En tajua tätä elämää.
Vielä kerran. Menee elämä hyvin. En polta. Välillä juon. Vakituisesti teen töitä. Urheilen liikun. Näytän ok. Pitkä. En lihava. En ymmärrä miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Joku keskon varastomies.
No mitä merkitystä sillä on missä on töissä. Pääasia että on töissä ja elättää itsensä ja varmasti töissä olevalla, yksin elävällä miehellä on taatusti pätäkkää myös säästössä.
Ei varastoilla palkatakaan ole huonoimmasta päästä.
Minä ehdottaisin ap:lle että lähde kesällä kiertelemään suomalaisia tanssilavoja.
Siellä kuule moni nätti nainen odottaa, että hakisipa joku minua tanssimaan ja myös sitä samaa saattaa toivoa kuin sitäkin, että löytyisipä mukava ystävä.
Juuri tanssiessa on helppo aloittaa se small talk naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku keskon varastomies.
No mitä merkitystä sillä on missä on töissä. Pääasia että on töissä ja elättää itsensä ja varmasti töissä olevalla, yksin elävällä miehellä on taatusti pätäkkää myös säästössä.
Ei varastoilla palkatakaan ole huonoimmasta päästä.
Minä ehdottaisin ap:lle että lähde kesällä kiertelemään suomalaisia tanssilavoja.Siellä kuule moni nätti nainen odottaa, että hakisipa joku minua tanssimaan ja myös sitä samaa saattaa toivoa kuin sitäkin, että löytyisipä mukava ystävä.
Juuri tanssiessa on helppo aloittaa se small talk naisen kanssa.
Mihin.. mä käyn yleensä baareissa.. mutta sielä on vaikea löytää.. en yleensä pääse ees jutteleen naisille olen itse ujo.. mutta kaipaisin koskea naista ja hän tulis nukkumaan mun viereen.
Tuntuu että baarit tulisuudelma ja yökerhot on kaikki nirsoja pinnallisia naisia.. tuntuu ettei ne mua kattele.
Sit en ymmärrä mistä sitä löytäis jos ei käy baareissa?
En ole niiden hoikkien pinnallisten laihojen naisten makuun.. tuntuu pahalta.
En ihan ymmärrä mitä ne naiset meinaa.. olen yksin sielä ja tanssin tai sitte naiset ei kinnostu ne napapaidat normi painoset.. en mä ymmärrä
Mitä mä teen sit väärin.. yritän jatkuvalla syötöllä erilaisia naisia ja tavallisia.. mut ne ei vastaa.. tai ei niitä vaa kiinnosta.
Ehkä pitäs olla erossa ikuisesti naisista.. ja olla vaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
En halua joka vloppu pyöriä baareissa.. kumma ettei naiset sitä ja ihmiset tajua.
No herrajumala - pysy pois! Ei sinua sinne väkisin raahata!
Lapsellista ja naurettavaa tuo toisten syyllistäminen siitä että sinä raukka joudut käymään baareissa ja kun kukaan tajua että jonkun on nyt vain UHRAUDUTTAVA ja suostuttava sinun kähmittäväksesi koska sinä haluat ja sinulla on OIKEUS.
Ymmärrän Allu ettet ole kehittynyt 5-vuotiaasta eteenpäin, itsekin tiedät että olet heikkolahjainen.
Mutta kakarankin pitää oppia tajuamaan että tässä elämäsä ei kiukuttelemalla ja raivoamalla saa tahtoaan läpi vaikka se olisi miten epäoikeudenmukaista että sinusta ei kukaan huoli.
Etkö sä Allu saa siirtoa johonkin pikkupaikkakunnan postiin? Siellä Helsingin seudulla naiset on vaativaisia. Täälläpäin eräskin köyhä, kaljaa jatkuvasti lipittävä postinjakaja on kahden lapsen yh. n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ei tule osumia.
Jos ulkonäössäsi ei ole vikaa, niin sitten profiili mättää muuten. Millanen sun esittelyteksti on?
On hyvä ja kuvat hyvät. Joku mättää nyt.
Voin kertoa mikä mättää.
Allu on vähintään viisi vuotta seilannut eri nettipalstoilla ja treffisovelluksissa ja tullut tutuksi suurimmalle osalle niitten käyttäjiä. Spämmännyt tätä samaa tekstiä välillä montakin uutta ketjua päivässä, on blokeerattu monta kertaa, aina ilmestyy uudelleen. Samaa jankutusta vuodesta toiseen.
Allulla on vakavia mt-ongelmia joihin käyttää mm. psykoosilääkettä, on ollut vihanhallintaongelmaa joka näkynyt päällekäymisinä, hillittöminä raivopuuskina, ihmisten solvaamisena ja haukkumisena.
Allulla on myös laaja-alaiset oppimishäiriöt jotka näkyy monella tapaa elämässä pärjäämisessä, mm. useita potkuja eri työpaikoista jne.
Allu yksinkertaisesti tunnetaan ja tunnistetaan, siksi kaikki karttaa häntä.
Tuo treffi-ilmoitus jonka julkaisee ei ole hänen itsensä kirjoittama ja sitä paitsi puppua alusta loppuun.
Sen on laatinut ilmeisesti joku sen tuttu vanhempi nainen josta Allu välillä mainitsee.
Pari kertaa joku on erehtynyt vastaamaan mutta se on loppunut hyvin lyhyeen. En tiedä mitä Allu on sanonut ja miten käyttäytynyt, mutta naiset on lopettaneet siihen paikkaan.
Psykoterapiaakin yritettiin mutta tulos +-nolla. Ei tajunnut siitäkään mitään hyötyä ottaa. Lopetettiin kesken.
Että tämmöinen Allu tämä on. Osalle porukalle hyvinkin tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ulkonäössäsi ei ole vikaa, niin sitten profiili mättää muuten. Millanen sun esittelyteksti on?
Voin kertoa mikä mättää.
Allu on vähintään viisi vuotta seilannut eri nettipalstoilla ja treffisovelluksissa ja tullut tutuksi suurimmalle osalle niitten käyttäjiä. Spämmännyt tätä samaa tekstiä välillä montakin uutta ketjua päivässä, on blokeerattu monta kertaa, aina ilmestyy uudelleen. Samaa jankutusta vuodesta toiseen.
Allulla on vakavia mt-ongelmia joihin käyttää mm. psykoosilääkettä, on ollut vihanhallintaongelmaa joka näkynyt päällekäymisinä, hillittöminä raivopuuskina, ihmisten solvaamisena ja haukkumisena.
Allulla on myös laaja-alaiset oppimishäiriöt jotka näkyy monella tapaa elämässä pärjäämisessä, mm. useita potkuja eri työpaikoista jne.
Tuo treffi-ilmoitus jonka julkaisee ei ole hänen itsensä kirjoittama ja sitä paitsi puppua alusta loppuun.
Sen on laatinut ilmeisesti joku sen tuttu vanhempi nainen josta Allu välillä mainitsee.
Pari kertaa joku on erehtynyt vastaamaan mutta se on loppunut hyvin lyhyeen. En tiedä mitä Allu on sanonut ja miten käyttäytynyt, mutta naiset on lopettaneet siihen paikkaan.
Psykoterapiaakin yritettiin mutta tulos +-nolla. Ei tajunnut siitäkään mitään hyötyä ottaa. Lopetettiin kesken.
Ihmettelinkin jo vähän, että tuossa on parempaa suomen kielen käyttöä.
Keskusteluissa naisten kanssa ei pysty huijaamaan enää.
Kovasti siinä ilmossa puhutaan lapsista. Allu tykkää lapsista, naisen lapset ei haittaa, allu haluaa ehkä itsekin lapsia. Miksi valehtelet? SÄhän et halua lapsia tai naista, jolla niitä on??
Muutenkaan negaamalla voi olla vaikea löytää naista. Siis haukkumalla pinnalliset naiset.
Lisäksi se ilmo oli täynnä hymiöitä. MIksi?
Musta se oli hyvä kun oli vähän hymiöitä. Toki vähän vähempikin vois riittää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua joka vloppu pyöriä baareissa.. kumma ettei naiset sitä ja ihmiset tajua.
No herrajumala - pysy pois! Ei sinua sinne väkisin raahata!
Lapsellista ja naurettavaa tuo toisten syyllistäminen siitä että sinä raukka joudut käymään baareissa ja kun kukaan tajua että jonkun on nyt vain UHRAUDUTTAVA ja suostuttava sinun kähmittäväksesi koska sinä haluat ja sinulla on OIKEUS.
Ymmärrän Allu ettet ole kehittynyt 5-vuotiaasta eteenpäin, itsekin tiedät että olet heikkolahjainen.
Mutta kakarankin pitää oppia tajuamaan että tässä elämäsä ei kiukuttelemalla ja raivoamalla saa tahtoaan läpi vaikka se olisi miten epäoikeudenmukaista että sinusta ei kukaan huoli.
No sitten ei huoli.. naiset on oksettavan pinnallisia ja ärsyttäviä.. ei kiinnosta enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa mikä mättää.
Joo o alkaa olee jo mitta täynnä.. todellaki
En tiiä, ootko joku Allu vai et, mutta etsä tajua, että olet ruikuttaja! Oot vastannut tähänkin ketjuun ainakin 20 viestiä, jossa ruikutat yksinäisyyttä ja sitä, ettei mistään tule ikinä mitään. Ihan kauheeta. Teet nyt jonkun uuden muuvin etsinnässä. Esim just lähdet kesällä joka ilta jollekin tanssilavalle. Haet naisia tanssimaan. Etkä s--tana ruikuta yhtään ruikutusta enää, jos meinaat saada itsellesi puolison.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä Allu saa siirtoa johonkin pikkupaikkakunnan postiin? Siellä Helsingin seudulla naiset on vaativaisia. Täälläpäin eräskin köyhä, kaljaa jatkuvasti lipittävä postinjakaja on kahden lapsen yh. n kanssa.
Ei kiinnosta.. mulla on hyvä duuni.. mut naisia ei vain minä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, ootko joku Allu vai et, mutta etsä tajua, että olet ruikuttaja! Oot vastannut tähänkin ketjuun ainakin 20 viestiä, jossa ruikutat yksinäisyyttä ja sitä, ettei mistään tule ikinä mitään. Ihan kauheeta. Teet nyt jonkun uuden muuvin etsinnässä. Esim just lähdet kesällä joka ilta jollekin tanssilavalle. Haet naisia tanssimaan. Etkä s--tana ruikuta yhtään ruikutusta enää, jos meinaat saada itsellesi puolison.
Oon menossa ens viikonloppuna sinkkubileisiin josko sitte etsin naisen.. ei tästä vain mitään tule.