En tajua tätä elämää.
Vielä kerran. Menee elämä hyvin. En polta. Välillä juon. Vakituisesti teen töitä. Urheilen liikun. Näytän ok. Pitkä. En lihava. En ymmärrä miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun rima ei ole edes korkealla. En ymmärrä.
Oisko meikkaava, nätti tavis pullukka sun mieleen?
Sopivasti meikkaava noin 80 kg.
Mä en ymmärrä miksi en kiinnosta enää ketään??????
Mä olen lihava nainen. Tänäänkin sain mieheltäni. Käy vakituisessa töissä, ei ole isopalkkainen, on hoikka ja hyvännäköinen, huumorintajuinen yms mutta meillä naisilla on valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lihava nainen. Tänäänkin sain mieheltäni. Käy vakituisessa töissä, ei ole isopalkkainen, on hoikka ja hyvännäköinen, huumorintajuinen yms mutta meillä naisilla on valinnanvaraa.
Ihan sama. Itekki oon pitkä. Naiset sanonu näytän hyvältä.. mutta en ymmärrä. Aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä onko 155cm vai 180cm?
Ilmeisesti olen aina masentunut ja yksinäinen.kerta en kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä onko 155cm vai 180cm?
Ei ole. Silti en kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Itekki oon pitkä. Naiset sanonu näytän hyvältä.. mutta en ymmärrä. Aina yksin.
Mun mieheni ei ole pitkä, 173cm. Naisia kyllä ennen mua riittänyt. Se on luonteesta kiinni.
Ootko samanlainen ruikuttaja naisten kanssa?
Sanot kyllä, ettet ole kranttu. Mutta joku perustavanlaatuinen vika on pakko olla.
Kyllä muuten saisit lihavaa yyhoomammaa.
Joo no mulla on Badoo. Tinder. Naiset ei vastaa. Sit jos otan yhteyttä ei vastaa. Ei niitä vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ootko samanlainen ruikuttaja naisten kanssa?
Sanot kyllä, ettet ole kranttu. Mutta joku perustavanlaatuinen vika on pakko olla.
Kyllä muuten saisit lihavaa yyhoomammaa.
En ole. Nuorempana sain. En ole ruikuttaja. Mut naiset ei halua tavata. En ymmärrä.
Mikä teitä naiset vaivaa? Kaipaan treffejä?
Ei sitte. Kerta en kelpaa. Hyväksyn sen.
Kaikenmaailman rumat lihavat miehet kelpaa.mä en ymmärrä.
Kiinnostaa. Pyöreet naiset. Eivät anna ees mahdollisuutta treffeille.