Olen sekajätteiden muovitarkastaja
Tulee kiva kesä kun saan sakottaa pahaa aavistamattomia muovin piilottajia.
Kommentit (10)
Siinäpähän möyrit sekajätteissä. Toivottavasti pomo edes syksyllä kertoo sulle että sekajätteessä saa ollakin muovia. Mukavaa kesää, muista laittaa pyykkipoika nenään. ;D
Meillä kerätään vain sekajätettä, joten siinäpä möyrit.
Sekajätteeseen saa laittaa muovia.
Eihän sinne muovijätteeseen saa edes mitään enää laittaa, kun ei kuulemma edes ruokapakkausten muovia.
Älä anna niille lisää hulluja ideoita.
Erillinen muovijäteastia on kai vain sitä varten että pakkauksista peritään valmistajilta kierrätysmaksu. Siksi sinne ei saa laittaa esim rikkinäistä muoviämpäriä.
Siellähän tarkastelet rauhassa ällöroskiksia.
Meillä lajitellaan erikseen pantilliset ja pantittomat lasit, pantilliset metallitölkit, muu metalli, paperi ja pahvit. Se riittäköön. Yhtään useampaa lajitteluastiaa ei enää huusholliin mahdu. Jokaisesta sekajäteastiasta maksetaan lähes yhdeksän euroa, joten jotakin vastinetta sille rahalle täytyy saada. Ollaan sen verran taaja-alueen ulkopuolella, että biojätettäkään ei tarvitse lajitella, eikä kahden ihmisen taloudessa kompostit toimi talvipakkasessa.
Mä jemmaan sinne roskapusiin yllätyksiä. Yllätyksen ovat teräviä metallinpaloja, jotka olen teroittanut. Viiltää todella syvältä.
meidän talossa minä minä en erottele mummo alkoi lajittelemaan kun lähetimme 30e /kk laskut nyt oikein esittelee miten lajittelee. meni perille.
DDR:stäkö olet aikamatkustanut tänne?