Kun te-toimiston asiakas joutuu tapaamaan virkailijaa jatkossa 2 viikon välein niin kuka korvaa lisääntyneet matkakulut?
Itsellä maksaa 4,20€ kun käyn bussilla mutkan kaupungilla te-toimistossa, tätä sitten jatkossa 2 viikon välein niin tulee melkoiset kulut. Autolla kulkiessa sama ongelma sillä bensahinta korkea.
Kommentit (162)
Mulla 120km työkkäriin joten en todellakaan maksa kuluja itse.
Normaalisti ihminen itse maksaa asioidensa hoidosta aiheutuvat matkakulut. Yhdistä vaikka kauppareissut siihen samaan matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sossusta saat rahaa bussilippuun ihan varmasti.
No eipä kuule taida saada. Jos et ole jotain erityisryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että työttömäksi jäänyt jolla on säästöjä saa sossusta mitään? Sossusta saa rahaa vain kallut ja persaukiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että työttömäksi jäänyt jolla on säästöjä saa sossusta mitään? Sossusta saa rahaa vain kallut ja persaukiset.
Kuka muu kuin persaukinen kallu kyselisi tällaista?
Ei tämä haastattelupelleily tule toteutumaan tuossa laajuudessa mitenkään.
Onhan näitä kokeiluja ollut aiemminkin mm. 3kk välein toteutettavista haastatteluista, eikä nekään toteutuneet.
Hyvin toimi paperilla- juttuja.
Eipä ole heillä aikaa noin usein haastatella.
Voisit mennä kesäksi telttailemaan työkkärin pihalle, näin säästäisit pitkän pennin samalla kun viettäisit kesälomaa sohvalta makoilusta.
Eiköhän ne tehdä puhelimitse kauempana asuvien kanssa.
En ole työtön, mutta naurettavaa jos meinaavat livenä toteuttaa nuo haastattelut. Kun sen jo tietää, ettei työkkärin täteillä ole mitään oikeaa osaamista auttaa työllistymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki työttömät eivät ole sossun asiakkaita! Itse olen ollut nyt monta vuotta työtön, en koskaan hakenu sossusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä haastattelupelleily tule toteutumaan tuossa laajuudessa mitenkään.
Onhan näitä kokeiluja ollut aiemminkin mm. 3kk välein toteutettavista haastatteluista, eikä nekään toteutuneet.
Hyvin toimi paperilla- juttuja.
Ovat palkanneet lisää virkailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Te-toimiston pakkotapaamisen matkakustannukset ajaa työnhakijan sossuun?
Fiksua.
Hanki töitä niin sinua ie kiusaa kukaan. Ei kurjien tukien eikä muunkaan häiriköinnin muodossa. Saat ihan itse maksaa veroja tämän yhteiskunnan ja loisien ellättämiseksi, vuokrasi, matkasi, asuntosi, ruokasi ja kaiken muunkin, ei kuule soittele kukaan Tepa työkkäristä ja häiriköi kiireistä aamupäivääsi ostos-tv:n parissa. Johan tuo nyt on törkeää että laakereillaan lepäilevä arvoisa työtön joutuisi rahan eteen tekemään jotain! Huh.
Taksilla pitäs tulla ovelta kyllä hakemaan, ei kai sitä nyt itse minnekään lähdetä ajelemaan :O
Ainakin työelämässä kaikki palaverit/tapaamiset jotka voidaan, hoidetaan netissä. Korona muutti tämän pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
En ole työtön, mutta naurettavaa jos meinaavat livenä toteuttaa nuo haastattelut. Kun sen jo tietää, ettei työkkärin täteillä ole mitään oikeaa osaamista auttaa työllistymisessä.
Totta. Ja mitä järkeä tällaisenä digi- ja etätyöaikana on juoksuttaa ketään livetapaamiseen kuuntelemaan turhanpäiväisyyksiä? En tunne ketään, jolle työkkärin täti olisi hommannut oikean työpaikan.
Puhelin on keksitty, joten ei todellakaan tarvitse matkustaa te-toimistoon noin usein ellet ole joku erityistä holhousta vaativa tapaus.
Tottakai teidät haetaan taxilla kotoa haastatteluun, muista lokittaa vielä lounaat kaupan päälle.