Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätättekö asioita tekemättä koska oma ulkonäkö ahdistaa?

Vierailija
24.04.2022 |

Jäi sitten menemättä lenkille, kun katsoin rappukäytävän peilistä ja takapuoli näytti niin rumalta.

Kommentit (284)

Vierailija
181/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy uimahalleissa enkä rannalla, koska minulla on niin pienet rinnat, ettei niitä käytännössä ole. Lisäksi minulla on paljon selluliittia alavartalossa. Olen kasvoiltani kuitenkin ihan kaunis, joten vaatteet päällä kehtaan liikkua ongelmitta. Olen normaalipainoinen.

Pieni vinkki: ketään ei kiinnosta sinun kroppasi uumahallissa, siellähän käydään kuntouimassa eikä esittelemässä itseään! Vai teetkö sinä siellä jotakin muuta?

ei kai missään varsinaisesti käydäkään kuuntelemassa vittuilua mutta kyllä sitä silti tapahtuu. ehkä ei sinun todellisuudessasi, missä lieneekään

No ei minulle, 45-vuotiaalle eukolle olla kyllä koskaan uimahallissa vittuiltu. Sinne solahdan mummojen sekaan. Ja en toden totta ole mikään kaunokainen. Onko sinulle? Aikuisena?

Vierailija
182/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen naisten lehtiä kosska hävettää jos ajattelen omilla aivoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen naisten lehtiä kosska hävettää jos ajattelen omilla aivoillani.

Sinulla, Pentti, taitaa olla jäänyt koulutkin kesken.

Vierailija
184/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä selvisin aika pahasta sosiaalisen tilanteiden pelosta. En just poistunut kun pakolliset kotoa jne. Mutta siitä on jäänyt tapa, että en koskaan katso ketään silmiin. Kävelen joko katse maahan tai täysin ohi muista. Laitan myös mieluiten isot vaatteet päälle, jotta ihmiset eivät katso mua. Ja mitat on 165 cm 54 kiloa ennen kuin trollit pääsee vauhtiin. 

Vierailija
185/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ihminen tuolla katsele miltä näytät hirveesti. Sun omassa päässä vaan tuo elä anna oman ulkonäön estää elämistä

Kyllä monetkin ihmiset katselevat vastaantulijoita, osa katsoo hyvin tarkkaankin. Ja osa sitten kaveriporukassa tai vauvapalstalla juoruaa, mitä tuli nähtyä.

Samoin suurin osa jengistä, varsinkin nuorista, kulkee känny kädessä 24/7 itseään tai muita kuvaten. Helposti päätyy jonkun ig-storyyn tai vastaavaan naureskeltavaksi. Joku saattaa vasiten kuvata ylipainoisia tai muotopuolisia ihmisiä, jotta saa hauskaa materiaalia esim. netin roskapalstoille.

Vierailija
186/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt suhteita/ miehiä, koska olen kokenut että olen niin ruma, että mitä nyt oikeen mukamas kuvittelen että tästä tulisi.

Jos se mies on jo suostunut treffeille niin ei sun ulkonäkö ole ongelma, enemmänkin ongelma sun omassa päässä.

No en mä tässä nyt muuta ole väittänytkään. Mutta minkäs teet. Kun kokee niin vahvasti olevansa ruma kuitenkin.

Vierailija
187/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En riisunut lääkärin vastaanotolla, että hän olisi voinut kunnolla kuunnella keuhkot ja sydämen!

En mene kuin yksin saunaan, poissa on myös ratsastus, tanssilavat/ravintolat, ryhmäliikunta, perhejuhlat ym missä pieninkin pelko, että joku kommentoi ulkonäköäni. Vastenmielistä sellaista!

N 60v

No tuo ratsastaminen onkin hyvä jättää väliin, jos olet todella ylipainoinen, ei ole hyvä hevosen selälle, jos siellä pomppii joku painava ihminen. Monilla, ainakin islanninhevostalleilla on jo painoraja, esim. 90kg, jota painavimmilla ei ole asiaa hevosten selkään.

Vierailija
188/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannalla olen käynyt viimeksi ulkomailla vuonna 2017. Silloinkin olin 90%ajasta joku iso huitula biksujen päällä. Olen hoikka( 170cm/60kg/v70cm) mutta vihaan yli kaiken mahaani jossa on vähän ylimääräistä. Se on mun vartalossa ainoa kohta joka ei ole hyvä ja vihaan sitä yli kaiken. Oon tehnyt kaikkeni: syönyt terveellisesti, liikun, jumppaan mutta semmoinen pehmeä läski alavatsasta ei vaan lähde. Paitsi silloin kun mulla oli syömishäiriö. Silloin maha oli hyvä mutta olo oli huono muuten :( Olisi kivaa mennä uimaan tai edes rannalle viettämään aikaa.

Osta vatsaa tukeva kokouimapuku.

Vierailija
189/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy uimahalleissa enkä rannalla, koska minulla on niin pienet rinnat, ettei niitä käytännössä ole. Lisäksi minulla on paljon selluliittia alavartalossa. Olen kasvoiltani kuitenkin ihan kaunis, joten vaatteet päällä kehtaan liikkua ongelmitta. Olen normaalipainoinen.

Hanki yläosa toppauksilla, niin minäkin olen tehnyt.

T. Ei rintoja ollenkaan

Vierailija
190/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicole kirjoitti:

En olisi uskonut että ylipaino on näin iso kynnys. Eikö siitä pitäis olla ylpee, niin kuin body positive? Jos se tuntuu niin pahalta niin miksi sille ei tee mitään? Tarkoitan, että jumalan nimeen, älä ota sitä suklaata.

Tai jos iho on huono, niin älä polta tupakkaa? Syödä edes hieman enemmän salaattia ja vähentää sitä makkaraa. Hölmöä kait se on koko elämä viettää sisällä?

N32, 172/60

Minulla ei ole ylipainoa eikä huono iho. Syön päivittäin salaattia, en polta tupakkaa ja liikun useita kertoja viikossa. Silti en ole hyvä.

Ap

Mikä sitten on vikana? Ihan vilpittömästi kysyn. Mikä tekee ulkonäöstäsi niin poikkeavan, että sinulla on syytä hävetä?

Vierailija
191/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Täytyy olla työtön ja syrjäytynyt, jos noin pystyy tekeen. Ei auta ahdistaa, kun työt kutsuu. Mistä tuollainen ajatus edes tulee? Rakastakaa itseänne.

Kerran eräs tuttavani kertoi miehensä sanoneen ettei vielä tähän päivään mennessä ole nähnyt naista, jolla olisi ruma pylly.

Onko mies sokea?

Vierailija
192/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen kaikkea missä otetaan valokuvia. Juhlat, illanistujaiset, työpaikan tapahtumat jne. En halua, että päädyn valokuviin muiden naureskeltavaksi.

N30

Vierailija
193/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni vinkki: ketään ei kiinnosta sinun kroppasi uumahallissa, siellähän käydään kuntouimassa eikä esittelemässä itseään! Vai teetkö sinä siellä jotakin muuta?

ei kai missään varsinaisesti käydäkään kuuntelemassa vittuilua mutta kyllä sitä silti tapahtuu. ehkä ei sinun todellisuudessasi, missä lieneekään

No ei minulle, 45-vuotiaalle eukolle olla kyllä koskaan uimahallissa vittuiltu. Sinne solahdan mummojen sekaan. Ja en toden totta ole mikään kaunokainen. Onko sinulle? Aikuisena?

matkalla sinne uimahalliin tai mihinvaan, siis ulkona, ohikulkeva tai vastaantuleva nuorisoporukka saattaa reilusti ylipainoista kommentoida aika hilvatin ikävästi-eikä aina kauheen hiljaakaan. etkö tosiaan oo tällasesta ilmiöstä ikinä kuullutkaan??asutko taivaassa vai ankkalinnassa??

Vierailija
194/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän tekemättä, ja enemmänkin jättäisin, jos olisi mahdollista. En käy uimarannalla enkä uimahallissa. En pidä t-paitaa enkä shortseja enkä lyhyttä hametta ilman sukkiksia. Jos on joku firman tapahtuma, jossa joutuisi valokuviin, en mene. En muutenkaan käy oikein missään. Jos olisi mahdollista, niin en liikkuisi sitäkään vähää ulkona, ja tekisin vain etätöitä. Ahdistaa jo valmiiksi, kun kesällä on tiedossa lomamatka, yritän etsiä peittäviä vaatteita jotka olisi silti viileitä. Vaikeaa on. Toivottavasti siinä maassa on maskipakko. Mua ahdistaa ja masentaa mun ulkonäkö ja olemus ihan kotonakin. Jos musta on otettu valokuva, tai olen joutunut töissä esiintymään palaverissa, niin mua saattaa ahdistaa vuosiakin jälkeenpäin. Mieluiten siis pysyttelisin kotona enkä kävisi töissäkään. Olen yrittänyt kohentaa itsetuntoani, mutta ei se ole onnistunut. Nyt olen luovuttanut, ei tämä taida mennä ikinä ohi. Olen kohta 50v.

Vierailija
195/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. En mene mökkisaunaan enkä ole mennyt kolmeen vuoteen, koska tätini n. 150cm/110kg arvostelee minua ja tökkii makkaroitani. "Miten se Markokaan enää tuollaista kauaa kattelee"

t. 166cm/62kg

Etkös jätä menemättä pikemmin tädin huonon käytöksen vuoksi? Ei tuommoinen vartalonosien kaiveskelu ole varmasti mukavaa hoikallekaan, hyh.

Vierailija
196/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tekisi mieli jättää väliin kaikki, missä joutuu olemaan paljain säärin ja etenkin reidet näkyvillä. PCOS:n aiheuttama karvojen liikakasvu on monille niin suuri ihmetyksen aihe... koko ajan ei pysty karvoja poistelemaankaan ihon ärtymisen takia. Pokkaa se vaatii, mutta kyllä silti menen uimarannalle ym. jos mieli tekee. Mutta mielelläni en seurassa, poislukien puolisoni, ja pidän tuntemattomiinkin etäisyyttä niin paljon kuin pystyn.

Vierailija
197/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nicole kirjoitti:

En olisi uskonut että ylipaino on näin iso kynnys. Eikö siitä pitäis olla ylpee, niin kuin body positive? Jos se tuntuu niin pahalta niin miksi sille ei tee mitään? Tarkoitan, että jumalan nimeen, älä ota sitä suklaata.

Tai jos iho on huono, niin älä polta tupakkaa? Syödä edes hieman enemmän salaattia ja vähentää sitä makkaraa. Hölmöä kait se on koko elämä viettää sisällä?

N32, 172/60

Minulla ei ole ylipainoa eikä huono iho. Syön päivittäin salaattia, en polta tupakkaa ja liikun useita kertoja viikossa. Silti en ole hyvä.

Ap

Mikä sitten on vikana? Ihan vilpittömästi kysyn. Mikä tekee ulkonäöstäsi niin poikkeavan, että sinulla on syytä hävetä?

Ei oikeastaan mikään. On vaan jotenkin vääristynyt minäkuva. Vaikea selittää.

Ap

Vierailija
198/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomisen takia jättänyt menemättä kahdesti sukutapaamiseen.

Vierailija
199/284 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ei ahdista koskaan. Aina täydellinen!

https://freeimage.host/i/WKAirJ

Tosi hopeaketun unelma 😋

Vierailija
200/284 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos meinaa tulla epävarma olo, ajattelen tuttuani. Laittaa tukkansa aina huolella mutta vain etupuolelta. Edestäkatsoen on viimeisen päälle tarkasti leikattu ja kammattu otsis ja sivuilla kiharat ja huivi rusetilla päässä, takaa näyttää taaperon tukalta joka on nukkunut kuumeisena selällään 12h. Hän ei vaan välitä ollenkaan. Käyttää myös minihameita vaikka jalat ovat klassiset pihtikintut, reidet aivan kiinni toisissaan polviin asti ja sääret taipuvat kuin jonkun linnun kintut. Kävelee vaappuen sivulta toiselle. Takapuoli on lituska neliö jota ei sivulta katsoen ole lainkaan ja maha römpsöttää. Hänkään ei piilottele itseään vaikka hänellä sattuu olemaan juuri sellaisia piirteitä jotka saavat minut ahdistumaan itsensä puolesta että miten hän kestää niitä. Kaikille on tilaa ja jokainen saa olla kuten on. Se vaan pitää jotenkin opetella muistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä