Parisuhde ja some
Olimme perjantai-iltana seurustelukumppanini kanssa ulkona syömässä ja kuuntelemassa musiikkia. Huomasin eilen, että hän oli tägännyt minut Face-postaukseensa. Ei siinä mitään, itse olen vain aina pitänyt kiinni siitä, että tägäämiseen kysytään lupa. Kun sanoin asiasta, hän sanoi, että toivoisi, että laittaisimme molemmat statukseemme, että olemme parisuhteessa. Senkin vielä ymmärrän, vaikka en ainakaan vielä ole siihen valmis, mutta minulla alkoi hälytyskellot soida päässä, kun hän ehdotti, että kävisimme molemmin puolin myös läpi FB-ystävät ja kertoisimme, ketä he ovat ja mistä heidät tunnemme.
Olemme kumpikin yli nelikymppisiä, seurustelua takana vasta muutama kuukausi. Minulla ei ole mitään salattavaa, mutta pidän etenkin jälkimmäistä pyyntöä kummallisena. Miten te muut olette somen kanssa toimineet suhteen alkuvaiheessa?
Kommentit (44)
Esittää sinkkua = on niin hemmetin vaikeaa poistaa näkyvistä se sinkku-status, pysyy sinkkuryhmissä.
Kerää hyvännäköisiä kavereiksi = 20 vuotta nuorempia poseeraajia sadoittain
Hyvä että hälytyskellot on jo kilahtanut. Kuulostaa siltä, että ei hyvältä kuulosta. Seuraavaksi ihan varmaan alkaa rajottaminen. Ole varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Esittää sinkkua = on niin hemmetin vaikeaa poistaa näkyvistä se sinkku-status, pysyy sinkkuryhmissä.
Kerää hyvännäköisiä kavereiksi = 20 vuotta nuorempia poseeraajia sadoittain
Se, että henkilöllä ei lue parisuhdetietoja, ei tarkoita, että hänellä olisi facebookissa näkyvissä sinkku-status. Itselläni on yli 400 facebook-kaveria, ja kymmenen vuoden aikana muistan vain kahdella olleen näkyvissä sinkku-status. Valtaosalla sinkuista ei lue siitä todellakaan mitään facebookissa. Parisuhdetietojen julkistaminen on todennäköisempää ja yleisempää kuin se, että kirjaa sinne olevansa sinkku.
On sitä ennenkin pärjätty ilman.