Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hullua mennä tarkistamaan, onko miehen auto kuntosalin parkkipaikalla?

Vierailija
24.04.2022 |

Olen alkanut epäillä, käykö hän todella siellä vai onko se peitetarina.

Kommentit (344)

Vierailija
201/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gps-paikannus tai yksityisetsivä, budjetista riippuen. Alan tuotteita ja yrityksiä löytyy googlella.

Huom. paikannus kertoo vain missä tavara, esim. auto, on eikä siten oikeastaan ole todiste pettämisestä. Tarvitaan vielä joku havainnoimaan kohteen liikkeitä. Esim. mies ajaa erään naisen asunnolle tai romanttiseen ravintolaan. Ok, epäilyttävää, mutta tarvitaan esim. valokuva tai videokuvaa, joka näyttää miehen halaavan ja suutelevan naista ulko-ovella tai ravintolan pöydässä. Tai että mies yöpyy salaa naisen asunnolla tai menee naisen kanssa hotelliin.

Paikantimet on pieniä, mahtuvat takin taskuun tai vuorin sisään. Ne on tarkoitettu lemmikkieläimille. Niillä pysyy kyllä kartalla myös dementikkomummun sijainnista.

Ei tässä kai muuta todisteta kuin valehtelu, eli onko ihminen siellä missä sanoo olevansa. Ei eroon sinänsä mitään todisteita tai syitä tarvita.

Vierailija
202/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, miksi olisi? Hullua tuhlata elämäänsä valheessa. Jos luulet että joku varastaa sulta rahaa, onko hullua selvittää, tapahtuuko niin?

Muista vaan, ettei se riitä, että saisit miehen kiinni siitä, ettei olekaan salilla. Tarvitset lisää todisteita. Käy puhelin, tabletti, tietokone, sähköposti läpi, jos voit. Jos vaihtanut salasanat, poistanut lokitietietoja puhelimesta, käyttää Snapchattia tms. kommunikoimiseen, kertoo paljon.

Selvitä onko hommannut toisen kännykän ja liittymän. Jopa toisen asunnon. Tai uuden pankkitilin tai maksukortin. Näkyykö tiliotetiedoissa jotain?

Teettekö oikeasti tuollaista...?

Ei. Tuo on sairasta ja rikollista.

Ei välttämättä lähtökohtaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos olen päässyt eroon noista jutuista. Sen jälkeen kun exä jäi kiinni pettämisestä 20v yhdessäolon jälkeen en enää jaksa miettiä noita juttuja. En koskaan enää sitoudu kehenkään 100%.  Enkä välitä jos joku haluaa vaihtaa minut toiseen tai jättää. Ei se minua muuta, olen oma itseni, jos en kelpaa niin olkoon. Pärjään mainiosti itseksenikin.

Mutta haittaako se kuitenkin jos sinua petetään? Vaikka jättäminen tai vaihtaminen ei haittaakaan.

Vierailija
204/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies kävi muka säännöllisesti tennistä pelaamassa. Vaihdoin tennismailan tilalle paistinpannun mailapussiin eikä ukko puhunut mitään kun kotiin tuli. Varmaan hyviä rystylyöntejä löi teflonpannulla! Laitoin sitten miehen luiskaan 👍

Mikä v i t u n MULLA MIES?!?!?!? OPETTELE SUOMEN KIELI. KIITOS.

Älä huuda. Kiitos.

Vierailija
205/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kävin salilla yhteen aikaan jopa 4-5 krt viikossa iltaisin ja viikonloppuisin. Vaimon  ystävätär kysyi onko hänen miehensä (päivätöissä myös) kova nostamaan painoja  salillamme.  Hökäsin siihen, etten tiiä ja että ai se käy myös salillamme.

Lopputuloksen arvaatte ja myöhemmin x syytti minua  kohdatessamme kiinnijäämisestään. No enhän minä mitään tiennyt ko. kuviosta ja taisipa olla jo muuutenkin epäilyksenalainen.

Vierailija
206/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kännykän tai tietokoneen ratsaaminen edes onnistuisi? Minulla on ainakin puhelimessa salasana, jota ei tiedä kukaan muu. Tietokoneessa ei ole, mutta puhelimessa on jo ihan siltä varalta, jos puhelin katoaisi/varastettaisiin. Minun puhelimeni ratsaus ainakin tyssäisi siihen, kun laite kysyy pin-koodia. Samoin sähköpostin ratsaaminen tyssäisi salasanaan, ja vaikka sen onnistuisi selvittämään, on minulla sähköpostiin tietoturvasyistä kaksivaiheinen tunnistus.

Exällä ainakin oli tietokoneessa salasanojen automaattinen tallennus päällä josta sain noukittua.

Oli vielä sama salasana joka paikkaan. Pääsin sillä mm sähköpostiin ja puhelinlaskuihin.

Sähköpostissa oli mm tinderiin liittyminen, vuokrasopimus uuteen kämppään ja sähköyhtiön vaihto. Jossain vaiheessa foodoran kuitteihin alkoi ilmestymään simpukka pitsaa.

Mitään hän ei myöntänyt kysyttäessä.

Mikä sen kieltämisen pointti mahtoi olla?

Mä ihmettelen enemmän mikä oli tuon pettämistä epäilleen syy jäädä suhteeseen stalkkailemaan ties mitä kuitteja ja tivaamaan vastauksia.

Mitä sillä kuvitteli voittavansa tai edes saavuttavansa? Helpompaa olisi ollut vain erota.

Ihanko oikeasti ihmettelet miksi ihmeessä parisuhteen osapuolena joku haluaisi tietää toisen pettämisestä? Kaikkea sitä ihmiset ihmettelevätkin, täysin normaaleja asioita :D

Aloin tätä miettimään ja kyllä mä ehkä haluaisin, että kumppani kertoisi ja kysyisi jos mua jostain syystä epäilisi.

Voisin olla aika puulla päähän lyöty, jos kumppani yhtäkkiä haluaa ottaa eron, koska epäilee pettämisestä :D

Itse ainakin ihmettelen enemmän, miksi ei voi olla rehellinen toiselle ja on pakko pettää, kun vois olla myös vapaa tekemään mitä haluaa ilman salailua ja säästäis kaikkien aikaa ja mielenterveyttä.

Vierailija
207/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene katsomaan.

Ja keksi jotain asiaa minkä varjolla sun pitää soittaa pihalta ja nähdä.

En halua itse jäädä kiinni stalkkaamisesta, jos mies onkin oikeassa paikassa ja näkee minut. Siksi mietityttää. Muuten menisin heti.

Ap

Mikäli auto ei siellä olisi, niin mitäänhän sille ei mahda, mikäli on valitsemassa toista seuraa itselleen ja tykkää toisesta.  Ainoa, minkä siinä tilanteessa voi tehdä, kun toinen tykästyy suhteen ulkopuoliseen, voi laittaa eron vireille.  Ei toisen tykkäämisen kohdetta voi muuttaa. Ja seurailemisellakin vain kiduttaa itseään.

Näinhän se on. Jos saisin varmuuden, lopettaisin suhteen heti. En kuitenkaan halua epäillä turhaan. Se ei ole reilua kumpaakaan kohtaan.

Ap

Sinulla ei koskaan tule olemaan täyttä varmuutta siitä, onko miehesi varmasti siellä, missä sanoo olevansa. Nyt on kyse kuntosalista, joskus muulloin ehkä työreissusta, mökkireissusta, ylitöihin jäämisestä, jne. Olisi teitä molempia kohtaan reilua lopettaa suhde saman tien, kun luottamusta ei kuitenkaan enää ole.

Vierailija
208/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin meneväni harrastuksiin mutta hengailin lähinnä, kävin kirjastossa lukemassa lehtiä, istuskelin puistossa. ei sitä ämmää kestänyt

Vierailija
209/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi naiiveja kommentteja tässä keskustelussa.. Kyse ei tosiaan ole vain mustasukkaisuudesta ja vainoharhaisuudesta. Kun on pitkä suhde kyseessä (omalla kohdalla 20 vuotta), ja toisen käytöksessä alkaa havaita outouksia, niin sitä omaa tunnetta vatsanpohjassa tosiaan kannattaa kuunnella. Te, jotka kuittaatte asian mustasukkaisuutena tai vainoharhaisuutena, ette ole sitä tunnetta omassa suhteessanne joutuneet vielä kokemaan. Onnekkaita olette. Ei minullakaan ollut huolen häivää 20 vuoteen. Luotin liittoomme 100 %. Eikä ole mitään syytä uskoa, että hän olisi pettänyt minua aikaisemmin. Mutta sitten iski keski-iän kriisi vaikeimman kautta.

Vierailija
210/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää väliä pettääkö mies. Luottamus on jo kadonnut. Liittonne on kuollut.

Pohdinnassasi ei ole järkeä. Parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen.

Vierailija
211/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän hullua. Todennäköisesti suhteenne ei ole ihan toimiva jos sulla on syytä epäillä hänen pettävän sinua. Kyllä itsekin kävin aikoinani äitini autolla tsekkaamassa onko mieheni siellä missä väitti olevansa. Stalkkasin häntä jopa baarissa peruukki päässäni. Hulluahan se oli. Mutta koska meillä oli ongelmia suhteessa ja ne johtui pitkälti minusta, epäilin jatkuvasti miksi hän haluaa olla kanssani kun sosiaalisena tyyppinä saisi varmasti parempaakin, joten musta tuli hullu stalkkeri. Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä, sanotaan =D

Vierailija
212/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kännykän tai tietokoneen ratsaaminen edes onnistuisi? Minulla on ainakin puhelimessa salasana, jota ei tiedä kukaan muu. Tietokoneessa ei ole, mutta puhelimessa on jo ihan siltä varalta, jos puhelin katoaisi/varastettaisiin. Minun puhelimeni ratsaus ainakin tyssäisi siihen, kun laite kysyy pin-koodia. Samoin sähköpostin ratsaaminen tyssäisi salasanaan, ja vaikka sen onnistuisi selvittämään, on minulla sähköpostiin tietoturvasyistä kaksivaiheinen tunnistus.

Exällä ainakin oli tietokoneessa salasanojen automaattinen tallennus päällä josta sain noukittua.

Oli vielä sama salasana joka paikkaan. Pääsin sillä mm sähköpostiin ja puhelinlaskuihin.

Sähköpostissa oli mm tinderiin liittyminen, vuokrasopimus uuteen kämppään ja sähköyhtiön vaihto. Jossain vaiheessa foodoran kuitteihin alkoi ilmestymään simpukka pitsaa.

Jos hänellä oli jo vuokrasopimus, niin eikö tuo suhteen päättyminen olisi tullut aika pian ilmi kuitenkin, kun hän olisi muuttanut pois? Mikä varsinainen hyöty oli siitä, että luit hänen sähköpostinsa - ja kerroitko siis hänelle tehneesi niin? 

Ei kaikki parit asu yhdessä.

Hyöty oli siinä, että sain tietää sen asuvan muualla kuin missä sanoi asuneensa ja tässä nykyisessä osoitteessa asui toinen nainen.

Ihmettelinkin aiemmin, miksi ei enää ikinä tavata hänen luonaan ja aina jos olin menossa käymään (aiemmin piipahdin usein yllärinä esim iltalenkillä) niin keksi syitä miksi oli poissa kotoa. Eikä vastannut enää puheluihin, muutenkuin ulkoa. Mun luona jatkuvasti puhelin kourassa, tai sit puhelin oli pöydällä näyttö alaspäin, ei mennyt edes suihkuun ilman sitä. Aina mun luota lähtiessä piti käydä suihkussa. Seksi ei enää juuri kiinnostanut. Mun puhelinta myös ratsas ja epäili mua milloin mistäkin. Keksi ihme riitoja, joiden varjolla poistua. Alkoi sammuilemaan "kaverilleen yöksi" ja tekemään ohareita. Ei tuntunut muistavan kenelle puhuu ja mistä on puhuttu.

Mitäköhän muita oli.

Törkeää kaksoiselämää jota ei ikinä olisi myöntänyt itse.

Kyllä tietää, että kävin nuuskimassa kun ei olisi itse mitään kertonut.

Jännä, että motivoiduyit nuuskimaan ja teit eropäätöksen vasta kaksoiselämän paljastuttua. Ei kuulosta olleen kovin pitkäkestoinen ja syventynyt suhde, joten tuollaisesta tapailusta (?) tai vähän aikaa kestäneestä seurustelustahan on helppoa erota. Minä olisin eronnut jo silloin, kun seksi lakkasi kiinnostamasta, mutta viimeistään silloin kun hän olisi ensimmäisen kerran ratsannut puhelintani ja aloittanut vainoharhaisen epäilynsä. En olisi siis saanut toisaalta tietää kaksoiselämästä, vaan minulle olisi jäänyt ainoastaan mielikuvasta seksittömästä suhteesta, jossa oli älytöntä mustasukkaisuutta. Ja sellaisesta on helppo lähteä, koska juuri sellaista en halua.

Vierailija
213/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jättäisin auton kuntosalin parkkipaikalle ja menisin hoidon kyydillä panemaan.

Näin tekee taitava valehtelija. Toimii 90% niin kuin väittää, jolloin svalhe on helppo piilottaa sen 10% sisään. On helppo valehdella uskottavasti jos oikeasti kävi salilla.

Vierailija
214/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää väliä pettääkö mies. Luottamus on jo kadonnut. Liittonne on kuollut.

Kaikki eivät lähde vaikka saisivatkin todisteet pettämisestä. Haluavat vain tietää totuuden ja ehkä että kumppani tunnustaa. Voivat esittää todisteensa pettävälle kumppanilleen ja sanoa, että joko lopetat salasuhteen ja menemme parisuhdeterapiaan tai tulee ero.

Vierailija
215/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä katsomaan todetakseen että auto ei ole siellä

Vierailija
216/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi että hullua, mutta epäluuloista, mustasukkaista ja vainoharhaista kyllä.

No ei tuollaista kyllä tervepäisen touhuksi ja ajatukseksikaan voi väittää. 

Vierailija
217/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen joo.

Miksi mies on pettänyt, eli toiminut selän takana, eikä ole antanut näin aapeelle sitä vapaaehtoisuutta olla yksiavioisessa suhteessa?

Miksi mies ei irtisanonut suhdetta jos haluaa olla vapaa?

Varmasti olisi saanut vapaaehtoisesti lähteäkin.

Vierailija
218/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, miksi olisi? Hullua tuhlata elämäänsä valheessa. Jos luulet että joku varastaa sulta rahaa, onko hullua selvittää, tapahtuuko niin?

Muista vaan, ettei se riitä, että saisit miehen kiinni siitä, ettei olekaan salilla. Tarvitset lisää todisteita. Käy puhelin, tabletti, tietokone, sähköposti läpi, jos voit. Jos vaihtanut salasanat, poistanut lokitietietoja puhelimesta, käyttää Snapchattia tms. kommunikoimiseen, kertoo paljon.

Selvitä onko hommannut toisen kännykän ja liittymän. Jopa toisen asunnon. Tai uuden pankkitilin tai maksukortin. Näkyykö tiliotetiedoissa jotain?

Teettekö oikeasti tuollaista...?

Pettäjiä pelottaa, kun eivät osaa varautua siihen, että joku alkaakin tutkia asioita! Luulevat aina kumppaniensa olevan tyhmiä ja hyväuskoisia. Itse pettävät mutta sitten kuitenkin vaativat ja moralisoivat, että kumppani ei tekisi mitään "salaa."

No ei todellakaan ole normaalia ratsata kumppanin kännykkää, tietokonetta tai yrittää soitella pankkeihin tai operaattorille selvittääkseen kumppanin raha- tai puheluasioita. Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.

Nainen voi saada mieheltä parantumattoman seksitaudin. Sekö on parempi?

Ja nainen voi vaikka käydä vain kurkistamassa miehen lompakosta onko sinne ilmestynyt uusi luottokortti tai käyttääkö mies huomattavasti enemmän käteistä kuin aiemmin. Jos omantunnon kolkotus pelottaa, odottaa hetkeä, jolloin lompakko on pöydällä tms. paikassa.

Ei se lompakon ratsaaminen seksitautia estä. Minusta ei kannata jatkaa suhteessa, jossa pelkää tauteja tai pettämistä. Eihän se suhde enää tunnu itsestäkään hyvältä, vaikka ei olisikaan saanut epäilyksilleen vahvistusta. 

Sitä paitsi mitä se auttaa, että katsoo lompakkoon? Vaikka miehellä ei olisi uutta luottokorttia, eihän se hyvin alkanutta epäilyä poista.

Seksitautijuttu vastauksena seuraavaan: ”Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.”

Mielestäni on pienempi paha lukea toisen sähköpostit kuin että pettäjä altistaa kumppaninsa taudeille. Jos on vahva epäilys, että toinen voi altistaa kumppaninsa terveyden vaaraan, on kumppanilla mielestäni oikeus selvittää asiaa.

Lompakon tarkastaminen on vain yksi mahdollinen keino löytää todiste pettämisestä. Löytyykö sieltä kuitti hotelliyöstä? Kuitti toisella paikkakunnalla tai kaupungin toisella laidalla asioinnista ilman hyvää syytä?

Oleellisinta on havainnoida muutoksia käytöksessä. Lompakon kohdalla esim. jos mies alkaakin heittämään pois kaikki kuitit heti, vaikka aiemmin hänen lompakkonsa pursusi kuitteja.

Heh. Olen itse juuri tuollainen, jonka lompakko pursuaa kuitteja, kunnes kerran puolessa vuodessa kyllästyn ja heitän kaikki kuitit pois, kun ei lompakosta enää löydä mitään ja sen vetoketjun väliin jää aina kuittipaperia. Siinähän on sitten analysoitavaa kumppanille... Niin, ja ihan nainen olen. En todellakaan ymmärrä näitä tilanteita, että kytätään toisen asioita ja vedetään jostain kuittien poisheittämisestä omia johtopäätöksiä. Ja siis mitä, eikö kaupungin toisella laidalla saa käydä ilman erityisen painavaa syytä? Minä saatan käydä ihan vain huvikseni ilman painavaa tai kevyttäkään syytä. Millaisessa talutusnuorassa muut pariskunnat oikein elävät, jos on oikein määritelty, kuinka kauas kotoa saa mennä...

Hei ihan oikeasti. Jos epäilyttää, että kumppanilla on sukupuolitauti, ehdottakaa hänelle, että käytte testeissä. Silloin ainakin saatte oikean vastauksen asiaan, ettei tarvitse tautiriskiä analysoida kuittien puuttumisesta. Ja todellakin toisten sähköpostien tai viestien lukeminen on todella alhaista toimintaa. Jos kävisi ilmi, että oma kumppanini on lukenut salaa mitään viestejäni, kirjeitä, päiväkirjaa, tms. niin todellakaan en haluaisi jatkaa hänen kanssaan. Tuollainen on todella inhottavaa.

Ymmärrät asiat tahallaan liian ykisoikoisesti. Muuttunut käytös kuittien suhteen tai ostospaikan suhteen ei yksinään riitä todisteeksi mutta voi antaa tukevaa todistetta pettämiselle.

Tärkeää on havainnoida onko käytös muuttunut. Kiinnittää aiempaa enemmän huomiota ulkonäköönsä? Muuttunut pukeutumis- tai hiustyyli? Muuttaa suihkussakäyntiaikaansa? Kuljettaa puhelintaan kaikkialle, kun ei aiemmin tehnyt niin? Piilottaa puhelimensa tai pitää aina äänettömällä? Muuttuneet kiinnostuksenkohteet? Yllättävä kuntokuuri? Jne.

Toki kannattaa mennä lääkärille mutta silloin voi jo olla liia myöhäistä. Ei kannata odottaa siihen hetkeen, kun lääkäri ilmoittaa seksitaudista, kun voi saada todisteen pettämisestä aiemmin ennen vahingon käymistä.

Miten teillä riittää aikaa ja energiaa noin tarkkaan kumppanin tapojen analysointiin ja tarkkailuun? Itse en varmaan kiinnittäisi edes mitään huomiota suihkussakäyntiaikoihin tai siihen, missä toisen kännykkä on... 

Hah, olet sitten varmaan sitä tyyppiä, joka voisi olla naimisissa vaikka 10 vuotta vaimon kanssa eikä hälytyskellot yhtään soisi päässä, vaikka vaimo yhtä äkkiä alkaisikin meikkaamaan ja pukeutumaan mekkoihin töihin, kiinnostuisi keilaamisesta ja korisliigan sarjataulukon seuraamisesta ja veisi kännykän vessaankin mukaan. Onnea itsekeskeisyyden tiellesi.

Mä aloin nyt 36-vuotiaana, yhtäkkiä meikkaamaan, pukeutumaan naisellisemmin ja hommasin uuden harrastuksen. Miehestäni kiva juttu, eikä todellakaan epäile mitään pettämistä. Yhdessä ollaan oltu kohta 20 vuotta. Sellaista se on hyvässä parisuhteessa.

Vierailija
219/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hänellä oli jo vuokrasopimus, niin eikö tuo suhteen päättyminen olisi tullut aika pian ilmi kuitenkin, kun hän olisi muuttanut pois? Mikä varsinainen hyöty oli siitä, että luit hänen sähköpostinsa - ja kerroitko siis hänelle tehneesi niin? 

Ei kaikki parit asu yhdessä.

Hyöty oli siinä, että sain tietää sen asuvan muualla kuin missä sanoi asuneensa ja tässä nykyisessä osoitteessa asui toinen nainen.

Ihmettelinkin aiemmin, miksi ei enää ikinä tavata hänen luonaan ja aina jos olin menossa käymään (aiemmin piipahdin usein yllärinä esim iltalenkillä) niin keksi syitä miksi oli poissa kotoa. Eikä vastannut enää puheluihin, muutenkuin ulkoa. Mun luona jatkuvasti puhelin kourassa, tai sit puhelin oli pöydällä näyttö alaspäin, ei mennyt edes suihkuun ilman sitä. Aina mun luota lähtiessä piti käydä suihkussa. Seksi ei enää juuri kiinnostanut. Mun puhelinta myös ratsas ja epäili mua milloin mistäkin. Keksi ihme riitoja, joiden varjolla poistua. Alkoi sammuilemaan "kaverilleen yöksi" ja tekemään ohareita. Ei tuntunut muistavan kenelle puhuu ja mistä on puhuttu.

Mitäköhän muita oli.

Törkeää kaksoiselämää jota ei ikinä olisi myöntänyt itse.

Kyllä tietää, että kävin nuuskimassa kun ei olisi itse mitään kertonut.

Jännä, että motivoiduyit nuuskimaan ja teit eropäätöksen vasta kaksoiselämän paljastuttua. Ei kuulosta olleen kovin pitkäkestoinen ja syventynyt suhde, joten tuollaisesta tapailusta (?) tai vähän aikaa kestäneestä seurustelustahan on helppoa erota. Minä olisin eronnut jo silloin, kun seksi lakkasi kiinnostamasta, mutta viimeistään silloin kun hän olisi ensimmäisen kerran ratsannut puhelintani ja aloittanut vainoharhaisen epäilynsä. En olisi siis saanut toisaalta tietää kaksoiselämästä, vaan minulle olisi jäänyt ainoastaan mielikuvasta seksittömästä suhteesta, jossa oli älytöntä mustasukkaisuutta. Ja sellaisesta on helppo lähteä, koska juuri sellaista en halua.

Pitkissä suhteissa voi olla hiljaisempiakin aikoja. Ei sitä monen vuoden suhteesta erota jos pariin viikkoon "ei saa" tai pari kuukautta menee huonommin.

Vai kuinka pitkä aika on sulle liikaa ilman seksiä?

Vierailija
220/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua; kävikö ap parkkiksella?