En tajua tätä elämää.
Vielä kerran. Menee elämä hyvin. En polta. Välillä juon. Vakituisesti teen töitä. Urheilen liikun. Näytän ok. Pitkä. En lihava. En ymmärrä miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Moikka 😊
Olen urheilua harrastava menevä mies.
Pituutta päälle 190 cm.
Arkipäivät menee töissä ja vapailla yleensä istun kahvilassa katon leffoja tai oon lenkillä.Luonteeltani olen kunnollinen, mukava, iloinen, avoin ja rehellinen tyyppi.
Alkoholia juon silloin tällöin ja en polta.Lapsia ei ole, mutta toivon ehkä niitä mahdollisesti tulevaisuudessa, jos rakastava ja kunnollinen kumppani löytyy 😍
Etsin mukavaa, avointa, rehellistä naista.
Myös uudet kaverit kiinnostaisi.
Toivon että asuisit vähintään +100km matkan päässä, koska Pk- seudulta on ollut hankalaa löytää vakavaa parisuhdetta ja sen takia haen naista vähän kauempaa 😉
Tykkään luonnonläheisistä leideistä, jotka eivät olisi niin pinnallisia 😊Sinun mahdolliset lapsetkaan ei ole este, pidän lapsista ☺
Onko tää Allu sun oma teksti?
Vierailija kirjoitti:
Haet naisia vääristä paikoista kuten netti seranhaku palstat ymm. Menen ulos luontoon,torille, ,terasille, kauppakeskukset,kahilat,kirjastot,asukastalot. Katso silmiin ja hymyile.Sinut huomataan silloin olit mies,tai nainen.. Pahin on tupakka miehillä ja naisilla,haisevat sille jo kaukaa. Estää kumppani saannin!Tupaksta pääse helopsti eroon.Läkriltä resempti, 3kk.syöt lääkeitä ja irti siitä tupakasta. Johan alkaa tuuri käymän silloin yhdelle sun toiselle miehelle tai naiselle kun ei tupakoi!
On naisia jotka polttaa myös.
Enpä sanoisi että tupakointi on vielä este. Ihan naurettavaa että jotenkin se olisi erityisen ratkaisevaa kumppanin saannissa..
Vierailija kirjoitti:
Moikka 😊
Pituutta päälle 190 cm.
Arkipäivät menee töissä ja vapailla yleensä istun kahvilassa katon leffoja tai oon lenkillä.Luonteeltani olen kunnollinen, mukava, iloinen, avoin ja rehellinen tyyppi.
Alkoholia juon silloin tällöin ja en polta.Lapsia ei ole, mutta toivon ehkä niitä mahdollisesti tulevaisuudessa, jos rakastava ja kunnollinen kumppani löytyy 😍
Toivon että asuisit vähintään +100km matkan päässä, koska Pk- seudulta on ollut hankalaa löytää vakavaa parisuhdetta ja sen takia haen naista vähän kauempaa 😉
Tykkään luonnonläheisistä leideistä, jotka eivät olisi niin pinnallisia 😊Sinun mahdolliset lapsetkaan ei ole este, pidän lapsista ☺
Voi helvata🤣 otahan Allu onkees...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikka 😊
Pituutta päälle 190 cm.
Onko tää Allu sun oma teksti?
On mun oma teksti kyllä??
Edelleen tavalliset naiset. Miksi mä en kelpaa??
Tuntuu ettei mua oo olemassa.. en tiedä jaksanko käydä töissäkää. Jos en saa naista ja rakkautta ja en kelpaa.
Tapan itseni joskus jos en naista saa. Mun mielestä mulla menee elämä sillee hyvin. Muttaku en löydä rakkautta ja nirso en ole.
Mä en tuu kestämään vuosikausia yksin olla.
Nytki hajoo pää masentaa ja en kestä enään.
Onko Ap:llä ajatuksia? Niitä olisi hyvä olla jotta olisit kiinnostava.
Toi oli parempi teksti kun se edellinen. Mutta toi voi olla ehkä vähän outo kun naisen pitää olla +100km päästä :D
Ja tosta saa kyllä käsityksen että lapset ois OK, mut tääl sanoit ettet halua lapsia.
Ei tuon ilmoitus voi olla Allun. Ei se ikipäivänä pystyisi kirjoittamaan noin täyspäistä tekstiä.
On se mun ilmotus. Miten nii
N??
mun mielestä kuvat on hyvät ilmotukset on hyvä.. miten voi olla että olen vuosikausiia yksin ilman treffejä.. ainuttakaan kosketusta naiseen?
Ei oikeesti mä en enää hohhoijaa ymmärrä
alan jo epäileen sitä että tunteeko kaikki mut.. vai näytänkö kenties vammaiselta kun ei kukaa hiton nainen halua tutustua ja nähä
Vierailija kirjoitti:
Ja tosta saa kyllä käsityksen että lapset ois OK, mut tääl sanoit ettet halua lapsia.
En halua lapsia mutta joustan naisella saa olla lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ap:llä ajatuksia? Niitä olisi hyvä olla jotta olisit kiinnostava.
En vain kiinnosta naisia piste.. mitä voit tehdä?
Pahalta tuntuu ku monet miehet ja naiset kelpaa. Ja minä tässä pisteessä.