Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadut täynnä koirien jätöksiä

Vierailija
23.04.2022 |

Lumet sulavat, läjät jäävät. Joku velvoite jo koiranpitäjille siivota nuo ulosteet kaduilta. Hyi olkoon!

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne ne maatuu. Kohta kasvaa jo kaikenlaista kasvillisuutta, ei ne sieltä enää näy.

Eikö koirasi ihan aikuisten oikeasti kävele seuraavalla lenkillä nuuskimaan juuri ko puskaa ja astu paskaan?

Ei. Koirat ei kävele omien eikä toisten paskojen päälle.

Minun koirani kyllä astuu jättämiisi jätöksiin, että kiitos vaan.

Kouluta koirasi paremmin. Minä olen kouluttanut koirani niin ettei edes tee paskaa mihinkään tien varteen saati tielle. Menee sen verran sivuun tiestä tai polusta että sen paskat ei taatusti ole kenenkään tiellä.

Muiden toiminnalla ei ole mitään väliä. Laki velvoittaa keräämään paskat hoidetuilta alueilta. Sinä toimit niinkuin laki sanoo.

No tuu antaa sakot.

En ole eläissäni kerännyt yhtään paskaa enkä tule keräämään. Koirani tekee paskansa sellaisiin paikkoihin ettei ole kenenkään tiellä. Jos jollain tarve mennä johonkin puskiin ja ryteikköihin ja astua siellä koiranpaskaan niin ei ole enää minun ongelmani.

Kun minä kerään pienen koirani puolen lakritsipötkyn kokoisen ulosteen pussiin, machomiehen vasikan kokoinen koira ulostaa samaan aikaan lasten jalkapallokentän reunalle, mutta hänen puhelimessaan on juuri jotakin niin kiinnostavaa, ettei hän sitä huomaa. Nämä on juuri näitä tyyppejä, joita ei mikään laki koske: ”minä teen niin kuin haluan ..,”, ”minä en ainakaan kerää ..,” Maailma olisi paljon parempi paikka, jos jokainen hoitaisi oman velvollisuutensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi