Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heips!Vauva haluaa ulos...

07.10.2006 |

Kirjoittelin aikaisemmin ja kuselin vauvojenne kokoja ja vointeja jos ovat syntyneet noin rv35...Mulla oli aikaisemmin kohdunkaula pehmennyt ja lyhentynyt 2cm:iin.

No torstaina sitten kävin sairaalassa tarkastuttamassa tilanteen ja niinhän siinä kävi että yöksi jouduin jäämään ja piikin sain lopettamaan supistukset.

Vaihtoehtona oli että voin lähteä toiseen sairaalaan synnyttämään mutta haluaisin että vaavi pysyisi vielä masussa.

Eilen oli ultra ja painoarvio oli 2600g.Olin jo sormelle auki.

Päästivät kotiin kun m,ies on viikonlopun kotona esikoista hoitamassa ja toivoivat että vauva pysyisi masussa edes viikonlopun vielä.

Eilenkin supisteli mutta lievästi ja harvoin,tänään oon taas ollu aikas kipee...

Elikkäs onko muilla samallaisia kokemuksia?

Onko joku muu saanut samaisen piikin ja onko se pitkäänkin auttanut?

Toista piikkiä en enää ota,tuli niin kamalat tärinät,sydämentykytykset,päänsärky ym...

Maanantaina olis taas neuvola ja lääkäri jos sinne asti pysyn kasassa.

Olis mukava kuulla samallaisia kokemuksia :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin peloteltiin koko raskauden, että tuskin pysyy loppuun asti matkassa. Kipeitä suppareita oli jo 27 raskausviikosta lähtien. Silloin oli kohdunkaula lyhentynyt jo 2cm:n. Rv 36 olin sormelle auki ja kohdunkaula pehmentynyt, kohdunkaula oli lähes kokonaan hävinnyt. Silti synnytin vasta rv 40+0.

Lepäilet rauhassa. Jos tulee lähtö, niin sitten tulee. Oot kuiteskin jo turvallisilla viikoilla ja jos painoarviokin on 2600g, niin ei ole mitään hätää.

Tytteli-83

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla