Isoperäiset hoikat naiset
Kopioitu av:lta mitä mieltä, onko valetta? vaikee uskoo, et joku diggais tollaisi läskei!
" olen muuten hoikka ja pienirintainen, mutta mulla on leveät lanteet ja muhkeat pakarat. Lantionluut törröttää sivuilla, ja pakarat on kuitenkin jotain DD kuppikokoa. Vyötärö on tosi kapea eli 60 cm joten muhkea ahterini kerää todella miesten katseita, varsinkin kun korostan sitä pukeutumisella ja osaan kävellä niin että perä keinuu. Osaan myös tanssia niin, että pompotan perääni ja pakaroita yms. Aika harvassa on ne miehet, joilla ei ala seisoa minut nähdessään :)))
Mies ei voi olla päivääkään puristelematta ja koskettelematta. Parasta on kuulemma näkymät doggie asennossa takaapäin. Katsellaan usein aktia peilistä ja kieltämättä, olen kiihottavan näköinen. "
Kommentit (23)
Kun lukiolaistytöt ovat liikkeellä, tuon 30 voi tuplata. Olen pannut merkille, että nykyään hoikillakin tytöillä on melkoiset tykit puseroidensa alla, eli rinnanympärys on usein yli 90, kun lantio on 80-90
Vierailija:
Katsokaa ensi kerralla kun näette hyvävartaloisen naisen kaupungilla. Tunnissa ehditte nähdä niitä noin 30. Ei todellakaan ole harvinaista, että hartiat ja perse ovat yhtä leveitä/kapeita!
Muutenkin kattelen naisia mielummin vaikka kahvilassa tai työpaikalla, kuin jotain leffatähtiä tai muita maalattuja nirppanokkia kuvissa.
Jos viikonkin elää vaan arkea työn ja kodin välillä, niin tuntuu että joka toinen vastaantuleva nainen on aivan helevetin kaunis!
Vierailija:
Luulin että tämä asia on suunnilleen kaikkien tiedossa. Mutta ei näköjään.
Katsokaa ensi kerralla kun näette hyvävartaloisen naisen kaupungilla. Tunnissa ehditte nähdä niitä noin 30. Ei todellakaan ole harvinaista, että hartiat ja perse ovat yhtä leveitä/kapeita!