Onko hullua mennä tarkistamaan, onko miehen auto kuntosalin parkkipaikalla?
Olen alkanut epäillä, käykö hän todella siellä vai onko se peitetarina.
Kommentit (344)
Mene tarkistamaan, sulla on nyt epäilyksen siemen.
Niin vanhanaikaista, laita autoon Gps-jäljitin niin voit seurata reaaliaikaisesti !
Hullua ei mutta mustasukkaista kyllä. Jos parisuhteessa ei ole luottamusta ei voi olla parisuhdetta.
Asiathan on jo ihan vinksallaan siinä vaiheessa, jos tuota pitää edes miettiä
On se hullua mennä katsomaan. Itse ratkaisisin asian sillee, et kertoisin omista tunteistani. Ottaisin asian puheeksi, luottamuksella ja uskolla, että mies on luottamuksen arvoinen, mutta että sulla on herännyt vähän huolta kun on sitä historiaa takana ym. Mutta koska luotat mieheesi, otat puheeksi hänen kanssaan vaikean asian ja siihen liittyvät tunteet, ja uskot, että hän kuuntelee ja ymmärtää. Tätä on luottamus.
Eli puhut vain itsestäsi ja omista tunteistasi. Jos hän on ollut luottamuksen arvoinen ja mitään ei ole tapahtunut, hän lohduttaa sinua ja on pahoillaan, että olet ollut turhaan huolissasi. Ja vakuuttaa, ettei hänellä ole mitään tarvetta muihin naisiin.
Jos hän taas ei ole ollut luottamuksesi arvoinen ja jotain on tapahtunut, hän joutuu kertomaan sen ja kokemaan sen kärsimyksen mikä siitä hänelle tulee kun näkee sinun surusi. Sen jälkeen voitte miettiä, miten jatkatte.
Jos on kerran pettänyt, mutta on käsitellyt asian hyvin (esim terapiassa) ja ymmärtää toiminnan syyt ja muut, voi olettaa, että mies on muuttunut ja on löytänyt muita keinoja ja toimintamalleja ratkaista vaikeita tilanteita ja että hän on oppinut käsittelemään myös vaikeita tunteitaan. Mutta asian syvällisen käsittelyn se mieheltä vaatii.
Tästä on jo aiempi ketju. Mies raivoaa, jos ap puhuu.
Mun mielestä olis eron paikka, mitta jos ap tarvii sen omin silmin näkemisen niin mene sinne parkkipaikalle. Ainahan on silti mahdollosta, että mies on sen naisen kanssa siellä salilla tai nainen asuu salin vieressä, joten auto ei todista mitään.
Kyllä mä kävisin vilkaisemassa vaikka lenkillä siellä, mutta ehkä olisi kunnon keskustelun paikka suhteessa jos ei voi luottaa.
Ikävä tosiasia on, että mies ei ole välttämättä siellä missä auto on parkissa.
Voi olla, että on, mutta voi olla ettei ole.
Pitäisi tosiaan tarkistaa onko myös mies kuntosalilla eikä vain auto kuntosalin parkkipaikalla.
Tiedän tunteen kun epäilee. Usein juttelu ei tuota tulosta, kokenut pettäjä kiistää kaiken. Tunnustaa vasta kun joutuu kiinni, joskus ei silloinkaan.
Joka tapaus on omanlaisensa. Mutta tiettyä kaavaa usein noudattavat ne, joilla on pettämistä ollut jo ennenkin.
Heh, ompas provo keränny paljon kommentteja.
Antakaa naiset sitä pillua miehellenne kotona niin usein kun hän haluaa niin hänen ei tarvitse muualle mennä tyhjentämään kassejaan vieraaseen naiseen.
Hullumpaa olisi nyt vaan haudata kaikki ja jatkaa elämää normaalisti. Asia on painanut sinua ainakin kuukauden, pari. Jos tuo tarkistaminen tuntuu hyvältä vaihtoehdolta, tee se. Voit kyllä erota suoraankin, mutta jos tarvitset tuon tarkistamisen niin lähde katsomaan.
Red flag nainen tai trolli olet.
On hullua. Viisaampaa on ottaa asia suoraan puheeksi. Paitsi jos olet mustasukkais-vainoharhaista tyyppiä, niin kannattaa hakea apua itsetunto-ongelmiin.
En ole ikinä ollut pätkääkään mustasukkaisuuteen taipuvainen ihminen, mutta nyt meillä on ollut jo pitkään puolison kanssa aika arkinen ja välillä kireäkin vaihe suhteessa. Mies, joka työskentelee naisvaltaisella alalla, sanoo aina silloin tällöin menevänsä sitten "perjantaina työkavereiden kanssa kaljalle". Tiedän, että käytännössä tämä tarkoittaa, että menee 1-2 naispuolisen työkaverinsa kanssa kaljalle ja nämä reissut kestävät yleensä pikkutunneille, ei siis ole kyse mistään yksistä työpäivän jälkeen.
Olen alkanut epäillä, että mitä siellä oikein todellisuudessa tapahtuu. Olen miettinyt jopa yksityisetsivän palkkaamista.
No ap, jokos kävit siellä kuntosalin parkkipaikalla. Oliko auto siellä.
Tuollaisia te naiset olette. Koska olette itse niin seksuaalisesti himokkaita että olette itse heti valmiita seksiin ihan kenen tahansa miehen kanssa niin ajattelette että heti kun mies lähtee johonkin niin hän menee pettämään naista ja sitten yhdessä akkalauman kesken ulisette että kaikki miehet ovat sikoja, jätä se sika ja miehet ovat itserakkaita naista mitään välittämättömiä runkkareita jotka ajattelevat vain alapäällään ja sitä että mihin reikään pääsevät spermat palleista laskemaan.
kiltti mies 41v kirjoitti:
Tuollaisia te naiset olette. Koska olette itse niin seksuaalisesti himokkaita että olette itse heti valmiita seksiin ihan kenen tahansa miehen kanssa niin ajattelette että heti kun mies lähtee johonkin niin hän menee pettämään naista ja sitten yhdessä akkalauman kesken ulisette että kaikki miehet ovat sikoja, jätä se sika ja miehet ovat itserakkaita naista mitään välittämättömiä runkkareita jotka ajattelevat vain alapäällään ja sitä että mihin reikään pääsevät spermat palleista laskemaan.
Eikös se aiemmin ollut niin, että naiset ei anna, mutta nyt sitten antavatkin kaikille?
Olisit ap jatkanut siihen vanhaan ketjuun. Nyt osa ehdottelee keskustelua jne.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ollut pätkääkään mustasukkaisuuteen taipuvainen ihminen, mutta nyt meillä on ollut jo pitkään puolison kanssa aika arkinen ja välillä kireäkin vaihe suhteessa. Mies, joka työskentelee naisvaltaisella alalla, sanoo aina silloin tällöin menevänsä sitten "perjantaina työkavereiden kanssa kaljalle". Tiedän, että käytännössä tämä tarkoittaa, että menee 1-2 naispuolisen työkaverinsa kanssa kaljalle ja nämä reissut kestävät yleensä pikkutunneille, ei siis ole kyse mistään yksistä työpäivän jälkeen.
Olen alkanut epäillä, että mitä siellä oikein todellisuudessa tapahtuu. Olen miettinyt jopa yksityisetsivän palkkaamista.
Pettämistä tai ei, niin itselleni olisi ongelma jo se jos aikuinen mies hilluu joka perjantai aamuyöhön asti kuppiloissa.
Tarkasta samalla rengaspaineet ja öljyt niin mies ei epäile mitään.