Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hullua mennä tarkistamaan, onko miehen auto kuntosalin parkkipaikalla?

Vierailija
24.04.2022 |

Olen alkanut epäillä, käykö hän todella siellä vai onko se peitetarina.

Kommentit (344)

Vierailija
221/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt tarkistamaan, koska päätin luottaa. Mitään ei ole oikeasti tapahtunut eikä miehen käytös ole muuttunut.

Ap

Vierailija
222/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tutkia, seurata ja elää vainoharhaisena kun vaan voisi todeta ettei ole luottamusta ja erota.

No miksi pitää pettää eikä voi vaan erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kännykän tai tietokoneen ratsaaminen edes onnistuisi? Minulla on ainakin puhelimessa salasana, jota ei tiedä kukaan muu. Tietokoneessa ei ole, mutta puhelimessa on jo ihan siltä varalta, jos puhelin katoaisi/varastettaisiin. Minun puhelimeni ratsaus ainakin tyssäisi siihen, kun laite kysyy pin-koodia. Samoin sähköpostin ratsaaminen tyssäisi salasanaan, ja vaikka sen onnistuisi selvittämään, on minulla sähköpostiin tietoturvasyistä kaksivaiheinen tunnistus.

Exällä ainakin oli tietokoneessa salasanojen automaattinen tallennus päällä josta sain noukittua.

Oli vielä sama salasana joka paikkaan. Pääsin sillä mm sähköpostiin ja puhelinlaskuihin.

Sähköpostissa oli mm tinderiin liittyminen, vuokrasopimus uuteen kämppään ja sähköyhtiön vaihto. Jossain vaiheessa foodoran kuitteihin alkoi ilmestymään simpukka pitsaa.

Mitään hän ei myöntänyt kysyttäessä.

Mikä sen kieltämisen pointti mahtoi olla?

Mä ihmettelen enemmän mikä oli tuon pettämistä epäilleen syy jäädä suhteeseen stalkkailemaan ties mitä kuitteja ja tivaamaan vastauksia.

Mitä sillä kuvitteli voittavansa tai edes saavuttavansa? Helpompaa olisi ollut vain erota.

Ihanko oikeasti ihmettelet miksi ihmeessä parisuhteen osapuolena joku haluaisi tietää toisen pettämisestä? Kaikkea sitä ihmiset ihmettelevätkin, täysin normaaleja asioita :D

Mitä ihmettä sillä tiedolla tekee?! Se jo riittää mainiosti suhteen lopettamiseen, ettei enää luota toiseen kuten parisuhteessa elävänä pitää pystyä luottamaan vaan alkaa penkoa toisen kuitteja ja puhelinta. Sillä ei tuossa vaiheessa ole enää mitään väliä onko luottamusta oikeasti petetty.

Eikä se luottamus korjaannu vaikka toinen vannoisi kautta minkä kiven ja kannon, ettei ole ketään toista eikä mikään määrä stalkkaamistakaan todistaisi toisen pettävän ja valehtelevan. 

Ja minkälainen on parisuhde jossa toinen epäilee ties mitä joko salaa toisen tekemisiä selvitellen tai syyttäen pettämisestä päin naamaa? Ei se ainakaan terve ole eikä tähtiin kirjoitettu.

Vierailija
224/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, miksi olisi? Hullua tuhlata elämäänsä valheessa. Jos luulet että joku varastaa sulta rahaa, onko hullua selvittää, tapahtuuko niin?

Muista vaan, ettei se riitä, että saisit miehen kiinni siitä, ettei olekaan salilla. Tarvitset lisää todisteita. Käy puhelin, tabletti, tietokone, sähköposti läpi, jos voit. Jos vaihtanut salasanat, poistanut lokitietietoja puhelimesta, käyttää Snapchattia tms. kommunikoimiseen, kertoo paljon.

Selvitä onko hommannut toisen kännykän ja liittymän. Jopa toisen asunnon. Tai uuden pankkitilin tai maksukortin. Näkyykö tiliotetiedoissa jotain?

Teettekö oikeasti tuollaista...?

Pettäjiä pelottaa, kun eivät osaa varautua siihen, että joku alkaakin tutkia asioita! Luulevat aina kumppaniensa olevan tyhmiä ja hyväuskoisia. Itse pettävät mutta sitten kuitenkin vaativat ja moralisoivat, että kumppani ei tekisi mitään "salaa."

No ei todellakaan ole normaalia ratsata kumppanin kännykkää, tietokonetta tai yrittää soitella pankkeihin tai operaattorille selvittääkseen kumppanin raha- tai puheluasioita. Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.

Nainen voi saada mieheltä parantumattoman seksitaudin. Sekö on parempi?

Ja nainen voi vaikka käydä vain kurkistamassa miehen lompakosta onko sinne ilmestynyt uusi luottokortti tai käyttääkö mies huomattavasti enemmän käteistä kuin aiemmin. Jos omantunnon kolkotus pelottaa, odottaa hetkeä, jolloin lompakko on pöydällä tms. paikassa.

Ei se lompakon ratsaaminen seksitautia estä. Minusta ei kannata jatkaa suhteessa, jossa pelkää tauteja tai pettämistä. Eihän se suhde enää tunnu itsestäkään hyvältä, vaikka ei olisikaan saanut epäilyksilleen vahvistusta. 

Sitä paitsi mitä se auttaa, että katsoo lompakkoon? Vaikka miehellä ei olisi uutta luottokorttia, eihän se hyvin alkanutta epäilyä poista.

Seksitautijuttu vastauksena seuraavaan: ”Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.”

Mielestäni on pienempi paha lukea toisen sähköpostit kuin että pettäjä altistaa kumppaninsa taudeille. Jos on vahva epäilys, että toinen voi altistaa kumppaninsa terveyden vaaraan, on kumppanilla mielestäni oikeus selvittää asiaa.

Lompakon tarkastaminen on vain yksi mahdollinen keino löytää todiste pettämisestä. Löytyykö sieltä kuitti hotelliyöstä? Kuitti toisella paikkakunnalla tai kaupungin toisella laidalla asioinnista ilman hyvää syytä?

Oleellisinta on havainnoida muutoksia käytöksessä. Lompakon kohdalla esim. jos mies alkaakin heittämään pois kaikki kuitit heti, vaikka aiemmin hänen lompakkonsa pursusi kuitteja.

Heh. Olen itse juuri tuollainen, jonka lompakko pursuaa kuitteja, kunnes kerran puolessa vuodessa kyllästyn ja heitän kaikki kuitit pois, kun ei lompakosta enää löydä mitään ja sen vetoketjun väliin jää aina kuittipaperia. Siinähän on sitten analysoitavaa kumppanille... Niin, ja ihan nainen olen. En todellakaan ymmärrä näitä tilanteita, että kytätään toisen asioita ja vedetään jostain kuittien poisheittämisestä omia johtopäätöksiä. Ja siis mitä, eikö kaupungin toisella laidalla saa käydä ilman erityisen painavaa syytä? Minä saatan käydä ihan vain huvikseni ilman painavaa tai kevyttäkään syytä. Millaisessa talutusnuorassa muut pariskunnat oikein elävät, jos on oikein määritelty, kuinka kauas kotoa saa mennä...

Hei ihan oikeasti. Jos epäilyttää, että kumppanilla on sukupuolitauti, ehdottakaa hänelle, että käytte testeissä. Silloin ainakin saatte oikean vastauksen asiaan, ettei tarvitse tautiriskiä analysoida kuittien puuttumisesta. Ja todellakin toisten sähköpostien tai viestien lukeminen on todella alhaista toimintaa. Jos kävisi ilmi, että oma kumppanini on lukenut salaa mitään viestejäni, kirjeitä, päiväkirjaa, tms. niin todellakaan en haluaisi jatkaa hänen kanssaan. Tuollainen on todella inhottavaa.

Ymmärrät asiat tahallaan liian ykisoikoisesti. Muuttunut käytös kuittien suhteen tai ostospaikan suhteen ei yksinään riitä todisteeksi mutta voi antaa tukevaa todistetta pettämiselle.

Tärkeää on havainnoida onko käytös muuttunut. Kiinnittää aiempaa enemmän huomiota ulkonäköönsä? Muuttunut pukeutumis- tai hiustyyli? Muuttaa suihkussakäyntiaikaansa? Kuljettaa puhelintaan kaikkialle, kun ei aiemmin tehnyt niin? Piilottaa puhelimensa tai pitää aina äänettömällä? Muuttuneet kiinnostuksenkohteet? Yllättävä kuntokuuri? Jne.

Toki kannattaa mennä lääkärille mutta silloin voi jo olla liia myöhäistä. Ei kannata odottaa siihen hetkeen, kun lääkäri ilmoittaa seksitaudista, kun voi saada todisteen pettämisestä aiemmin ennen vahingon käymistä.

Miten teillä riittää aikaa ja energiaa noin tarkkaan kumppanin tapojen analysointiin ja tarkkailuun? Itse en varmaan kiinnittäisi edes mitään huomiota suihkussakäyntiaikoihin tai siihen, missä toisen kännykkä on... 

Hah, olet sitten varmaan sitä tyyppiä, joka voisi olla naimisissa vaikka 10 vuotta vaimon kanssa eikä hälytyskellot yhtään soisi päässä, vaikka vaimo yhtä äkkiä alkaisikin meikkaamaan ja pukeutumaan mekkoihin töihin, kiinnostuisi keilaamisesta ja korisliigan sarjataulukon seuraamisesta ja veisi kännykän vessaankin mukaan. Onnea itsekeskeisyyden tiellesi.

Mä aloin nyt 36-vuotiaana, yhtäkkiä meikkaamaan, pukeutumaan naisellisemmin ja hommasin uuden harrastuksen. Miehestäni kiva juttu, eikä todellakaan epäile mitään pettämistä. Yhdessä ollaan oltu kohta 20 vuotta. Sellaista se on hyvässä parisuhteessa.

Onko harrastus sellainen, joka ei aiemmin ole sinua kiinnostanut lainkaan, kuten penkkiurheilu? Oletko myös käyttäytynyt salailevasti esimerkiksi pitämällä kännykkää jatkuvasti mukana jopa vessaan?

Vierailija
225/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mennyt tarkistamaan, koska päätin luottaa. Mitään ei ole oikeasti tapahtunut eikä miehen käytös ole muuttunut.

Ap

Tosi uskottavaa, että vastaus tuli samalla kellonlyömällä.

Vierailija
226/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletteko puhuneet tästä luottamuspulasta joka johtuu aiemmasta pettämisestä?

Mitä mies sanoo?

Tosiaan, jos sulla on jatkuvasti pelko persiissä ja paha olo niin kannattaa miettiä sitä eroakin, tai pariterapiaa. Kaikkea ei aina vaan pysty unohtamaan ja antamaan anteeksi, vaikka kuinka haluaisi.

Olen itse joskus alentunut pettämään, sekä tullut itse petetyksi. Aina se rikkoo jotain ja joskus vaikka kuinka sydämestään haluaisi antaa anteeksi ja luottaa, niin ei vaan pysty. Turha siinä on rikkoa itseään. Monet katuu, kun menivät yrittämään uudelleen vaikka itse pettäminen ei olisikaan toistunut.

Vierailija
227/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kännykän tai tietokoneen ratsaaminen edes onnistuisi? Minulla on ainakin puhelimessa salasana, jota ei tiedä kukaan muu. Tietokoneessa ei ole, mutta puhelimessa on jo ihan siltä varalta, jos puhelin katoaisi/varastettaisiin. Minun puhelimeni ratsaus ainakin tyssäisi siihen, kun laite kysyy pin-koodia. Samoin sähköpostin ratsaaminen tyssäisi salasanaan, ja vaikka sen onnistuisi selvittämään, on minulla sähköpostiin tietoturvasyistä kaksivaiheinen tunnistus.

Exällä ainakin oli tietokoneessa salasanojen automaattinen tallennus päällä josta sain noukittua.

Oli vielä sama salasana joka paikkaan. Pääsin sillä mm sähköpostiin ja puhelinlaskuihin.

Sähköpostissa oli mm tinderiin liittyminen, vuokrasopimus uuteen kämppään ja sähköyhtiön vaihto. Jossain vaiheessa foodoran kuitteihin alkoi ilmestymään simpukka pitsaa.

Jos hänellä oli jo vuokrasopimus, niin eikö tuo suhteen päättyminen olisi tullut aika pian ilmi kuitenkin, kun hän olisi muuttanut pois? Mikä varsinainen hyöty oli siitä, että luit hänen sähköpostinsa - ja kerroitko siis hänelle tehneesi niin? 

Ei kaikki parit asu yhdessä.

Hyöty oli siinä, että sain tietää sen asuvan muualla kuin missä sanoi asuneensa ja tässä nykyisessä osoitteessa asui toinen nainen.

Ihmettelinkin aiemmin, miksi ei enää ikinä tavata hänen luonaan ja aina jos olin menossa käymään (aiemmin piipahdin usein yllärinä esim iltalenkillä) niin keksi syitä miksi oli poissa kotoa. Eikä vastannut enää puheluihin, muutenkuin ulkoa. Mun luona jatkuvasti puhelin kourassa, tai sit puhelin oli pöydällä näyttö alaspäin, ei mennyt edes suihkuun ilman sitä. Aina mun luota lähtiessä piti käydä suihkussa. Seksi ei enää juuri kiinnostanut. Mun puhelinta myös ratsas ja epäili mua milloin mistäkin. Keksi ihme riitoja, joiden varjolla poistua. Alkoi sammuilemaan "kaverilleen yöksi" ja tekemään ohareita. Ei tuntunut muistavan kenelle puhuu ja mistä on puhuttu.

Mitäköhän muita oli.

Törkeää kaksoiselämää jota ei ikinä olisi myöntänyt itse.

Kyllä tietää, että kävin nuuskimassa kun ei olisi itse mitään kertonut.

Jännä, että motivoiduyit nuuskimaan ja teit eropäätöksen vasta kaksoiselämän paljastuttua. Ei kuulosta olleen kovin pitkäkestoinen ja syventynyt suhde, joten tuollaisesta tapailusta (?) tai vähän aikaa kestäneestä seurustelustahan on helppoa erota. Minä olisin eronnut jo silloin, kun seksi lakkasi kiinnostamasta, mutta viimeistään silloin kun hän olisi ensimmäisen kerran ratsannut puhelintani ja aloittanut vainoharhaisen epäilynsä. En olisi siis saanut toisaalta tietää kaksoiselämästä, vaan minulle olisi jäänyt ainoastaan mielikuvasta seksittömästä suhteesta, jossa oli älytöntä mustasukkaisuutta. Ja sellaisesta on helppo lähteä, koska juuri sellaista en halua.

Pitkissä suhteissa voi olla hiljaisempiakin aikoja. Ei sitä monen vuoden suhteesta erota jos pariin viikkoon "ei saa" tai pari kuukautta menee huonommin.

Vai kuinka pitkä aika on sulle liikaa ilman seksiä?

Tuo teksti johon vastasin, ei kuulostanut pitkältä suhteelta, vaan lähinnä aika tuoreelta tapailulta. Viestissä luki, ettei "ikinä voitu tavata miehen luona" - ei voi olla kovin pitkästä suhteesta kyse, jos ei olla käyty puolin ja toisin toisen luonakaan. Siinä vaiheessa lopettaisin suhteen, jos toisen mielenkiinto seksiin lakkaa, koska se antaisi osviittaa siitä, ettei seksihalut kohtaa. Pitkässä suhteessa tietysti eri juttu, kuten sanoitkin, mutta pitkässä suhteessa varmaan ei voi olla tilannetta, että ei olisi "tavattu koskaan miehen luona".

Vierailija
228/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, miksi olisi? Hullua tuhlata elämäänsä valheessa. Jos luulet että joku varastaa sulta rahaa, onko hullua selvittää, tapahtuuko niin?

Muista vaan, ettei se riitä, että saisit miehen kiinni siitä, ettei olekaan salilla. Tarvitset lisää todisteita. Käy puhelin, tabletti, tietokone, sähköposti läpi, jos voit. Jos vaihtanut salasanat, poistanut lokitietietoja puhelimesta, käyttää Snapchattia tms. kommunikoimiseen, kertoo paljon.

Selvitä onko hommannut toisen kännykän ja liittymän. Jopa toisen asunnon. Tai uuden pankkitilin tai maksukortin. Näkyykö tiliotetiedoissa jotain?

Pettäjiä pelottaa, kun eivät osaa varautua siihen, että joku alkaakin tutkia asioita! Luulevat aina kumppaniensa olevan tyhmiä ja hyväuskoisia. Itse pettävät mutta sitten kuitenkin vaativat ja moralisoivat, että kumppani ei tekisi mitään "salaa."

No ei todellakaan ole normaalia ratsata kumppanin kännykkää, tietokonetta tai yrittää soitella pankkeihin tai operaattorille selvittääkseen kumppanin raha- tai puheluasioita. Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.

Ja nainen voi vaikka käydä vain kurkistamassa miehen lompakosta onko sinne ilmestynyt uusi luottokortti tai käyttääkö mies huomattavasti enemmän käteistä kuin aiemmin. Jos omantunnon kolkotus pelottaa, odottaa hetkeä, jolloin lompakko on pöydällä tms. paikassa.

Ei se lompakon ratsaaminen seksitautia estä. Minusta ei kannata jatkaa suhteessa, jossa pelkää tauteja tai pettämistä. Eihän se suhde enää tunnu itsestäkään hyvältä, vaikka ei olisikaan saanut epäilyksilleen vahvistusta. 

Sitä paitsi mitä se auttaa, että katsoo lompakkoon? Vaikka miehellä ei olisi uutta luottokorttia, eihän se hyvin alkanutta epäilyä poista.

Seksitautijuttu vastauksena seuraavaan: ”Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.”

Mielestäni on pienempi paha lukea toisen sähköpostit kuin että pettäjä altistaa kumppaninsa taudeille. Jos on vahva epäilys, että toinen voi altistaa kumppaninsa terveyden vaaraan, on kumppanilla mielestäni oikeus selvittää asiaa.

Lompakon tarkastaminen on vain yksi mahdollinen keino löytää todiste pettämisestä. Löytyykö sieltä kuitti hotelliyöstä? Kuitti toisella paikkakunnalla tai kaupungin toisella laidalla asioinnista ilman hyvää syytä?

Oleellisinta on havainnoida muutoksia käytöksessä. Lompakon kohdalla esim. jos mies alkaakin heittämään pois kaikki kuitit heti, vaikka aiemmin hänen lompakkonsa pursusi kuitteja.

Heh. Olen itse juuri tuollainen, jonka lompakko pursuaa kuitteja, kunnes kerran puolessa vuodessa kyllästyn ja heitän kaikki kuitit pois, kun ei lompakosta enää löydä mitään ja sen vetoketjun väliin jää aina kuittipaperia. Siinähän on sitten analysoitavaa kumppanille... Niin, ja ihan nainen olen. En todellakaan ymmärrä näitä tilanteita, että kytätään toisen asioita ja vedetään jostain kuittien poisheittämisestä omia johtopäätöksiä. Ja siis mitä, eikö kaupungin toisella laidalla saa käydä ilman erityisen painavaa syytä? Minä saatan käydä ihan vain huvikseni ilman painavaa tai kevyttäkään syytä. Millaisessa talutusnuorassa muut pariskunnat oikein elävät, jos on oikein määritelty, kuinka kauas kotoa saa mennä...

Hei ihan oikeasti. Jos epäilyttää, että kumppanilla on sukupuolitauti, ehdottakaa hänelle, että käytte testeissä. Silloin ainakin saatte oikean vastauksen asiaan, ettei tarvitse tautiriskiä analysoida kuittien puuttumisesta. Ja todellakin toisten sähköpostien tai viestien lukeminen on todella alhaista toimintaa. Jos kävisi ilmi, että oma kumppanini on lukenut salaa mitään viestejäni, kirjeitä, päiväkirjaa, tms. niin todellakaan en haluaisi jatkaa hänen kanssaan. Tuollainen on todella inhottavaa.

Ymmärrät asiat tahallaan liian ykisoikoisesti. Muuttunut käytös kuittien suhteen tai ostospaikan suhteen ei yksinään riitä todisteeksi mutta voi antaa tukevaa todistetta pettämiselle.

Tärkeää on havainnoida onko käytös muuttunut. Kiinnittää aiempaa enemmän huomiota ulkonäköönsä? Muuttunut pukeutumis- tai hiustyyli? Muuttaa suihkussakäyntiaikaansa? Kuljettaa puhelintaan kaikkialle, kun ei aiemmin tehnyt niin? Piilottaa puhelimensa tai pitää aina äänettömällä? Muuttuneet kiinnostuksenkohteet? Yllättävä kuntokuuri? Jne.

Toki kannattaa mennä lääkärille mutta silloin voi jo olla liia myöhäistä. Ei kannata odottaa siihen hetkeen, kun lääkäri ilmoittaa seksitaudista, kun voi saada todisteen pettämisestä aiemmin ennen vahingon käymistä.

Miten teillä riittää aikaa ja energiaa noin tarkkaan kumppanin tapojen analysointiin ja tarkkailuun? Itse en varmaan kiinnittäisi edes mitään huomiota suihkussakäyntiaikoihin tai siihen, missä toisen kännykkä on... 

Hah, olet sitten varmaan sitä tyyppiä, joka voisi olla naimisissa vaikka 10 vuotta vaimon kanssa eikä hälytyskellot yhtään soisi päässä, vaikka vaimo yhtä äkkiä alkaisikin meikkaamaan ja pukeutumaan mekkoihin töihin, kiinnostuisi keilaamisesta ja korisliigan sarjataulukon seuraamisesta ja veisi kännykän vessaankin mukaan. Onnea itsekeskeisyyden tiellesi.

Mä aloin nyt 36-vuotiaana, yhtäkkiä meikkaamaan, pukeutumaan naisellisemmin ja hommasin uuden harrastuksen. Miehestäni kiva juttu, eikä todellakaan epäile mitään pettämistä. Yhdessä ollaan oltu kohta 20 vuotta. Sellaista se on hyvässä parisuhteessa.

Näinhän se on. Mutta minä olen sitä mieltä, että liian sinisilmäinen ei saa silti olla. Se stalkkaus on sallittua silloin, kun toinen antaa aihetta epäillä. Jotkut ihmiset eivät vain ole luotettavia, vaan pettävät. Sinisilmäisyys olisi silloin typeryyttä.

Luottamushan on myös vaihtelevaa. Suhteen alussa kukaan ei voi luottaa toiseen 100%, jos ei toista edes tunne. Ajan kuluessa luottamus yleensä kasvaa. Mutta ei kai se luottamus mikään pysyvä tila aina ole. Kyllä mä olen epäillyt joskus ukkoani, vaikka 20 vuotta ollaan oltu yhdessä. Ja koska välitän siitä, ei ole ihan sama sen tekemiset. Ei sillä toista ollut, joten luottamus säilyi. Tosin ap:n tapauksessa kannattaisi lähteä, koska mies on jo kerran pettänyt.

Vierailija
229/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole parisuhteessa, mutta ketjun luettuani olen tajunnut että olisin näemmä todella epäilyttävä kumppani hyvinkin usein. Itsekin saatan yhtäkkiä innostua meikkaamaan aiempaa useammin ja varsinkin laittamaan tukkaani eri tavalla kuin ennen jos osuu silmiin joku kiva idea uudenlaisesta ponnarista/nutturasta/palmikosta. Tai saatan leikata itselleni otsiksen ihan vaan koska teki mieli. Ja en siis edes ole mitenkään spontaani luonteeltani vaan enemmänkin päinvastoin hyvinkin kaavoihini kangistunut.

Saatan myös yhtäkkiä alkaa joogaamaan parin vuoden tauon jälkeen. Tai alan käydä juoksulenkillä tai tekemään makramee-amppeleita vaikka en ole tehnyt niitä ikinä. Nyt innostuin tässä keväällä seuraamaan niin mm-rallia kuin nhl-pelejäkin vaikka aiemmin en ole jaksanut katsoa kumpaakaan lainkaan. 

Puhelinkin on välillä aina eteisen lipaston päällä ja sitten se saattaa ollakin jossain neulelehden välissä..

Vierailija
230/344 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa alkaisi tarkistella mitään. Jos mies valehtelee ja pettää, se tulee ilmi muutenkin. Minun tehtäväni on olla parisuhteen nainen, ei kyttääjä.

Vierailija
231/344 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun ex valehteli olevansa Helsingissä. Tuli sakkolappu jonka mukaan olikin kotikaupungissa. Ja siis petti minua. Tästä aikaa yli kymmenen vuotta.

Mitä se tähän aloitukseen liittyy?

Vierailija
232/344 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään tapauksessa alkaisi tarkistella mitään. Jos mies valehtelee ja pettää, se tulee ilmi muutenkin. Minun tehtäväni on olla parisuhteen nainen, ei kyttääjä.

Blaa blaa.

Vierailija
233/344 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kannattaa mennä. Todella suuri osa miehistä pettää ja myös naisista.

Näillä kilometreillä ja tällä ammatilla, olen törmännyt asiaan usein. Oikein ihmetyttää ihmisten sinisilmäisyys.

Seksuaalisesti aktiiviset miehet ja vaihtelunhaluiset naiset eivät ole uskollisia, mikäli eivät omaa korkeaa moraalia.

Minut on kerran petetty ja halveksin pettämistä ja pettäjiä syvästi. Tosin jokainen meistä voisi parisuhteessa miettiä aina miten toista kohdellaan. Omalla typerällä käytöksellä saattaa rikkoa suhdetta, jolloin pettäjällä on "syy" toimintaansa.

Vierailija
234/344 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun ex valehteli olevansa Helsingissä. Tuli sakkolappu jonka mukaan olikin kotikaupungissa. Ja siis petti minua. Tästä aikaa yli kymmenen vuotta.

Mitä se tähän aloitukseen liittyy?

Yhtä paljon kuin oma kysymyksesi tuolle keskusteluun osallistujalle.

Vierailija
235/344 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies kävi muka säännöllisesti tennistä pelaamassa. Vaihdoin tennismailan tilalle paistinpannun mailapussiin eikä ukko puhunut mitään kun kotiin tuli. Varmaan hyviä rystylyöntejä löi teflonpannulla! Laitoin sitten miehen luiskaan 👍

Olis kannattanu keksiä jokin muu kuin paistinpannu. Tennismaila on niin kevyt että huomaisi heti jos tilalla paistinpannu. Lisäksi paistinpannu paljon paksumpi.

Mutta hyvä tarina kuitenki.

Vierailija
236/344 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitte lankaan. Ap vedätti kaikkia.

Vierailija
237/344 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kännykkä. Jos ukko suojelee kännykkäänsä se on varma merkki.

Vierailija
238/344 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen kieltämisen pointti mahtoi olla?

Mä ihmettelen enemmän mikä oli tuon pettämistä epäilleen syy jäädä suhteeseen stalkkailemaan ties mitä kuitteja ja tivaamaan vastauksia.

Mitä sillä kuvitteli voittavansa tai edes saavuttavansa? Helpompaa olisi ollut vain erota.

Ihanko oikeasti ihmettelet miksi ihmeessä parisuhteen osapuolena joku haluaisi tietää toisen pettämisestä? Kaikkea sitä ihmiset ihmettelevätkin, täysin normaaleja asioita :D

Mitä ihmettä sillä tiedolla tekee?! Se jo riittää mainiosti suhteen lopettamiseen, ettei enää luota toiseen kuten parisuhteessa elävänä pitää pystyä luottamaan vaan alkaa penkoa toisen kuitteja ja puhelinta. Sillä ei tuossa vaiheessa ole enää mitään väliä onko luottamusta oikeasti petetty.

Eikä se luottamus korjaannu vaikka toinen vannoisi kautta minkä kiven ja kannon, ettei ole ketään toista eikä mikään määrä stalkkaamistakaan todistaisi toisen pettävän ja valehtelevan. 

Ja minkälainen on parisuhde jossa toinen epäilee ties mitä joko salaa toisen tekemisiä selvitellen tai syyttäen pettämisestä päin naamaa? Ei se ainakaan terve ole eikä tähtiin kirjoitettu.

Ihmetteletkö nyt ihan tosissasi ett ämitä tekee sillä tiedolla pettääkö toinen vai ei? Kaikenlaista! :D

Vierailija
239/344 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sä jankutat tätä samaa. Kuukausi sitten sait hyvät neuvot, mikään ei kelvannut, joten kestä sitten sitä pettävää miestäsi.

240/344 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein siinä vaiheessa kun epäilyttää, taidat jo tietää ja on jo myöhäistä.

Älä mene, asia paljastuu ja ratkeaa tavalla tai toisella. Unohda pelko ja huoli.

Ei toista voi omistaa, eikä sitoa. Eikä pettämistä estää.

Siihen voi ainoastaan vaikuttaa miten itse suhtautuu.