Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen pienennysleikkauksesta kellään kokemusta?

Vierailija
05.12.2023 |

Itellä on pian edessä ja jännittää haavojen ja arpien jälkihoito. 

Tietty kirurgilta saa varmasti ohjeet ja netistä oon paljon lukenut, mut ois kiva kuulla mitä tahansa kokemuksia!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harkitsen kanssa vakavasti julkiselle jonoon menemistä. Jään kuulolle, josko löytyisi kokemuksia.

Vierailija
2/24 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö julkiselle? Miten pitkään olet jonottanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Olen ollut todella tyytyväinen siitä huolimatta, että rintoihin jäi pientä kokoeroa, jota jouduttiin korjaamaan jälkikäteen. Paranemisessa tietysti kesti aikansa, mutta lopputulos on siisti eikä arpia juuri huomaa. 

Vierailija
4/24 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tuttava, jolle on tehty, on sanonut, että olisi pitänyt mennä jo kauan sitten eikä odotella. Toipuminen on ollut jokaisella oma prosessinsa. Haavoista ja arvista on hankala tietää etukäteen. Jonkinlaista suuntaa voi saada aiemmista kokemuksista, jos sellaisia on. Itselläni on yhtä pahasti tulehtunutta ja auennutta leikkaushaavaa lukuun ottamatta kaikki arvet tasaisia ja vaaleita kaikkialla. Osan kohdalla olen ollut laiska enkä ole tehnyt akuutin jälkihoidon jälkeen mitään ja silti ovat päätyneet samanlaisiksi. 

Vierailija
5/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
6/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole kokemuksia kertoa?

Vierailija
7/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa pienentää! 

Vierailija
8/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippien vaihtoa ja rasvausta.

Välillä sulamattomia tikkejä tuli ulos ja niitä reikiä rasvailin pihkavoiteella ja laitoin laput päälle.

Vierailija
9/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

( * )  ( * ).....(.)(.)

Operaatiossa nännien sijainti nousee, ei laske.

Vierailija
10/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavahoito oli helppoa, käytännössä teippien vaihtamista ja myöhemmin rasvausta. Leikkauksesta nyt 3 vuotta, arpia ei huomaa, jos ei osaa katsoa. Paras asia elämässäni, koon 56 talvitakit vaihtui samantien kokoon 42.

Vierailija
11/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin pienet, että voisi siirtää omaa rasvaa masurepusta rintoihin.

Vierailija
12/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty minulle 20 vuotta sitten. Todella fiksu veto, loppui niskasärkykin siihen paikkaan. 

En muista olleen mitään kamalia kipuja tai tuskia toimenpiteen jälkeen.  Terhakat tissit tuli kyllä vuosikausiksi. 

Ainoa juttu että olisi pitänyt vielä mennä toiseen toimenpiteeseen,  jolla ensimmäinen olisi saatettu loppuun kaikilta osin. Siihen ei koskaan ollut varaa. Mutta todella paljon parempi näinkin kuin alkuperäisisten putkitissien kanssa. Parani toimivuus monelta osin.

Vierailija
13/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani oli muuten tyytyväinen, mutta nyt hän valittaa kun pullea pallea jäi näkyviin.

Vierailija
14/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO MUNAN LYHENNYS LEIKKAUKSESTA   AKOILLA KOKEMUSTA paitsi Transiitti hemmoilla? Yltikö römpsään asti.

Savolainen autojoppari kysyy

Vierailija
15/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalabakteeri iski, piiiitkä sairis, yritys juuri saatu käyntiin, ei sen vuokriin päivärahat riittäneet, jouduin luopumaan.

Vierailija
16/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa pienentää! 

TÄMÄ!!!

Vierailija
17/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muotijuttu taas tuo rintojen pidennys?

Vierailija
18/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä luonnon tuhlausta.

Vierailija
19/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset rinnat teillä oli kun hakeuduitte leikkaukseen? Olen miettinyt leikkausta, isot raskaat ja roikkuvat rinnat. Uusimmat liivit on muistaakseni kokoa 80G, mutta ne on liian pienet. Menen xxxl urheiluliiveillä. En pysty juuri ollenkaan olemaan ilman liivejä kun heilahtelut sattuu. Minulla on myös valtavat nännipihat, minkähän näköiset rinnat tulisi jos leikattaisiin. 

Vierailija
20/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta leikkauksesta aikaa noin 30v. Puolitoista kiloa/rinta lähti. Leikkauksen jälkeen minullakin tuli ulos sulamattomia tikkejä ja heinäkuun helle sai arvet tulehtumaan. Toiseen rintaan jäi tuntopuutos, mutta se ei haittaa. Oli kyllä paras päätös ikinä. Lähti niska- ja selkäkivut. Leikkaus oli siihen aikaan yksityisellä kallis. Rinnat näyttävät edelleen hyviltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi