Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoperäiset hoikat naiset

Vierailija
07.10.2006 |

Kopioitu av:lta mitä mieltä, onko valetta? vaikee uskoo, et joku diggais tollaisi läskei!

" olen muuten hoikka ja pienirintainen, mutta mulla on leveät lanteet ja muhkeat pakarat. Lantionluut törröttää sivuilla, ja pakarat on kuitenkin jotain DD kuppikokoa. Vyötärö on tosi kapea eli 60 cm joten muhkea ahterini kerää todella miesten katseita, varsinkin kun korostan sitä pukeutumisella ja osaan kävellä niin että perä keinuu. Osaan myös tanssia niin, että pompotan perääni ja pakaroita yms. Aika harvassa on ne miehet, joilla ei ala seisoa minut nähdessään :)))

Mies ei voi olla päivääkään puristelematta ja koskettelematta. Parasta on kuulemma näkymät doggie asennossa takaapäin. Katsellaan usein aktia peilistä ja kieltämättä, olen kiihottavan näköinen. "

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kopioitu av:lta mitä mieltä, onko valetta? vaikee uskoo, et joku diggais tollaisi läskei!

" olen muuten hoikka ja pienirintainen, mutta mulla on leveät lanteet ja muhkeat pakarat. Lantionluut törröttää sivuilla, ja pakarat on kuitenkin jotain DD kuppikokoa. Vyötärö on tosi kapea eli 60 cm joten muhkea ahterini kerää todella miesten katseita, varsinkin kun korostan sitä pukeutumisella ja osaan kävellä niin että perä keinuu. Osaan myös tanssia niin, että pompotan perääni ja pakaroita yms. Aika harvassa on ne miehet, joilla ei ala seisoa minut nähdessään :)))

Mies ei voi olla päivääkään puristelematta ja koskettelematta. Parasta on kuulemma näkymät doggie asennossa takaapäin. Katsellaan usein aktia peilistä ja kieltämättä, olen kiihottavan näköinen. "

totta. Tosi kaponen vyötärö jos on lantio yli 90 ja pakarat sellaset pyöreet ( niin kuin kuvaa.. lantioluut törrööttää ). Varmasti miehet tykkää! Toivottavasti hän ei mun miestäni lähelle tule. Taidat vaan kyselijä olla kateellinen :)

Vierailija
2/23 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on kuvauksen mukanen ja varmaan tekee kaikki miehet hulluiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosimies33

Vierailija
4/23 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnotonta.

Vierailija
5/23 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen peppu joka näyttää (ja tuntuu) hyvältä rakastellessa, varsinkin takaa, on tosiaan melko iso ja pyöreä. Mutta, tällainen perä näyttää hyllyvän kävellessä ja aika " rahvaanomaiselta" iltapuvussa...

Mutta, taas sellainen peppu joka näyttää upealta " normaalisti" (kävellessä, istuessa jne) on pienempi ja kiinteämpi.

Jos noista pitäisi valita, mieluummin se iso :)

Vierailija
6/23 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hartioiden leveys on 35cm ja lantion 50cm, lopputulos on ' lyllertäjä' . Sopusuhtainen pitää olla. Päärynävartalo on henkkoht erittäin paha turn-off!

Vierailija
7/23 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos hartioiden leveys on 35cm ja lantion 50cm, lopputulos on ' lyllertäjä' . Sopusuhtainen pitää olla. Päärynävartalo on henkkoht erittäin paha turn-off!

Vierailija
8/23 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luulet että LEVEYS on sama kuin YMPÄRYS.

Lukutaito on aika tärkeä jos haluaa keskustella...

terv. 7

Vierailija
9/23 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos luulet että LEVEYS on sama kuin YMPÄRYS.

Lukutaito on aika tärkeä jos haluaa keskustella...

terv. 7

Vierailija
10/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos! Tuota en olekaan kuullut pitkään aikaan.

Kerrohan, miksi minua miehenä kiinnostaisi ympärysmitat? Mies mittaa leveyksiä, syvyyksiä, halkaisijoita jne. Hyvin harvoin ympärysmittoja. Jos havainnollistan jotain mittoja keskustelupalstalla, en varmaankaan käy mittaamassa vaimon ympäryksiä eri paikoista.

Aika säälittävää sinulta amisviiksi-buahaha :-) Ensin luet itse väärin, ja yrität vielä peittää tyhmyyttäsi uusilla typeryyksillä.

Jatkoja! :D

Vierailija
11/23 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole perässä kehumista, leveä lantio mutta litteähköt pakarat. treeni on sentään vähän auttanut.

Vierailija
12/23 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkin lyhyestä kirjoituksesta näkee, että suhtaudut itseesi terveellä tavalla kriittisesti. Hienoa!

Muista, että se treeni vaikuttaa enemmän mitä itse huomaat. Kun nauttii liikunnasta ja unohtaa hetkeksi sen itsensä mittailun, havahtuu joku päivä miten muutaman vuoden kuntosalit ja jumpat on tuottaneet loppuelämäksi hyvinvointia! Ja muutkin miehet sen kyllä huomaaa lallallaa.. :D

Vierailija
13/23 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies mittaa leveyksiä, syvyyksiä, halkaisijoita jne. Hyvin harvoin ympärysmittoja.

yrittää vain pyristellä irti typerää kommenttiaan. Todennäköisesti ei ole mitään käsitystä naisen normaaleista mitoista ja yritti jotain heittää " asiantuntijana" . Ehkä hän on just niitä, joille nainen on Paris Hiltonin kotivideo, jota tuijottaessa voi tumputtaa handuun ja huutaa oi beibi mä TUUUUN....

Vierailija
14/23 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kovasti arvioida ikääsi. Se saattaisi selittää miksi pahoitat mielesi keskusteltaessa vartalon mitoista. Kirjoitustyylisi voisi sopia teini-ikäiselle. Jos olet alle 20v. älä murehdi liikoja. Kyllä jokaiselle löytyy paikkansa, olit sitten pilli tai pulla. Toisaalta avoin katkeruutesi muistuttaa keski-iän kriisissä painivaa vaihdevuosien piinaamaa akkaa, joka huomaa että läski tosiaan on ikuista. Tässä tapauksessa, älä vertaa itseäsi nuoriin naisiin tai niihin, jotka parempien geenien ansiosta pysyvät hoikkana ja terveenä vaikka syövät pikaruokaa ja herkkuja. Ota suklaalevy piilostasi, ja nauti elämästä sellaisena kuin olet.

Viimeinen vaihtoehto on se, että olet mies. Jos olet seurustellut/ollut naimisissa pitkään, sinua saattaa harmittaa se muutos naisen vartalossa jota olet saanut seurata. Ei siitä kannata liian pahoillaan olla. Sinulla on maailmassa miljoonia kohtalotovereita, joiden kumppanit lihoavat ja laiskistuvat, eikä siitä 10 vuoden takaisesta seksikkäästä tytöstä ole jäljellä kuin muutama valokuva.

Kommentillani tuolla aikaisemmin halusin vain tuoda julki oman näkemykseni kauniista naisvartalosta. Tarkoitukseni EI ollut laittaa niin pieniä mittoja, että ne voisivat jotain loukata. Pidän pienistä naisista, ja tietysti ilmoitan sen mukaisen mitan. Hartioiden leveyden nappasin vaimon paidasta. Olisin voinut käyttää esimerkkinä vaikka 50cm ja 100cm, mutta pyrin todenmukaisuuteen.

En siis kirjoittanut kommenttiani erityisen vakavalla mielellä, koska kysehän on kuitenkin vain omasta mieltymyksestä. Mutta sitä en ymmärrä, miksi reagoit näin? Etkö todellakaan ymmärtänyt, että puhuin leveydestä enkä ympärysmitasta? Minusta kehon symmetria on tärkeä seikka, koska silloin ei tarvitse tuijottaa niitä senttejä. Se harmitti, että kommentoit viestiini asiattomasti.

Noh, olen pahoillani tuottamastani mielipahasta! Älä sinäkään tuijota senttejä/naisesi senttejä, vaan elä terveellisesti. Se johtaa varmasti parempaan lopputulokseen.

- 7

Vierailija
15/23 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuureissahan on suuria eroja siinä, millaista naisvartaloa pidetään ihanteellisena. Alkukantaisemmissa afrikkalaisissa yhteisöissä arvostetaan edelleen leveää lantiota ja suurta takapuolta, jotka symboloivat hedelmällisyyttä.

Länsimaissa naisen asema on onneksi jo kaikkea muutakin kuin synnyttäjä ja lastenhoitaja. Saa tehdä töitä, menestyä ilman miestäkin jne. Naisellisuus on muuttunut enemmän siihen suuntaan, että kuuluu pitää itsestään huolta kuntoilemalla, meikkaamalla, dieeteillä jne. Käytännössä vastaavia vaatimuksia kuin miehelle (työnteko, urheilu jne.)

Kyllä minäkin vannon sopusuhtaisuuden nimeen. Monet naiset tuijottavat jotain tiettyä ruumiinosaa itsessään, kuten perse tai rinnat. Kaikki mitat ovat kuitenkin suhteellisia. Jos tosiaan on kapeat hartiat, kapea vyötärö ja leveä lantio, alavartalo näyttää raskaalta. Toinen samanpituinen ihminen voi olla 10kg painavampi, mutta näyttää hoikemmalta sopusuhtaisuuden takia. Siksi ei kannata tuijottaa numeroita.

Vierailija
16/23 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tarkoittaa tällaista 60-90-60 mittaa, niin melko harvat sitä " tavoitetta" täyttävät.

Suurin osa naisista ja miehistä joutuvat - ressukat! - tyytymään epäsymmetriseen kumppaniin.

Vierailija
17/23 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä nuo mitat 60-90-60 tarkoittavat (sori, oon äijä) mutta kun hahmotan asiat visuaalisesti. Tärkeintä minusta, ihan yksittäisenä ulkomuotoseikkana, on hartioiden ja lantion suhde.

Kansankielellä: Perse ei saisi olla leveämpi kuin hartiat. Ei tuo nyt harvinaista ole.

Vierailija
18/23 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo vartalo ole melko miehekäs, jos hartiat ovat leveämmät kuin lantio (eli " perse" )?

Vierailija
19/23 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Perse ei saisi olla leveämpi kuin hartiat"

Tarkoittaa sitä, että sama leveys on ihanne. Vyötärö tietysti kapea, kuten naisilla yleensä.

En minä senttejä laske, eli saahan siinä pieni ero olla lantion hyväksi. Mutta jos perse on SELVÄSTI hartioita leveämpi, alavartalo näyttää " painavalta" .

Vierailija
20/23 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty ihanne on ihanne ja todellisuus todellisuus. Retusoidaanhan niitä " ihannenaisiakin" kuvia varten - ja melkein seksikkäimmät pakkaukset ovat tietokoneella tehtyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän