Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yli 40-vuotiaat vanhat naiset pitävät revenneitä teinix farkkuja?

LopunajantiedemiehetRy
23.04.2022 |

näyttää ihan lapselliselta kun naama on naisilla jo ryttyinen ja yritetään olla muodikas, ja vanhoilla naisilla joku biker rotsi

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alle 40 vuotiaat pitää "äiti-farkkuja" näyttää aivan idioottimaiselta. 🤣

No minä pidin ainakin jo alle 20v äitiyslappufarkkuja, koska odotin lasta.

Ja näin yli 40, en kyllä mitään revittyjä farkkuja ostaisi. Mutta joskus kyllä on jotkut vähän revenneet vaatteet, kun käytän kyllä vaatteet loppuun asti.

Vaatteet ovat minulle vain itseni lämpimänä pitämiseen, no vähän myös peittämään.

Vierailija
62/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen 40v naisem farkut saattavat olla uutena ostetut ja kuluneet käytössä. Miksi heittä niitä pois kun kulumat kuuluvat vain asiaan eivätkä haittaa lämpimillä ilmoilla.

Aikuisen ihmisen farkut ei kulu puhki polvista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut miljonäärijäbistäkin pitää ällöttäviä kuluneen näköisiä housuja, joiden takapuoli roikkuu polvissa?

Vierailija
64/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on revityissä farkuissa? Vitsi miten ahdasmielistä jengiä. 

Muuttakaa jo vanhainkotiin mössöttämään pullaa ja haukkumaan nuorisoa.

Vierailija
65/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä noita käyttänyt, mutta mikään ei kyllä estäisi. Jonkun nuoren mielipide ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
66/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin ysäriltä saakka 501 levikset jotka revenneet polvista, lahkeista ja vähän joka paikasta. Käytän niitä edelleen, tosin harvoin koska ovat jo niin kuluneet.

Vierailija
67/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkia hävettää pienet rinnat niin heillä on topatut rintaliivit.

Eikös kumitissejä pitäisi hävetä enemmän kuin pieniä rintoja? Pieniä rintoja voi kantaa ylpeästi. Kumitissityyppi taas kumipalloillaan kirkuu, ettei ole tyytyväinen kehoonsa vaan sitä on pitänyt muuttaa.

Pienitissisen itsetunto vaikuttaa paljon paremmalta tällä perusteella. Itsetunnossa on jotain kovasti pielessä, jos lähtee kumitissitouhuun.

On isot rinnat, ihan luomut ja treffi ehdotuksia tulee jatkuvasti.

Minäkin aina kysyn isotissisiä ”treffeille”, rahaa tarjoan vain vähän kun isotissiset on aina halvan näköisiä, halvalla ne lähteekin.

😉

Vierailija
68/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku jaksaa stressata toisten pukeutumisen vuoksi? Ilmeisen tylsä elämä 🤔

Vierailija
69/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alle 40 vuotiaat pitää "äiti-farkkuja" näyttää aivan idioottimaiselta. 🤣

Kaunista, koska naama on vielä kunnossa.

Ap :ta en ymmärrä.

Paremmin revityt farkut sopii +40v mummolle, kuin teinille.

Pilalle kulunut naama=pilalle kuluneet farkut

Aamen.

70/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotias ei ole vanha vaan keski ikäinen. Monet vanhemmat naiset pesevät ulkonäössä 20 vuotiaat mennen tullen. Heillä on muotoja ja ylväyttä seksikkyyttä ja itseluottamusta. 

Vierailija
71/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean tiukkapipoista. Itse en niistä välitä, mutta periaatteeni on se, että käyttäköön kukin mitä haluaa, ei ole ikärajoja. Yhtä tyhmää olisi kysyä, miten joku nuori voi pitää jotain bleiseriä tms. Antaa kaikkien kukkien kukkia!

Nää aloitukset on näitä katkerien ihmisten ulostuloja, kun he eivät kestä sitä että jotkut uskaltavat olla omia itsejään.

40-vuotias ei ole mikään ikäloppu! Sitäpaitsi 40-vuotiaan naisen seksuaalisuus on huipussaan juuri silloin. Turha yrittää haukkua ja leimata naisia. Tasapainoinen itsevarma nainen tietää tasan tarkkaan, että voi pukea päälleen juuri mitä huvittaa. Välittämättä tällaisista leimaajista ja katkerista keski-ikäisistä (miehistä).

Tottakai seksuaalisuus on huipussaan, koska pitää todistaa että vielä kelpaa(no ei kelpaa. Kuin hetken helpotukseen, reikä se on seinässäkin)

Yli 40v naiset on tästä syystä helppoja panoja! :D

Naura vaan, mutta sanonta kuuluu "itku pitkästä ilosta". Taidat olla aika ilkeä ihminen. 

Miksi yrität koko ajan halventaa naisia?

Vierailija
72/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni tissinen hoikkeli täällä hei. Käytän topattuja liivejä koska ne minusta tukevat paremmin ja tuovat ryhtiä. Lisäksi perus markettimerkkiset vaatteiden valmistajat suunnittelevat vaatteensa niin että pienessä koossa on tissitilaa. Topatuilla liiveillä vaatteetkin oikeasti istuvat paremmin ja on mukavampi olla.

Vierailija
73/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävätkö nuoret edes enää farkkuja? Lähinnä olen nähnyt niiden jalassa adidaksen kolmea raitaa, muita lökäreitä ja treenitrikoita yms. En itsekään omista farkkuja, koska ne on epämukavat. 

Vierailija
74/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kumitissejä pitäisi hävetä enemmän kuin pieniä rintoja? Pieniä rintoja voi kantaa ylpeästi. Kumitissityyppi taas kumipalloillaan kirkuu, ettei ole tyytyväinen kehoonsa vaan sitä on pitänyt muuttaa.

Pienitissisen itsetunto vaikuttaa paljon paremmalta tällä perusteella. Itsetunnossa on jotain kovasti pielessä, jos lähtee kumitissitouhuun.

On isot rinnat, ihan luomut ja treffi ehdotuksia tulee jatkuvasti.

Minäkin aina kysyn isotissisiä ”treffeille”, rahaa tarjoan vain vähän kun isotissiset on aina halvan näköisiä, halvalla ne lähteekin.

😉

Sama täällä, kerran niitä voi sutaista, mutta ei niitten kanssa viitsi julkisesti liikkua. Ulos vien tyylikkäät sopusuhtaiset naiset.

Vierailija
75/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ylipäänsä farkkuja vain, koska sain lähes käyttämättömiä ilmaiseksi. Ovat lämpimämmät tuulessa, koska tiiviimpi kangas. Itse en ole ostanut farkkuja kuin josku alle 20 v. viimeksi.

Vierailija
76/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 67 v, just kävin kaupassa, jalassa mustat maiharit, tiukat joustavat farkut ja päällä ihana pehmeä musta biker-nahkatakki. Alla ohut Voglian kashmir-neule. Ja kädessä minun uudet pinkit Sauson hansikkaat.

Koska mä voin!

You rock! Juuri näin, jokainen tyylillään!

Vierailija
77/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toisilla lukee meikitön kuva, vaikka on kestovärjäykset kulmakarvoissa ja ripsissä?

Mitä väliä???

Vierailija
78/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä noita käyttänyt, mutta mikään ei kyllä estäisi. Jonkun nuoren mielipide ei voisi vähempää kiinnostaa.

Teinix-sanan perusteella epäilen, että aloittaja olisi nuori. Paremminkin on yli 50-vuotias.

Vierailija
79/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 ja käytän pillifarkkuja. Varmaan olen liian vanha käyttämään, mutta minulla on pitkät ja hoikat sääret enkä tiedä mitä muitakaan housuja käyttäisin. Bootcutteihin kyllästyin jo 00-luvun alussa ja mistään porkkanafarkuista, lantiohousuista yms. en välitä yhtään.

Vierailija
80/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan  katkeran keski-ikäisen joka koettaa leikkiä teiniä mutta eivät nuoret käytä ilmaisua "teinix". Nuorilla on myös melkein aina  legginsit tai Adiadaksen verkkarit, harvemmin farkkuja.

Ja olen itsekin keski-ikäinen, muttei voisi vähempää kiinnostaa muiden ihmisten vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi