Kadut täynnä koirien jätöksiä
Lumet sulavat, läjät jäävät. Joku velvoite jo koiranpitäjille siivota nuo ulosteet kaduilta. Hyi olkoon!
Kommentit (61)
News Flash:
Olen nähnyt ainakin kolme kertaa kun ihminen, mieshenkilö, vääntää torttua talvella jalkakäytävän laidalle. Että älkää kaikista jätöksistä koiria syyttäkö.
Kesällä olen nähnyt useasti miehiä jöötillä lenkkipolun reunassa. Miten miehillä tuntuu olevankin vaikeampi arvioida suolensa toimintaa vai tuntuuko se julkikakkaaminenkin heistä siksi luontevammalta, kun pissiminenkin käy heillä luontevasti vähän siellä sun täällä.
Täällä meillä pelotellaan ihmisiä räykyttävillä rakeilla. Kamalaa terrorismia jos ei voi omakotitalosta astua ovesta ulos ettei joku rakki ala räyhäämään.
Orig. Juice - Syksyn sävel
"Kadut täyttyy jätöksistä, elämä on täynnä haisemista.
Pane käsi pussiin ja kyykisty hiljaa.
Pyydä minut aamuteelle
Mut ensin dumppaan paskan naapurille
Nyt on huhtikuu ja minä olen täynnä raivoo.
En turhasta skitsoo, en pienestä ragee, mut jos rageen
niin rageen muuten vaan
ja muualla oon ennen kuin huomaatkaan
Paskaa vihaan paljon
Jos ennemmän ja joskus vähemmän
Mut korjaa ne vi*un koirasi paskat pois!"
Vierailija kirjoitti:
Koiranomistajat ovat itsekkäitä
Huom osa koiranomistajista!
Koiranomistajana mua todella harmittaa koirien kasat pitkin kävelyteitä. Jotkut ei vaan välitä, tuskin he mitään järjen jättiläisiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
News Flash:
Olen nähnyt ainakin kolme kertaa kun ihminen, mieshenkilö, vääntää torttua talvella jalkakäytävän laidalle. Että älkää kaikista jätöksistä koiria syyttäkö.Kesällä olen nähnyt useasti miehiä jöötillä lenkkipolun reunassa. Miten miehillä tuntuu olevankin vaikeampi arvioida suolensa toimintaa vai tuntuuko se julkikakkaaminenkin heistä siksi luontevammalta, kun pissiminenkin käy heillä luontevasti vähän siellä sun täällä.
Se on totta, metsäpoluilla on myös ihmisten peetä ja se on vielä ällömpää.
Katu täyttyy paskulista
Elämä on nuolemista
Pane käsi pussiin,
kerää viljaa.
En ole nähnyt yhtäkään koirankakkaa kadulla ja kävelen joka päivä. Tien varsilla niitä näkyy mutta ei kaduilla. Eikä minua häiritse tien penkoilla olevat jätökset, ei mun siellä tarvitse kävellä.
Aloituksesta saa taas käsityksen että kadut suorastaan tulvii koirien p*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne ne maatuu. Kohta kasvaa jo kaikenlaista kasvillisuutta, ei ne sieltä enää näy.
Eikö koirasi ihan aikuisten oikeasti kävele seuraavalla lenkillä nuuskimaan juuri ko puskaa ja astu paskaan?
Ei. Koirat ei kävele omien eikä toisten paskojen päälle.
Ei niin. Ne syö niitä ja menee pyörimään niihin.
Ne on kyllä ihmisten tekeleitä joihin koirat menee pyörimään, ei toisten koirien.
Vierailija kirjoitti:
News Flash:
Olen nähnyt ainakin kolme kertaa kun ihminen, mieshenkilö, vääntää torttua talvella jalkakäytävän laidalle. Että älkää kaikista jätöksistä koiria syyttäkö.Kesällä olen nähnyt useasti miehiä jöötillä lenkkipolun reunassa. Miten miehillä tuntuu olevankin vaikeampi arvioida suolensa toimintaa vai tuntuuko se julkikakkaaminenkin heistä siksi luontevammalta, kun pissiminenkin käy heillä luontevasti vähän siellä sun täällä.
Asutpa erikoisessa paikassa kun siellä ihmiset sontaavat ulos! 70-vuotisen elämäni aikana ei ole omalle kohdalleni sattunut yhtään tapausta. Kaikkein suurin syyllinen sotkemiseen on se koiranomistaja, joka ei lemmikkinsä ulosteita kerää. Koira on kyllä niin viisas eläin, että se keräisi jätöksensä, jos se olisi käytännössä mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka laittaisi kansalaisaloitteen koiraverosta?
Inhottaa myös ihmiset jotka päästävät koiransa vapaaksi ja se tulee muiden mökkipihoihin. Meillä ollaan vieraanvaraisia ja tarjotaan suklaata vieraalle koiralle.
Koiravero ei toiminut. Veron kerääminen tuli kalliimmaksi kuin se mitä veroista sai. Sillä rahalla ei pystyttäisi järjestämään siivousta.
Koiralle on turha kostaa omistajan rikoksia. Toimit kuin psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Rakkien omistajien asunnotkin ovat tosi epäsiistejä ja haisevat pahalle.
Tämä on usein totta. Lattiat ja seinien alaosat on jotenkin rasvaisen oloisia, karvoja on siellä sun täällä ja sitten on se koiran haju. Pitää melkein päivittäin siivota ettei ole tuollaista. Useimmiten ne asukit itse ei huomaa mitään poikkevaa kun ovat siihen tottuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne ne maatuu. Kohta kasvaa jo kaikenlaista kasvillisuutta, ei ne sieltä enää näy.
Eikö koirasi ihan aikuisten oikeasti kävele seuraavalla lenkillä nuuskimaan juuri ko puskaa ja astu paskaan?
Minun koirani kyllä astuu jättämiisi jätöksiin, että kiitos vaan.
Kouluta koirasi paremmin. Minä olen kouluttanut koirani niin ettei edes tee paskaa mihinkään tien varteen saati tielle. Menee sen verran sivuun tiestä tai polusta että sen paskat ei taatusti ole kenenkään tiellä.
Muiden toiminnalla ei ole mitään väliä. Laki velvoittaa keräämään paskat hoidetuilta alueilta. Sinä toimit niinkuin laki sanoo.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt yhtäkään koirankakkaa kadulla ja kävelen joka päivä. Tien varsilla niitä näkyy mutta ei kaduilla. Eikä minua häiritse tien penkoilla olevat jätökset, ei mun siellä tarvitse kävellä.
Aloituksesta saa taas käsityksen että kadut suorastaan tulvii koirien p*skaa.
Kerro nyt vielä missä tämä on niin muutan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Ne syö niitä ja menee pyörimään niihin.
Ne on kyllä ihmisten tekeleitä joihin koirat menee pyörimään, ei toisten koirien.
Valitettavasti juuri näin. Ja syö ihmisten peetä, ei koirien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkien omistajien asunnotkin ovat tosi epäsiistejä ja haisevat pahalle.
Tämä on usein totta. Lattiat ja seinien alaosat on jotenkin rasvaisen oloisia, karvoja on siellä sun täällä ja sitten on se koiran haju. Pitää melkein päivittäin siivota ettei ole tuollaista. Useimmiten ne asukit itse ei huomaa mitään poikkevaa kun ovat siihen tottuneet.
Taitaa olla vähän sama kuin pikkulapsiperheet. Vanhemmat ovat tottuneet hajuun, mutta vieraita voi ällöttää. Vaikka kuinka pesee pikkuisten peppuja, niin ne vain löyhkävät. Kaikki sylki ja muu päälle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa myös ihmiset jotka päästävät koiransa vapaaksi ja se tulee muiden mökkipihoihin. Meillä ollaan vieraanvaraisia ja tarjotaan suklaata vieraalle koiralle.
Koiravero ei toiminut. Veron kerääminen tuli kalliimmaksi kuin se mitä veroista sai. Sillä rahalla ei pystyttäisi järjestämään siivousta.
Psykopaatti jättää koirankakat keräämättä ja aiheuttaa noro virus epidemian
Liian monta kertaa nähny koiran eka kakkivan ja sitten omistajan kattovan ympärilleen jos ollenkaan, sitten tosi "vaivihkaan" lähtien.. Ottaa päähä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatti jättää koirankakat keräämättä ja aiheuttaa noro virus epidemian
Psykopaatilla ei ole tunteita. Noro virus aiheuttaa ennenaikaisia synnytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun koirani kyllä astuu jättämiisi jätöksiin, että kiitos vaan.
Kouluta koirasi paremmin. Minä olen kouluttanut koirani niin ettei edes tee paskaa mihinkään tien varteen saati tielle. Menee sen verran sivuun tiestä tai polusta että sen paskat ei taatusti ole kenenkään tiellä.
Muiden toiminnalla ei ole mitään väliä. Laki velvoittaa keräämään paskat hoidetuilta alueilta. Sinä toimit niinkuin laki sanoo.
No tuu antaa sakot.
En ole eläissäni kerännyt yhtään paskaa enkä tule keräämään. Koirani tekee paskansa sellaisiin paikkoihin ettei ole kenenkään tiellä. Jos jollain tarve mennä johonkin puskiin ja ryteikköihin ja astua siellä koiranpaskaan niin ei ole enää minun ongelmani.
Oma koira väistää muiden jätösten päälle astumista. Välillä se on vaikeaa, kun kikkareita on niin tiuhaan, että kun yhtä väistää, niin astuu vieressä olevaan.
Pitää kokoajan seurata tienpietareita, että minne uskaltaa koiransa päästää.