Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätättekö asioita tekemättä koska oma ulkonäkö ahdistaa?

Vierailija
24.04.2022 |

Jäi sitten menemättä lenkille, kun katsoin rappukäytävän peilistä ja takapuoli näytti niin rumalta.

Kommentit (284)

Vierailija
81/284 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko pitää niitä tiukkoja housuja. Läskiperse on karmean näköinen ohuissa tiukoissa leggareissa, mutta on sitä muitakin ulkoiluhousuja olemassa.

Vierailija
82/284 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on noussut koronan aikana n. 10 kg ja häpeän itseäni. En halua, että ihmiset näkee mut tämmöisenä, kun olen aina muuten ollut hoikka. Tunben otseni jotenkin tosi epäonnistuneeksi. Peilikuva näyttää mielestäni aivan kauhealle.

Jätän menemättä juhliin, baariin, matkoille, en tykkää shoppailla, koska vaatteet ei näytä enää hyvältä päälläni. Inhoan sovituskoppeja. Kesä kammottaa, koska en halua käyttää mitään shortseja tämän näköisenä.

Mulle käy usein just niinkun ap:lle. Eteisessä vilkaisen peiliin, enkä halua lähteä yhtään minnekään ihmisten ilmoille. Töihin nyt on pakko mennä, sekin ahdistaa. Yritän koko päivän vaan kutistua mahdollisimman pieneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/284 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon juuri että kehtaako lähteä kauppaan vai ei. Oma ulkoasu ahdistaa. Inhoan liikkua ulkona silloin kun liikkeellä on paljon muita ja täällä päin ainoat rauhalliset hetket ovat aikaisin viikonloppuaamuisin. Tähtäänkin yleensä kauppareissut lauantaiaamuihin ennen klo 9.

Vierailija
84/284 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvon juuri että kehtaako lähteä kauppaan vai ei. Oma ulkoasu ahdistaa. Inhoan liikkua ulkona silloin kun liikkeellä on paljon muita ja täällä päin ainoat rauhalliset hetket ovat aikaisin viikonloppuaamuisin. Tähtäänkin yleensä kauppareissut lauantaiaamuihin ennen klo 9.

Sunnuntaiaamut ovat vielä parempia <3

24h kaupat ovat muuten ehkä parasta ikinä.

Vierailija
85/284 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukaiseeko kenelläkään muulla instagram/& tiktok ulkonäkö ahdistuksen? 

Vierailija
86/284 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tympeää kun ei millään haluaisi ihmisten ilmoille mutta jääkaapissa ei ole mitään joten on pakko

Vierailija
87/284 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laukaiseeko kenelläkään muulla instagram/& tiktok ulkonäkö ahdistuksen? 

Ei, koska en seuraa instagramissa ulkonäköön keskittyviä tilejä. Tiktokia en käytä ollenkaan.

Vierailija
88/284 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ahdistaa kun olen niin laiha ja pitkä ja ihmiset luulee varmaan että olen anorektikko tai sairas. Olenk yllä koittanut lihottaa mutta en pysty kun stressaa.

Vierailija
89/284 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen ihastustani. Ahdistaa et kun jutellaan niin se pitää mua ällöttävänä. En myöskään tykkää seistä niin että näkee suoraan minuun tai kävelee takanani.

Vierailija
90/284 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on noussut Koronan aikana ja toimistolle ei viitsisi palata, kun takuulla muut katsoo että kuin se nyt noin on levinnyt ja tätiytynyt. Joku ryhtiliike tässä pitäisi tehdä, että edes syksyllä lomien jälkeen on takaisin kuosissaan.

Vierailija
91/284 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino on noussut Koronan aikana ja toimistolle ei viitsisi palata, kun takuulla muut katsoo että kuin se nyt noin on levinnyt ja tätiytynyt. Joku ryhtiliike tässä pitäisi tehdä, että edes syksyllä lomien jälkeen on takaisin kuosissaan.

Ihan sama fiilis. Käyn kyllä pari kertaa kuussa toimistolla mutta siellä on ollut vain muutama vieraampi silloin paikalla. Voin kuvitella miten vahingoniloisia pari työkaveria tulevat olemaan kun näkevät miten olen pyöristynyt ja vanhentunut koronan aikana.

Vierailija
92/284 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko pitää niitä tiukkoja housuja. Läskiperse on karmean näköinen ohuissa tiukoissa leggareissa, mutta on sitä muitakin ulkoiluhousuja olemassa.

En pidä tiukkoja housuja ja perseeni ei ole läski.

Ap

Vierailija
93/284 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.
Ainiin, eihän meillä miehillä saa olla ulkonäköpaineita.
Esim. en seurustele, kun naiset ovat niin pinnallisia.
#AsioitaJoitaEiSaaSanoa #Miesvastaisuus #SotaMiehiäVastaan

Onneks miehet ei oo yhtään pinnallisia :D

Vierailija
94/284 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia ei ahdista koskaan. Aina täydellinen!

https://freeimage.host/i/WKAirJ

Vierailija
95/284 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehiä syytetään ulkonäkö keskeisyydestä....

Vierailija
96/284 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on meneillään aika paha ikäkriisi lähinnä kasvojen osalta eikä oikein huvita mennä mihinkään ihmisten ilmoille, juhliin tms. Etenkin kun olen sinkku ja jonkinlainen positiivinen huomio miehiltä olisi ihanaa, mutta olen aivan ilmaa. Mieltä ei ylentänyt sekään, kun ystäväni kanssa olimme menossa erän hotellin yökerhoon ja vastaan tuli parikymppisten miesten porukka, jotka meidät ohitettuaan kovaan ääneen totesivat, että täällä on vaan jotain vanhuksia. Ei yhtään huvita laittautua mihinkään tilaisuuteen, kun kaikki on ihan turhaa kuitenkin.
N46

Vierailija
97/284 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin nuorena pitkään pahasta aknesta. Jäi nimittäin monet (no, lähes kaikki) riennot käymättä. Tuo vaikuttaa yhä vieläkin, keski-ikää lähestyvänä, puhdasihoisena.

Vierailija
98/284 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja en todellakaan mene mihinkään Tinderiin.
Edellinen N46

Vierailija
99/284 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus en pääse edes rappukäytävään asti. Eteisessä tulee stoppi, kengät on jo jalassa, takki päällä jne. Näen itseni peilistä, riisun ja päätän olla menemättä.

Sama täällä

Vierailija
100/284 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todellaki, ja mun pitäis ilmottautua työkkäriin, mut en oo niinkään varma että pystyn meneen töihin, tämän takia, siis ulkonäön takia, rajottaa paljon elämää tällänen häpeä ja ahdistus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi