Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun te-toimiston asiakas joutuu tapaamaan virkailijaa jatkossa 2 viikon välein niin kuka korvaa lisääntyneet matkakulut?

Vierailija
24.04.2022 |

Itsellä maksaa 4,20€ kun käyn bussilla mutkan kaupungilla te-toimistossa, tätä sitten jatkossa 2 viikon välein niin tulee melkoiset kulut. Autolla kulkiessa sama ongelma sillä bensahinta korkea.

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sossusta saat rahaa bussilippuun ihan varmasti.

Kaikki työttömät eivät ole sossun asiakkaita! Itse olen ollut nyt monta vuotta työtön, en koskaan hakenu sossusta mitään.

Kerta se on ensimmäinenkin, jos rahat eivät riitä työkkärikäynteihin. Jos riittävät, tämä ketju ei koske sinua. 

Vierailija
22/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole lukenut työkkärin papereita? Etsipä sanaa kulukorvaus.

Puhelin on keksitty. Jopa maksuton videopuhelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 120km työkkäriin joten en todellakaan maksa kuluja itse.

Menee fillarilla melko nopeasti.

Vierailija
24/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,2€ kahden viikon välein=8,4€/kk. Jos tuohon ei ole varaa, sitten on elämänhallinnassa ongelmia. 

Vierailija
25/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap on saanut päähänsä, että siellä noin usein pitää rampata? Tähänkin asti menty puheluilla ja etätapaamisilla. 

Vierailija
26/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti ihminen itse maksaa asioidensa hoidosta aiheutuvat matkakulut. Yhdistä vaikka kauppareissut siihen samaan

Nämä pakkotapaamiset saa kyllä työkkäri maksaa.

Vierailija
28/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti elämä ei ole ilmaista eikä kaikkia asioita korvaa joku muu. TE-toimistoon ei ole edes pakko mennä, mutta jos on sieltä rahaa vailla, niin se ei välttämättä onnistu kustannuksitta.

Vierailija
29/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkosta kyykytystä luvassa. Eipä käy kateeksi... onneksi sain jo töitä ennen näitä typeriä toimia. Mielenosoituksesksi en nyt edes yrittäisi hankkia töitä ettei vaan anna väärää signaalia tämän tehokkuudesta.

Vierailija
30/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit mennä kesäksi telttailemaan työkkärin pihalle, näin säästäisit pitkän pennin samalla kun viettäisit kesälomaa sohvalta makoilusta.

Sitten siihen tulee joku toinen pykälänikkari byrokraatti ja sakottaa koska leiriytyminen kielletty juuri sillä kohtaa...

Vierailija
31/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että työttömäksi jäänyt jolla on säästöjä saa sossusta mitään? Sossusta saa rahaa vain kallut ja persaukiset.

Jos on vielä säästöjäkin, niin miksi vinkua jostakin bussilipuista?

Vierailija
32/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti elämä ei ole ilmaista eikä kaikkia asioita korvaa joku muu. TE-toimistoon ei ole edes pakko mennä, mutta jos on sieltä rahaa vailla, niin se ei välttämättä onnistu kustannuksitta.

Kultapieni. Te-toimisto ei maksa työttömälle senttiäkään. Työttömyyskorvauksen maksaa joko liitto (ansiosidonnainen) tai Kela (peruspäiväraha). 

Vierailija
33/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun rahan hankintaan joutuu käyttämään rahaa. Sama se on kuule kaikilla muilla. Eihän sun ole pakko sinne työkkäriin mennä.

Vierailija
34/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole menossa. Jos eivät osaa soittaa tai käyttää Teamsia, se on voi voi. 

Vierailija
35/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit mennä kesäksi telttailemaan työkkärin pihalle, näin säästäisit pitkän pennin samalla kun viettäisit kesälomaa sohvalta makoilusta.

Sitten siihen tulee joku toinen pykälänikkari byrokraatti ja sakottaa koska leiriytyminen kielletty juuri sillä kohtaa...

Ai niin, olin jo unohtanut. Ei voi, ei pysty.

Vierailija
36/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työttömät eivät ole sossun asiakkaita! Itse olen ollut nyt monta vuotta työtön, en koskaan hakenu sossusta mitään.

Sinä voit maksaa matkakulut myös omista varoistasi

Vierailija
37/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So what? Samoilla veronmaksajien rahoilla elätetään niin TE-toimiston kuin sossunkin asiakkaat.

Vierailija
38/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti korkeintaan ensimmäinen haastattelu tehdään tapaamisena paikan päällä, sen jälkeen asiat hoidetaan puhelimella. On mahdollista, että myös se eka tapaaminen on puhelimitse.

Vierailija
39/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun rahan hankintaan joutuu käyttämään rahaa. Sama se on kuule kaikilla muilla. Eihän sun ole pakko sinne työkkäriin mennä.

Ei todellakaan ole kaikilla muilla sama. Opintotuen, vanhempainrahan, eläkkeen, tt-tuen jne. jne. saa ihan ilmaiseksi. Riittää, että täyttää hakemuksen Kelan sivuilla, jos on ko. tukiin oikeutettu. Myös ansiosidonnaisen saa liitosta ihan vain hakemalla. 

Vierailija
40/162 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että työttömäksi jäänyt jolla on säästöjä saa sossusta mitään? Sossusta saa rahaa vain kallut ja persaukiset.

Jos on vielä säästöjäkin, niin miksi vinkua jostakin bussilipuista?

Eli kannustat siihen että alan elämään kuin elämänkallut jotka käyttää rahansa päihteisiin ja tupakkaan ja ovat persaukisia, eli niitä sakotetaan jotka yrittää elää terveellisesti ja säästeliäästi.