Onko hullua mennä tarkistamaan, onko miehen auto kuntosalin parkkipaikalla?
Olen alkanut epäillä, käykö hän todella siellä vai onko se peitetarina.
Kommentit (344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla mies kävi muka säännöllisesti tennistä pelaamassa. Vaihdoin tennismailan tilalle paistinpannun mailapussiin eikä ukko puhunut mitään kun kotiin tuli. Varmaan hyviä rystylyöntejä löi teflonpannulla! Laitoin sitten miehen luiskaan 👍
Tää oli hyvä 😂
Tämä on ihan sama kuin se että Lappiin lähtevälle puolisolle laitetaan salmiakkikossupullo laskettelumonon sisälle...
Ihanko tosissaan täällä noin moni kirjoittaja jättäisi välittömästi parisuhteen jos itselle tulee mitään epäilyksiä? Ilman mitään varmistamista tai keskustelua? Taitaa kirjoittajat olla kovin nuoria tai ainakaan pitkiä suhteita ei ole taustalla. Kaikissa pitkissä suhteissa tulee joskus huonompia kausia ja silloin voi tulla etääntymistä ja erilaisia epävarmuuksia, eikä se välttämättä tarkoita että kumpikaan pettäisi tai tekisi muutakaan erityisen pahaa, on vain luonnollinen ihmismielen reaktio.
Eniten ihmetyttää nämä jotka jättäisivät puolison heti kun selviää että on jossain muualla kuin piti olla. Itse olen säännöllisesti jossain muualla kuin missä "piti olla", saatan lähteä kaverin kanssa salille mutta päädytäänkin jättämään salikamat lokeroon ja lähtemään lenkille kun on kiva ilma, sanon lähteväni käymään äidin luona mutta matkalla äiti soittaa että tulikin meno eikä pysty tapaamaan joten menenkin shoppailemaan ym. En tästä tietenkään saman tien ala soittelemaan tai viestailemaan kenellekään, vaan hoidan menoni ja kerron sitten myöhemmin jos muistan ja jos tulee päivän puuhat puheeksi. Ex-mies veti näistä pultit jos "jäin kiinni" siitä että olin sanonut meneväni kaverin kanssa kahville ja oltiinkin kahvittelun sijaan oltu shoppailemassa vaatteita. Syytti epäiluottevaksi valehtelijaksi ja epäili että olin ollut pettämässä kun valehtelen olinpaikastani. Olipa ahdistavaa, onneksi on ex.
On se aika vainoharhaista ettei luota puolisoonsa tuonkaan vertaa että pitää auton pysäköintiä seurata!
Mitä jos miehesi onkin transsu ja vaihtaa nätin mekon ylleen ja kävelee sen kanssa kaupungilla? Onhan sekin "kuntoilua".
Vierailija kirjoitti:
On hullua. Viisaampaa on ottaa asia suoraan puheeksi. Paitsi jos olet mustasukkais-vainoharhaista tyyppiä, niin kannattaa hakea apua itsetunto-ongelmiin.
Tämäntyyliset ovat huonoimpia neuvoja. Jos epäilet pettämistä, pitää sinun ensin selvittää asiaa itse säilyttääksesi kontrolli. Nimittäin jos kumppanisi on pettänyt ja otat asian puheeksi ilman mitään todisteita, voit olla varma, että keskustelun jälkeen hän tulee hävittämään kaikki todisteet. Jos on oikein kamala, voi vielä kääntää sinut tilanteen pahikseksi. Niin kauan kun hän luulee, että olet autuaan tietämätön, hän voi olla vaikka kuinka huolimaton todisteiden suhteen. Ja jotkut pettäjät eivät koskaan myönnä ennen kuin heidän virheensä räväytetään heidän silmien edelle ja he eivät voi tehdä mitään muuta kuin myöntää totuuden. Tai eivät myönnä koko totuutta, miten kauan kesti, miten pitkälle meni, kuinka monen kanssa, vaan kaunistelevat asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, miksi olisi? Hullua tuhlata elämäänsä valheessa. Jos luulet että joku varastaa sulta rahaa, onko hullua selvittää, tapahtuuko niin?
Muista vaan, ettei se riitä, että saisit miehen kiinni siitä, ettei olekaan salilla. Tarvitset lisää todisteita. Käy puhelin, tabletti, tietokone, sähköposti läpi, jos voit. Jos vaihtanut salasanat, poistanut lokitietietoja puhelimesta, käyttää Snapchattia tms. kommunikoimiseen, kertoo paljon.
Selvitä onko hommannut toisen kännykän ja liittymän. Jopa toisen asunnon. Tai uuden pankkitilin tai maksukortin. Näkyykö tiliotetiedoissa jotain?
Teettekö oikeasti tuollaista...?
Pettäjiä pelottaa, kun eivät osaa varautua siihen, että joku alkaakin tutkia asioita! Luulevat aina kumppaniensa olevan tyhmiä ja hyväuskoisia. Itse pettävät mutta sitten kuitenkin vaativat ja moralisoivat, että kumppani ei tekisi mitään "salaa."
No ei todellakaan ole normaalia ratsata kumppanin kännykkää, tietokonetta tai yrittää soitella pankkeihin tai operaattorille selvittääkseen kumppanin raha- tai puheluasioita. Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.
Nainen voi saada mieheltä parantumattoman seksitaudin. Sekö on parempi?
Ja nainen voi vaikka käydä vain kurkistamassa miehen lompakosta onko sinne ilmestynyt uusi luottokortti tai käyttääkö mies huomattavasti enemmän käteistä kuin aiemmin. Jos omantunnon kolkotus pelottaa, odottaa hetkeä, jolloin lompakko on pöydällä tms. paikassa.
Ei se lompakon ratsaaminen seksitautia estä. Minusta ei kannata jatkaa suhteessa, jossa pelkää tauteja tai pettämistä. Eihän se suhde enää tunnu itsestäkään hyvältä, vaikka ei olisikaan saanut epäilyksilleen vahvistusta.
Sitä paitsi mitä se auttaa, että katsoo lompakkoon? Vaikka miehellä ei olisi uutta luottokorttia, eihän se hyvin alkanutta epäilyä poista.
Seksitautijuttu vastauksena seuraavaan: ”Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.”
Mielestäni on pienempi paha lukea toisen sähköpostit kuin että pettäjä altistaa kumppaninsa taudeille. Jos on vahva epäilys, että toinen voi altistaa kumppaninsa terveyden vaaraan, on kumppanilla mielestäni oikeus selvittää asiaa.
Lompakon tarkastaminen on vain yksi mahdollinen keino löytää todiste pettämisestä. Löytyykö sieltä kuitti hotelliyöstä? Kuitti toisella paikkakunnalla tai kaupungin toisella laidalla asioinnista ilman hyvää syytä?
Oleellisinta on havainnoida muutoksia käytöksessä. Lompakon kohdalla esim. jos mies alkaakin heittämään pois kaikki kuitit heti, vaikka aiemmin hänen lompakkonsa pursusi kuitteja.
Heh. Olen itse juuri tuollainen, jonka lompakko pursuaa kuitteja, kunnes kerran puolessa vuodessa kyllästyn ja heitän kaikki kuitit pois, kun ei lompakosta enää löydä mitään ja sen vetoketjun väliin jää aina kuittipaperia. Siinähän on sitten analysoitavaa kumppanille... Niin, ja ihan nainen olen. En todellakaan ymmärrä näitä tilanteita, että kytätään toisen asioita ja vedetään jostain kuittien poisheittämisestä omia johtopäätöksiä. Ja siis mitä, eikö kaupungin toisella laidalla saa käydä ilman erityisen painavaa syytä? Minä saatan käydä ihan vain huvikseni ilman painavaa tai kevyttäkään syytä. Millaisessa talutusnuorassa muut pariskunnat oikein elävät, jos on oikein määritelty, kuinka kauas kotoa saa mennä...
Hei ihan oikeasti. Jos epäilyttää, että kumppanilla on sukupuolitauti, ehdottakaa hänelle, että käytte testeissä. Silloin ainakin saatte oikean vastauksen asiaan, ettei tarvitse tautiriskiä analysoida kuittien puuttumisesta. Ja todellakin toisten sähköpostien tai viestien lukeminen on todella alhaista toimintaa. Jos kävisi ilmi, että oma kumppanini on lukenut salaa mitään viestejäni, kirjeitä, päiväkirjaa, tms. niin todellakaan en haluaisi jatkaa hänen kanssaan. Tuollainen on todella inhottavaa.
Ymmärrät asiat tahallaan liian ykisoikoisesti. Muuttunut käytös kuittien suhteen tai ostospaikan suhteen ei yksinään riitä todisteeksi mutta voi antaa tukevaa todistetta pettämiselle.
Tärkeää on havainnoida onko käytös muuttunut. Kiinnittää aiempaa enemmän huomiota ulkonäköönsä? Muuttunut pukeutumis- tai hiustyyli? Muuttaa suihkussakäyntiaikaansa? Kuljettaa puhelintaan kaikkialle, kun ei aiemmin tehnyt niin? Piilottaa puhelimensa tai pitää aina äänettömällä? Muuttuneet kiinnostuksenkohteet? Yllättävä kuntokuuri? Jne.
Toki kannattaa mennä lääkärille mutta silloin voi jo olla liia myöhäistä. Ei kannata odottaa siihen hetkeen, kun lääkäri ilmoittaa seksitaudista, kun voi saada todisteen pettämisestä aiemmin ennen vahingon käymistä.
Miten teillä riittää aikaa ja energiaa noin tarkkaan kumppanin tapojen analysointiin ja tarkkailuun? Itse en varmaan kiinnittäisi edes mitään huomiota suihkussakäyntiaikoihin tai siihen, missä toisen kännykkä on...
Hah, olet sitten varmaan sitä tyyppiä, joka voisi olla naimisissa vaikka 10 vuotta vaimon kanssa eikä hälytyskellot yhtään soisi päässä, vaikka vaimo yhtä äkkiä alkaisikin meikkaamaan ja pukeutumaan mekkoihin töihin, kiinnostuisi keilaamisesta ja korisliigan sarjataulukon seuraamisesta ja veisi kännykän vessaankin mukaan. Onnea itsekeskeisyyden tiellesi.
Mä aloin nyt 36-vuotiaana, yhtäkkiä meikkaamaan, pukeutumaan naisellisemmin ja hommasin uuden harrastuksen. Miehestäni kiva juttu, eikä todellakaan epäile mitään pettämistä. Yhdessä ollaan oltu kohta 20 vuotta. Sellaista se on hyvässä parisuhteessa.
Itse en ole parisuhteessa, mutta ketjun luettuani olen tajunnut että olisin näemmä todella epäilyttävä kumppani hyvinkin usein. Itsekin saatan yhtäkkiä innostua meikkaamaan aiempaa useammin ja varsinkin laittamaan tukkaani eri tavalla kuin ennen jos osuu silmiin joku kiva idea uudenlaisesta ponnarista/nutturasta/palmikosta. Tai saatan leikata itselleni otsiksen ihan vaan koska teki mieli. Ja en siis edes ole mitenkään spontaani luonteeltani vaan enemmänkin päinvastoin hyvinkin kaavoihini kangistunut.
Saatan myös yhtäkkiä alkaa joogaamaan parin vuoden tauon jälkeen. Tai alan käydä juoksulenkillä tai tekemään makramee-amppeleita vaikka en ole tehnyt niitä ikinä. Nyt innostuin tässä keväällä seuraamaan niin mm-rallia kuin nhl-pelejäkin vaikka aiemmin en ole jaksanut katsoa kumpaakaan lainkaan.
Puhelinkin on välillä aina eteisen lipaston päällä ja sitten se saattaa ollakin jossain neulelehden välissä..
Mutta onko kaikki tapahtunut samaan aikaan: tyylin muutos, täysin uudet mielenkiinnonkohteet, liikunnan aloitus. Ja mikäs siinä, jos on hajamielinen ja kännykkä on joskus kukkaruukussa ja joskus keittiön pöydällä, pointti onkin se, että jos joku on ollut aiemmin avoin kännykkänsä suhteen ja alkaa salailemaan sitä, se on hälytysmerkki. Yleensä näihin kuuluu vielä muuta käytöksen muutosta, kuten töistä paluu myöhemmin ja myöhemmin, ei ole enää tavoitettavissa puhelimitse samaan tapaan, ei voi viettää ystävänpäivää tai muita merkkipäiviä kanssasi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, miksi olisi? Hullua tuhlata elämäänsä valheessa. Jos luulet että joku varastaa sulta rahaa, onko hullua selvittää, tapahtuuko niin?
Muista vaan, ettei se riitä, että saisit miehen kiinni siitä, ettei olekaan salilla. Tarvitset lisää todisteita. Käy puhelin, tabletti, tietokone, sähköposti läpi, jos voit. Jos vaihtanut salasanat, poistanut lokitietietoja puhelimesta, käyttää Snapchattia tms. kommunikoimiseen, kertoo paljon.
Selvitä onko hommannut toisen kännykän ja liittymän. Jopa toisen asunnon. Tai uuden pankkitilin tai maksukortin. Näkyykö tiliotetiedoissa jotain?
Teettekö oikeasti tuollaista...?
Pettäjiä pelottaa, kun eivät osaa varautua siihen, että joku alkaakin tutkia asioita! Luulevat aina kumppaniensa olevan tyhmiä ja hyväuskoisia. Itse pettävät mutta sitten kuitenkin vaativat ja moralisoivat, että kumppani ei tekisi mitään "salaa."
No ei todellakaan ole normaalia ratsata kumppanin kännykkää, tietokonetta tai yrittää soitella pankkeihin tai operaattorille selvittääkseen kumppanin raha- tai puheluasioita. Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.
Nainen voi saada mieheltä parantumattoman seksitaudin. Sekö on parempi?
Ja nainen voi vaikka käydä vain kurkistamassa miehen lompakosta onko sinne ilmestynyt uusi luottokortti tai käyttääkö mies huomattavasti enemmän käteistä kuin aiemmin. Jos omantunnon kolkotus pelottaa, odottaa hetkeä, jolloin lompakko on pöydällä tms. paikassa.
Ei se lompakon ratsaaminen seksitautia estä. Minusta ei kannata jatkaa suhteessa, jossa pelkää tauteja tai pettämistä. Eihän se suhde enää tunnu itsestäkään hyvältä, vaikka ei olisikaan saanut epäilyksilleen vahvistusta.
Sitä paitsi mitä se auttaa, että katsoo lompakkoon? Vaikka miehellä ei olisi uutta luottokorttia, eihän se hyvin alkanutta epäilyä poista.
Seksitautijuttu vastauksena seuraavaan: ”Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.”
Mielestäni on pienempi paha lukea toisen sähköpostit kuin että pettäjä altistaa kumppaninsa taudeille. Jos on vahva epäilys, että toinen voi altistaa kumppaninsa terveyden vaaraan, on kumppanilla mielestäni oikeus selvittää asiaa.
Lompakon tarkastaminen on vain yksi mahdollinen keino löytää todiste pettämisestä. Löytyykö sieltä kuitti hotelliyöstä? Kuitti toisella paikkakunnalla tai kaupungin toisella laidalla asioinnista ilman hyvää syytä?
Oleellisinta on havainnoida muutoksia käytöksessä. Lompakon kohdalla esim. jos mies alkaakin heittämään pois kaikki kuitit heti, vaikka aiemmin hänen lompakkonsa pursusi kuitteja.
Heh. Olen itse juuri tuollainen, jonka lompakko pursuaa kuitteja, kunnes kerran puolessa vuodessa kyllästyn ja heitän kaikki kuitit pois, kun ei lompakosta enää löydä mitään ja sen vetoketjun väliin jää aina kuittipaperia. Siinähän on sitten analysoitavaa kumppanille... Niin, ja ihan nainen olen. En todellakaan ymmärrä näitä tilanteita, että kytätään toisen asioita ja vedetään jostain kuittien poisheittämisestä omia johtopäätöksiä. Ja siis mitä, eikö kaupungin toisella laidalla saa käydä ilman erityisen painavaa syytä? Minä saatan käydä ihan vain huvikseni ilman painavaa tai kevyttäkään syytä. Millaisessa talutusnuorassa muut pariskunnat oikein elävät, jos on oikein määritelty, kuinka kauas kotoa saa mennä...
Hei ihan oikeasti. Jos epäilyttää, että kumppanilla on sukupuolitauti, ehdottakaa hänelle, että käytte testeissä. Silloin ainakin saatte oikean vastauksen asiaan, ettei tarvitse tautiriskiä analysoida kuittien puuttumisesta. Ja todellakin toisten sähköpostien tai viestien lukeminen on todella alhaista toimintaa. Jos kävisi ilmi, että oma kumppanini on lukenut salaa mitään viestejäni, kirjeitä, päiväkirjaa, tms. niin todellakaan en haluaisi jatkaa hänen kanssaan. Tuollainen on todella inhottavaa.
Ymmärrät asiat tahallaan liian ykisoikoisesti. Muuttunut käytös kuittien suhteen tai ostospaikan suhteen ei yksinään riitä todisteeksi mutta voi antaa tukevaa todistetta pettämiselle.
Tärkeää on havainnoida onko käytös muuttunut. Kiinnittää aiempaa enemmän huomiota ulkonäköönsä? Muuttunut pukeutumis- tai hiustyyli? Muuttaa suihkussakäyntiaikaansa? Kuljettaa puhelintaan kaikkialle, kun ei aiemmin tehnyt niin? Piilottaa puhelimensa tai pitää aina äänettömällä? Muuttuneet kiinnostuksenkohteet? Yllättävä kuntokuuri? Jne.
Toki kannattaa mennä lääkärille mutta silloin voi jo olla liia myöhäistä. Ei kannata odottaa siihen hetkeen, kun lääkäri ilmoittaa seksitaudista, kun voi saada todisteen pettämisestä aiemmin ennen vahingon käymistä.
Miten teillä riittää aikaa ja energiaa noin tarkkaan kumppanin tapojen analysointiin ja tarkkailuun? Itse en varmaan kiinnittäisi edes mitään huomiota suihkussakäyntiaikoihin tai siihen, missä toisen kännykkä on...
Hah, olet sitten varmaan sitä tyyppiä, joka voisi olla naimisissa vaikka 10 vuotta vaimon kanssa eikä hälytyskellot yhtään soisi päässä, vaikka vaimo yhtä äkkiä alkaisikin meikkaamaan ja pukeutumaan mekkoihin töihin, kiinnostuisi keilaamisesta ja korisliigan sarjataulukon seuraamisesta ja veisi kännykän vessaankin mukaan. Onnea itsekeskeisyyden tiellesi.
Mä aloin nyt 36-vuotiaana, yhtäkkiä meikkaamaan, pukeutumaan naisellisemmin ja hommasin uuden harrastuksen. Miehestäni kiva juttu, eikä todellakaan epäile mitään pettämistä. Yhdessä ollaan oltu kohta 20 vuotta. Sellaista se on hyvässä parisuhteessa.
Itse en ole parisuhteessa, mutta ketjun luettuani olen tajunnut että olisin näemmä todella epäilyttävä kumppani hyvinkin usein. Itsekin saatan yhtäkkiä innostua meikkaamaan aiempaa useammin ja varsinkin laittamaan tukkaani eri tavalla kuin ennen jos osuu silmiin joku kiva idea uudenlaisesta ponnarista/nutturasta/palmikosta. Tai saatan leikata itselleni otsiksen ihan vaan koska teki mieli. Ja en siis edes ole mitenkään spontaani luonteeltani vaan enemmänkin päinvastoin hyvinkin kaavoihini kangistunut.
Saatan myös yhtäkkiä alkaa joogaamaan parin vuoden tauon jälkeen. Tai alan käydä juoksulenkillä tai tekemään makramee-amppeleita vaikka en ole tehnyt niitä ikinä. Nyt innostuin tässä keväällä seuraamaan niin mm-rallia kuin nhl-pelejäkin vaikka aiemmin en ole jaksanut katsoa kumpaakaan lainkaan.
Puhelinkin on välillä aina eteisen lipaston päällä ja sitten se saattaa ollakin jossain neulelehden välissä..
Mutta onko kaikki tapahtunut samaan aikaan: tyylin muutos, täysin uudet mielenkiinnonkohteet, liikunnan aloitus. Ja mikäs siinä, jos on hajamielinen ja kännykkä on joskus kukkaruukussa ja joskus keittiön pöydällä, pointti onkin se, että jos joku on ollut aiemmin avoin kännykkänsä suhteen ja alkaa salailemaan sitä, se on hälytysmerkki. Yleensä näihin kuuluu vielä muuta käytöksen muutosta, kuten töistä paluu myöhemmin ja myöhemmin, ei ole enää tavoitettavissa puhelimitse samaan tapaan, ei voi viettää ystävänpäivää tai muita merkkipäiviä kanssasi jne.
Juuri näin. Jos tuo lainaamasi henkilö yhtäkkiä ei unohtaisikaan puhelinta mihinkään, vaan se alkaisi olla liimaantuneena käteen suihkussakäyntiä myöten, niin se olisi epäilyttävää.
Sitä se ihmissuhdedraaman tulva viihdemaailmassa teettää, turhia pelkoja joutavista asioista. Tai sitten luonut tällaisen ilmiön, että sehän kuuluu ihan asiaan vähän hyppiä syrjäisillä poluilla, koska tempparit ja niin edelleen. Joka tapauksessa syy tällaiseen on märäntyneessä ihmissuhdehömppäviihteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ollut pätkääkään mustasukkaisuuteen taipuvainen ihminen, mutta nyt meillä on ollut jo pitkään puolison kanssa aika arkinen ja välillä kireäkin vaihe suhteessa. Mies, joka työskentelee naisvaltaisella alalla, sanoo aina silloin tällöin menevänsä sitten "perjantaina työkavereiden kanssa kaljalle". Tiedän, että käytännössä tämä tarkoittaa, että menee 1-2 naispuolisen työkaverinsa kanssa kaljalle ja nämä reissut kestävät yleensä pikkutunneille, ei siis ole kyse mistään yksistä työpäivän jälkeen.
Olen alkanut epäillä, että mitä siellä oikein todellisuudessa tapahtuu. Olen miettinyt jopa yksityisetsivän palkkaamista.
Pettämistä tai ei, niin itselleni olisi ongelma jo se jos aikuinen mies hilluu joka perjantai aamuyöhön asti kuppiloissa.
Nainen voi silmää räpäyttämättä ihan yksin päättää tapattaa sisällään jo alkunsa saaneen uuden elämän, joka on miehen kanssa yhdessä luotu, koska "minun keho 😭", mutta jos mies viettää viikonloppuna vapaa-aikaansa haluamallaan tavalla, se on naiselle ongelma. Koska naisen pitää saada päättää myös miehen vapaa-ajan vietosta.
Sano suoraan miehelle, että et luota häneen. Näytä, että maailmassa on edes yksi rehellinen ja suoraselkäinen nainen.
Onko miehelle tullut massaa eli kroppaan mitään tulosta salikäynneistä? Kysy ihan pokkana ja kiinnostuneena, millaisia harjoittelutavoitteita hänellä on.
Voisitko ehdottaa, että lähdet itse joku kerta salille mukaan. Tai pokkana pakkaat salikamat ja hyppäät mukaan auton kyytiin.
Jos on noin vahva tunne, että se on "peitetarina" niin se todennäköisesti sitä on.
Jätä se sika, kulkematta kuntosalin parkkipaikan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan miehelle, että et luota häneen. Näytä, että maailmassa on edes yksi rehellinen ja suoraselkäinen nainen.
Ei sen suoraan sanominen välttämättä mitään ratkaise. Mies voi sanoa silmät pyöreinä, että miksi ihmeessä et luota. Silti, vaikka hän puuhailisi mitä selkäsi takana.
Ensin itselle jotain tukea ja tietoa siihen väitteeseen, ettei luota. Muuten olet heikoilla jos ei ole mitään perustetta miksi epäilee.
Itse kyllä turvaisin selustani ennenkuin alkaisin jutella. Ei kannata sahata omaa oksaansa "rehellisyydellä ja suoraselkäisyydellä" ja antaa miehelle etua. Paitsi jos päättänyt erota keskustelun jälkeen joka tapauksessa.
Tuo on myös totta, että mies hävittää ja alkaa hävittää kaikki todisteet jos huomaa, että kyseessä on vasta pelkkä epäily.
Tämä, siis jos tosiaan ei ole puhtaat jauhot pussissa. En sano, että onko vai ei aloittajan miehellä.
Mene nyt ihmeessä katsomaan. Jos vaikka näet jotain kiinnostavaa, vaikkapa miehesi ottamassa suikkiin joltain ylipumpatulta kaljupäältä.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehelle tullut massaa eli kroppaan mitään tulosta salikäynneistä? Kysy ihan pokkana ja kiinnostuneena, millaisia harjoittelutavoitteita hänellä on.
Voisitko ehdottaa, että lähdet itse joku kerta salille mukaan. Tai pokkana pakkaat salikamat ja hyppäät mukaan auton kyytiin.
Voi myös sanoa, että hyppään kyyttin kun olen menossa "Maisan" luo. Ja salin parkkipaikalla sanot, että tulet sisälle vähäksi aikaa odottamaan siihen saakka kun "Maisa" tulee kotiin "voi itse keksiä mistä".
Miehen ilmeestä tai käytöksestä voi siinä päätellä ehkä jotain.
Hei. Tänne on tullut näköjään toinen ketju jossa miehen salikäymisiä epäillään. Olen eri ihminen kuin tämän ketjun aloittaja. Olen siis se joka mietti eroa kun miehen käytös on muuttunut ja alko maistuu jne. Meillä on mennyt viime päivinä ns. normaalisti. Raivarin jälkeen ilma puhdistui vaikkakaan kaikki ei ole ollutkaan mitään positiivista. Päivä kerrallaan menen ja punnitsen tarkkaan mitä lopulta päätän. Tämän ketjun aloittajalle tsemppiä ja ole rohkeampi kuin minä. Selvitä mitä miehesi puuhastelee! Varsinkin kun on pettänyt aikaisemmin. ap, eri ketjusta
Hullua on mennä autolla kuntosalille, jos sinne voi mennä kävellenkin (lyhyt matka). Eihän niitä käsipainoja tarvitse mukanaan kantaa, kun ovat siellä kuntosalilla valmiina. Juoksumatolle nyt on kaikista turhinta mennä, koska saman kuntoilun voi suorittaa ulkonakin (tietenkin jos sataa vanhoja ämmiä, niin silloin kai voisi olla ok). Pyöräilläkin voi omalla pyörällä, samalla poikkeuksella kuin juoksumatollakin. Soutulaite voi olla ihan ok, koska kaikilla ei ole mahdollisuutta soudella järvellä.
Että siinä mielessä ei ole hullua käydä tarkistamassa, ja sitten antaa noottia täysin idioottimaisesta käytöksestä. Ja jos ei olekaan auto siellä parkissa, niin sitten voi vetää niitä muita johtopäätöksiä. Siitä vain huivi päähän ja tekoviikset naamaan, niin ei mies tunnista, jos sattuisi ikkunasta katsomaankin.
Vierailija kirjoitti:
Hei. Tänne on tullut näköjään toinen ketju jossa miehen salikäymisiä epäillään. Olen eri ihminen kuin tämän ketjun aloittaja. Olen siis se joka mietti eroa kun miehen käytös on muuttunut ja alko maistuu jne. Meillä on mennyt viime päivinä ns. normaalisti. Raivarin jälkeen ilma puhdistui vaikkakaan kaikki ei ole ollutkaan mitään positiivista. Päivä kerrallaan menen ja punnitsen tarkkaan mitä lopulta päätän. Tämän ketjun aloittajalle tsemppiä ja ole rohkeampi kuin minä. Selvitä mitä miehesi puuhastelee! Varsinkin kun on pettänyt aikaisemmin. ap, eri ketjusta
Onhan näissä "salikäynneissä" tietynlaista punnertamista.
On ollut tutkimus, jonka mukaan naisten epäilyistä miestä kohtaan 99,9% ovat turhia/virheellisiä. Joten kannattaa jatkaa elämää ja yrittää keksiä tekemistä, niin ei jää liikaa aikaa turhille ajatteluille.
"
"Unohda" oma puhelin autoon vänkärin penkin alle äänettömällä, sitten tietokoneella katsot mihin olet "unohtanut" puhelimen. Tuo seurantalaite on laiton.
Sairastahan tuollainen stalkkaaminen on.