Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätättekö asioita tekemättä koska oma ulkonäkö ahdistaa?

Vierailija
24.04.2022 |

Jäi sitten menemättä lenkille, kun katsoin rappukäytävän peilistä ja takapuoli näytti niin rumalta.

Kommentit (284)

Vierailija
101/284 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät ja kesä on pahinta aikaa. Tuntuu, että aurinko paljastaa ihan kaiken.

Vierailija
102/284 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutenkin itsetunto-ongelmia, mutta lisäksi vielä pakko-oireinen häiriö, dermatillomania. Saatan siis saada ihon nyppimiskotauksia. Ette usko, miten paljon vaikuttaa elämään! Ei vain joskus yksinkertaisesti kehtaa lähteä mihinkään, kun kasvoissa mahdollisesti vielä rupiakin, joita ei saa edes meikillä peitettyä. Ja juu, on kokeiltu vaikka mitä lääkkeistä terapiaan... Muuten, maskiaika helpottanut arkea paljon, ei tarvitse meikata aina kauppaankin lähtiessä

Jos joku on selättänyt tämän järkyttävän hankalasti kuriin saatavan toiminnan, kuulen mielelläni vinkkejä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/284 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatteko käyttää meikkiä tai muuten tälläytyä?

Minä en. Olo on kiusallinen ja pelkään, että ihmiset ajattelevat "luuleeko toi olevansa jotenkin hyvännäköinen!!??"

Osaan kyllä meikata, tehdä kampauksia ja pukeutua, mutta teen sitä vain kotioloissa ja pesen huolella laitetut meikit melkein samantien pois. Jonkun kuvan saatan ottaa ja todeta näyttäväni meikattunakin kamalalta.

Ap

Vierailija
104/284 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon olen jättänyt elämässäni tuon takia tekemättä ja menemättä.
Pilannutkin sillä asioita.

Vierailija
105/284 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella paljon olen jättänyt elämässäni tuon takia tekemättä ja menemättä.
Pilannutkin sillä asioita.

Miten pilannut?

Ap

Vierailija
106/284 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä olla muiden ympäröimänä, kun tietyt kiusaajat muka hienovaraisesti vihjailevat ulkonäöstäni. Tiedostan itse omat puutteeni/vikani, mutta joidenkin vain täytyy jauhamalla jauhaa.
Töihin meno ahdistaa koska siellä ne pahimmat ilkeilijät ovat.

Vierailija
107/284 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välitä olla muiden ympäröimänä, kun tietyt kiusaajat muka hienovaraisesti vihjailevat ulkonäöstäni. Tiedostan itse omat puutteeni/vikani, mutta joidenkin vain täytyy jauhamalla jauhaa.
Töihin meno ahdistaa koska siellä ne pahimmat ilkeilijät ovat.

Se on sitä selkäänpuukottamista.
Porukalla on helppo sortaa heikompaansa.

Vierailija
108/284 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä kaikille näiden asioiden kanssa kamppaileville <3 en ole näköjään ainut. Kropasta ja atooppisesta ihosta etenkin tuntenut epävarmuutta. Kasvojen ihoa on kommentoitu ikävästi ihan päin näköä, joo itse en ole varmaan huomannut asiaa. Ihmiset osaa olla ilkeitä, some vaan edistänyt kehitystä. Kateutta voi olla myös joskus taustalla. Oikeasti kauniita naisia harvemmin muut naiset kehuu, ylistystä saa ne tavikset joilla paljon meikkiä.

Vierailija
109/284 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein töksäyttelijällä on paha olo tai muu ongelma. Harvemin onnellinen ihminen puuttuu muiden asioihin.

Vierailija
110/284 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaatteko käyttää meikkiä tai muuten tälläytyä?
Minä en. Olo on kiusallinen ja pelkään, että ihmiset ajattelevat "luuleeko toi olevansa jotenkin hyvännäköinen!!??"
Osaan kyllä meikata, tehdä kampauksia ja pukeutua, mutta teen sitä vain kotioloissa ja pesen huolella laitetut meikit melkein samantien pois. Jonkun kuvan saatan ottaa ja todeta näyttäväni meikattunakin kamalalta.
Ap

Itselläni ongelma on päinvastoin, olen meikannut jostain 19-vuotiaasta lähtien ja meikittä oleminen on mahdottomuus koska pelkään että muut järkyttyvät nähdessään miten ruma olen ilman meikkiä. Piirteeni ovat vaaleat ja akne on aiheuttanut ihoon arpia. Eli saunomiset yms on jäänyt pois kokonaan. Tosin minulla on myös couperosa iho, joten senkään puolesta saunominen ei sovi.

Vierailija
111/284 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarpia on 2 lapsen jäljiltä. Jos tulisi ero niin en alkaisi seurustelemaan kenenkään kanssa, en näyttäisi niitä kenellekään.

Uimassa en käy ollenkaan.

112/284 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä uimaan en menisi en osaakaan enkä rannalle , saan kuulla enisten kiloistani äidiltäni joka luulee että lihavuusleikkaus pelastaisi kaiken ja töitäkin saisi kuulemma jos olis hoikempi. 

Vierailija
113/284 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen illalla iski ulkonäkö ahdistus kun katselin erään vaateliikkeen nettisivuja ja löysin sieltä ihanan kesämekon, hetken aikaa fiilistelin mitä ihana sitä olis pitää helle säällä kunnes se iski.. ahdistus. Alkoi ahdistaa jo valmiiksi se miten muut ihmiset tuijottaa ja ajattelee että onpas siinä paksulla tytöllä paksut pohkeet ja nuita ilkeää näytellä hyi! kyseisessä mekossa ei myöskään tietenkään ole hihoja joten myös toinen epävarmuus alueeni, käsivarret näkyisivät kaikille.. 

Epätoivoissani olen etsinyt tietoa käsivarsien leikkauksistakin mutta sitten tulisi uusi este eteen.. arvet.
Käy niin kateeksi naisia joilla on kauniit sirot käsivarret jotka näyttää niin kauniilta mekoissa ja topeissa :(

Vierailija
114/284 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en käy ulkona.

Vierailija
115/284 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on järkyttävän surullista luettavaa. Luulin, että vain teini-ikäisillä on näin pahoja itsetunto-ongelmia. Oletteko kuitenkin ihan (työ)elämässä kiinni vai onko ongelmien taustalla muitakin mt-ongelmia?

Vierailija
116/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on järkyttävän surullista luettavaa. Luulin, että vain teini-ikäisillä on näin pahoja itsetunto-ongelmia. Oletteko kuitenkin ihan (työ)elämässä kiinni vai onko ongelmien taustalla muitakin mt-ongelmia?

Käyn ihan normaalisti töissä.

Ap

Vierailija
117/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun. Siis oikeasti; eikö olisi parempi meidän kaikkien yksinkertaisesti kuolla pois, kun oma olemus ja näkyminen muille on näin tuskaisaa ja pilaa elämän? Ei hyvän tähden!

Vierailija
118/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen usein ahdistusta ulkonäköni vuoksi, mutta en muista jättäneeni mitään tekemättä sen takia.

Vierailija
119/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ketjun. Siis oikeasti; eikö olisi parempi meidän kaikkien yksinkertaisesti kuolla pois, kun oma olemus ja näkyminen muille on näin tuskaisaa ja pilaa elämän? Ei hyvän tähden!

Samaa mieltä 😳Mitä järkeä on elää ylipäätään, jos ahdistuu raskausarven tasoisista asioista, tai oikeasti joutuu välttämään asioiden tekemistä koska oma ulkonäkö. Missä liikkuu elämän prioriteetit? Helpottaisiko muuttaa erakoksi, ja kysyn ihan tosissani? Olisiko iisimpää kun itseä ei tarvitsisi miettiä joka jumalan hetki, tai ainakaan sitä, miten toinen ihmisyksilö reagoi omaan habitukseen?

Vierailija
120/284 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme pinnallisess ja narsistisessa yhteiskunnassa. Tässä näemme sairastuneen lopputuleman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän