tämä siis Hgissä.

Vierailija
5/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiauttajat on itsekin ongelmaisia. Ne tekee työtä vain rahasta miettii omia asioitaan joten mieti sinäkin miten voit vaihtaa asuinpaikkaa tai asuntoa tai siivota elämäsi uudeksi ilman että etsit vastauksia muista tai apua mitä ei saa.Ei ne ymmärrä nähty on.Naisten turvatalot on täynnä väkivaltaa paenneita.Huumeruiskuja on kaikkialla.Varastettua ruokaa myynnissä ja prostituoituja kujilla.Etsi joku turvallisempi alue asua.

Vierailija
6/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin kertonut että olen mm hakannut itseäni. Silloin oli myös vaikeat dissosiaatio-oireet, en ollut tässä maailmassa yhtään ja olin jatkuvasti rauhoittavissa että selviän. Sanoin että teen itselleni jotain jos tämä olo ei lopu.

Mielialalääke kouraan ja lekuriin soitto kuukauden päästä.

Tarviisin jo oikeasti apua.

Ap

Vierailija
7/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein niiden juttelu on kaavio siitä koulutuksesta mikä niillä on ja se on kaikille sama vaikka ihmisten ongelmat on erilaisia.Ehkä joku vertaisryhmä on parempi.Ei kaikkia ole hakattu lapsena tai jos mies lyö ei se ole sen vanhempien vika tai naisen. Psykiatriat pitää lopettaa.

Vierailija
8/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä kerto, ettet ole tekemässä itsellesi mitään!

Kerrot tappavasti itsesi ja suunnittelet kuinka. Ja kerrot sen myös.

Itseasiassa olen aiemmin jemmannut mm kaksi purkkia ketipinoria tätä varten. Myös muita mielialalääkkeitä löytyy iso liuta.

Pelkään vaan, että jos kerron tuosta niin ottavat vaan mun rauhoittavat pois kokonaan enkä silti saa apua. Pysyn kasassa hädintuskin vaan rauhoittavalla jotka nyt loppuu ennen aikojaan jos tää vauhti jatkuu.

Ap

Vierailija
9/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun kroppa muutu mihinkään vaikka sitä hakkaa.Ihminen on luotu ihmiseksi eikä se toimi kuin sielu haluaisi.Sielu ja ruumis.

Vierailija
10/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valhetta koko ammatti kirjoitti:

Usein niiden juttelu on kaavio siitä koulutuksesta mikä niillä on ja se on kaikille sama vaikka ihmisten ongelmat on erilaisia.Ehkä joku vertaisryhmä on parempi.Ei kaikkia ole hakattu lapsena tai jos mies lyö ei se ole sen vanhempien vika tai naisen. Psykiatriat pitää lopettaa.

Mikä vertaistukiryhmä tarjoaa apua 24/7 kun hätä on jatkuva?

Vierailija
11/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet lenkille raitis ilma saa ajatukset pois vihasta.

Vierailija
12/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rennosti kirjoitti:

Ei sun kroppa muutu mihinkään vaikka sitä hakkaa.Ihminen on luotu ihmiseksi eikä se toimi kuin sielu haluaisi.Sielu ja ruumis.

Ai kamala mitä neuvoja 😳

Vierailija
13/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Suomessa on paljon paikkakuntia, joilla toimii tehostettu psykiatrinen avohoito tai on päiväsairaalatoimintaa. Ole hoitavaan henkilöön tai suoraan hoidosta vastaavaan lääkäriin yhteydessä ja pyydä lähetettä ko. paikkaan. Joudut varmaan odottamaan päiväsairaalapaikkaa vähän aikaa, mutta tehostettua hoitoa olisi kuitenkin tulossa.

Vierailija
14/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko että ne ihmiset ei pysty auttamaan muulla kuin kaavoilla tai lääkkeillä ja sitä teet nyt itsekin ihan samaa.Kestät kyllä elää.Jos olet tehnyt jonkun rikoksen tai pahaa niin se aiheuttaa ahdistusta sielussa joten ala tunnustaa vaikka kirjoittamalla paperille mitä olet tehnyt.Poliisit kyllä ymmärtää hyvin ihmisiä joita kaduttaa.Olosi helpottuu heti.

Vierailija
15/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on syntien sovitus kun tunnustaa pahat tekonsa saa anteeksi ja ne pitää selvittää.Kirjoittaa paperille mitä katuu mitä on nähnyt tai tehnyt ja vie sen poliisille jos asiat on niin pahoja.

Vierailija
16/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rennosti kirjoitti:

Kyllä se sielu kuihtuu kun tarpeeksi hakkaa. Mikä sun diagnoosi on jos itsensä hakkaaminen on normaalia ja ok?

Vierailija
17/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet että siellä osastolla tapahtuu? Tai mitä toivot ja odotat sieltä? Voin kertoa, että ei siellä oikeasti kuin olla möllötetä ja säädetään lääkitys kohdilleen. Sitten lähetetään kotiin.

Vierailija
18/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakuntasi päivystyksen kautta.

Vierailija
19/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet että siellä osastolla tapahtuu? Tai mitä toivot ja odotat sieltä? Voin kertoa, että ei siellä oikeasti kuin olla möllötetä ja säädetään lääkitys kohdilleen. Sitten lähetetään kotiin.

En nyt oikein pärjää yksin.

Jos laittaisivatkin lääkityksen kuntoon ja pääsisin tästä olosta eroon kun vaan itken, enkä pysty mihinkään. Olen oikeasti tosi tuskainen. Olen monta päivää vaan itkenyt ja nyyhkyttänyt miksei kukaan auta mua.

Pelkkä "möllöttäminen" kuulostaa taivaalta tähän verrattuna.

Ap

Vierailija
20/98 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä ne asiat kirjoitti:

Huomaatko että ne ihmiset ei pysty auttamaan muulla kuin kaavoilla tai lääkkeillä ja sitä teet nyt itsekin ihan samaa.Kestät kyllä elää.Jos olet tehnyt jonkun rikoksen tai pahaa niin se aiheuttaa ahdistusta sielussa joten ala tunnustaa vaikka kirjoittamalla paperille mitä olet tehnyt.Poliisit kyllä ymmärtää hyvin ihmisiä joita kaduttaa.Olosi helpottuu heti.

Pitääkö sen elämisen olla pelkkää kestämistä ja sietämistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän