Ideoita miehen 30-vuotissynttäreille?
Mies täyttää pian 30 vuotta, ja mielestäni siinä on syytä juhlaan. Mies sanoo, ettei halua juhlia, mutta luulen että sanoo vain... Tyypillinen vaatimaton mies kun on. Ei ainakaan halua että kukaan tuo lahjoja, ja pelkää kai että jos kutsuu synttäreille niin kaverit kokevat velvollisuudekseen ostaa hänelle jotain. Onko ideoita miten voisi synttäreitä juhlistaa isommalla kaveriporukalla, mutta niin ettei ne ole " synttärijuhlat" ? Olipa sekavaa... Mutta jos vaikka kerrotte miten olette omia synttäreitä juhlistaneet, niin ehkä saan ideoita, ja muutenkin voi antaa mielikuvituksen lentää! Kiitos kaikille jotka vastaavat!
Kommentit (5)
minustakin pukujuhlat olisivat hienot järkätä! Esim juuri teemapohjalta, tai sitten ihan vapaamuotoisemmin vaan että " naamiaisasu" . Ja luulisi siihen joka vieraalla olevan varaa - haamun asunhan saa väsättyä vanhasta lakanasta pelkkien saksien avulla :D
Muitakin ideoita otan mielelläni vastaan!
voi kuulostaa tylsältä ja loppuunkuluneelta,mut ainakin itse olen osallistunut muutamiin todella hauskoihin synttäribileisiin laivalla.
sinne ei muuten kukaan viitsi lahjojakaan raahata...
seisovaan pöytään on menty porukalla syömään alkajaisiks ja siitä ilta jatkunut milloin pubissa,milloin käytäväbileissä ja karaokee laulamalla.ja tanssittu.mahdollisesti saunoakin voi jos laivalta sellainen löytyy.
bilelaivana ollut cinderella,joka ei tällä hetkellä sovi tähän tarkoitukseen,mutta kovasti kehuvat romantikaa esim.eli tällänen 20-24h reissu voipi olla ihan riittävä.
Mieheni oli jo aikaisemmin viettänyt 30v. juhlat yhdessä kaikkien kavereiden kanssa, jotka ovat samana vuonna syntyneet.
Mutta minä päätin vielä järkätä yllätysjuhlat suvulle. Mieheni äiti kutsui suvun koolle ja jaoimme ruuan laitot. No tein edellisenä päivänä ruuat ja kuskasin ne anoppilaan. Sitten la olimme laittautumassa ja mieheni luuli, että olemme kahdestaan menossa jonnekkin ulos ja viemässä tytärtä hoitoon hänen vanhemmilleen. Tarkoitus oli siis tilata taksi vasta anoppilaan. (jopa uimahousut yms. olin pyytänyt häntä pakkaamaan, ettei varmasti arvaisi mitä on tulossa) Kun veimme tyttären, pyysi miehen äiti häntä katsomaa mitä vikaa heidän tietokoneessaan on ja yllättäen sukulaiset olivatkin olohuoneessa odottamassa ja alkoivat laulaa kovaa ja napsi kuvia yllättyneestä sankarista... Tosi hauskat juhlat tuli :)
Tänä vuonna mieheni oli tyttären kanssa lastenkutsuilla ja sillä aikaa hänen kaverit tulivat meille ja olivat valmiina täällä yllättämässä, kun mies tuli kotiin...
Ensi vuonna meinaan pitää kutsut jo viikkoa aikaisemmin niin ei osaa aavistaa ;)
Hauskoja kestejä teille!
Ehdottaisin teemajuhlien järkkäämistä!
Ite järjestin poikaystävälleni juhlat kun hän täytti 30v, itse ei halunnut mitään juhlia kun siitä kyselin. Pelkäsi just sitä että kaverit ei tule tai niille tulee paineita hankkia lahjaa hänelle.
En sitten maininnut poikaystävälle kyseisistä juhlista mitään, vaan ne tulivat hänelle yllätyksenä. Järjestin työnantajan kanssa niin, että hänellä muka olisi työvuoro sinä iltana, joten mies meni työpaikalle josta työkaveri hänet toi juhlapaikalle.
Meillä oli teemana 70-luku (tästä on jo aikaa pian 10 vuotta, mutta olisko Kasari-teema mitään, olis ajankohtaisempaa?), ja kaikki vieraat olivat todella panostaneet pukuihinsa ja ulkonäköönsä, ja minäkin hankin kirpparilta juhlakalulle oivan vermeet peruukkia myöten.
Kutsukorteissa toivottiin ettei lahjoja tuotaisi vaan jos joku halusi muistaa sankaria niin voi sen tehdä esim tarjoamalla juomaa jatkoilla tms. Sekin meni ihan hyvin perille.
Lopputuloksena oli aivan sairaan hauskat bileet, joista otetut valokuvat ovat edelleen legendaarisia. Oli hauska arvailla, kuka minkäkin peruukkikeon alla on, ja vaatteet olivat tosi makeita. Ihan erilainen tunnelma kuin tavallisissa bileissä joissa ei naamioiduta. Suosittelen!
Sankarikin tykkäsi ja jälkeenpäin kiitteli juhlista.
Toki joku muukin naamiaisjuttu toimii varmasti ihan yhtä hyvin...
muita teemaehdotelmia:
Keskiaika
Kitsch
Maalaisromantiikka
Kuuluisat ihmiset
Tsemppiä!