Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yli 40-vuotiaat vanhat naiset pitävät revenneitä teinix farkkuja?

LopunajantiedemiehetRy
23.04.2022 |

näyttää ihan lapselliselta kun naama on naisilla jo ryttyinen ja yritetään olla muodikas, ja vanhoilla naisilla joku biker rotsi

Kommentit (151)

Vierailija
81/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa miestä, joka kokee tarvetta haukkua naisia???????

Vierailija
82/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttävätkö nuoret edes enää farkkuja? Lähinnä olen nähnyt niiden jalassa adidaksen kolmea raitaa, muita lökäreitä ja treenitrikoita yms. En itsekään omista farkkuja, koska ne on epämukavat. 

Käyttävät, mutta eivät mitään revitttyjä pillifarkkuja, joita "nuorekkaat" tädit täällä kertovat käyttävänsä. Leveälahkeiset ja ehjät on kaikilla nuorilla, joilla farkut on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean tiukkapipoista. Itse en niistä välitä, mutta periaatteeni on se, että käyttäköön kukin mitä haluaa, ei ole ikärajoja. Yhtä tyhmää olisi kysyä, miten joku nuori voi pitää jotain bleiseriä tms. Antaa kaikkien kukkien kukkia!

Nää aloitukset on näitä katkerien ihmisten ulostuloja, kun he eivät kestä sitä että jotkut uskaltavat olla omia itsejään.

40-vuotias ei ole mikään ikäloppu! Sitäpaitsi 40-vuotiaan naisen seksuaalisuus on huipussaan juuri silloin. Turha yrittää haukkua ja leimata naisia. Tasapainoinen itsevarma nainen tietää tasan tarkkaan, että voi pukea päälleen juuri mitä huvittaa. Välittämättä tällaisista leimaajista ja katkerista keski-ikäisistä (miehistä).

Tottakai seksuaalisuus on huipussaan, koska pitää todistaa että vielä kelpaa(no ei kelpaa. Kuin hetken helpotukseen, reikä se on seinässäkin)

Yli 40v naiset on tästä syystä helppoja panoja! :D

Todistit juuri ettet ymmärrä naisen seksuaalisuudesta mitään.

Vierailija
84/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 ja käytän pillifarkkuja. Varmaan olen liian vanha käyttämään, mutta minulla on pitkät ja hoikat sääret enkä tiedä mitä muitakaan housuja käyttäisin. Bootcutteihin kyllästyin jo 00-luvun alussa ja mistään porkkanafarkuista, lantiohousuista yms. en välitä yhtään.

Nehän on just vanhusten housut :D eivät ole enää muodissa.

Vierailija
85/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistan  katkeran keski-ikäisen joka koettaa leikkiä teiniä mutta eivät nuoret käytä ilmaisua "teinix". Nuorilla on myös melkein aina  legginsit tai Adiadaksen verkkarit, harvemmin farkkuja.

Ja olen itsekin keski-ikäinen, muttei voisi vähempää kiinnostaa muiden ihmisten vaatteet.

Jos yhtään seuraat muotia, tai katsot mitä teineillä on päällä niin kyllä ne on nimenomaan farkut ja hupparit. Legginsit ja adiakset meni jo.

Vierailija
86/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut miljonäärijäbistäkin pitää ällöttäviä kuluneen näköisiä housuja, joiden takapuoli roikkuu polvissa?

Eihän rikkaus tarkoita tyylikkyyttä eikä rikkaus tee tyylikkääksi. Voihan joku jääkiekkoilijakin ansaita miljoonia mutta on kertakaikkisen tyylitön nolla.

Vierailija
87/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkia hävettää pienet rinnat niin heillä on topatut rintaliivit.

Eikös kumitissejä pitäisi hävetä enemmän kuin pieniä rintoja? Pieniä rintoja voi kantaa ylpeästi. Kumitissityyppi taas kumipalloillaan kirkuu, ettei ole tyytyväinen kehoonsa vaan sitä on pitänyt muuttaa.

Pienitissisen itsetunto vaikuttaa paljon paremmalta tällä perusteella. Itsetunnossa on jotain kovasti pielessä, jos lähtee kumitissitouhuun.

On isot rinnat, ihan luomut ja treffi ehdotuksia tulee jatkuvasti.

Osaa ei pyydetä treffeille edes 20 - vuotiaanaa, kun toiset saa ehdotuksia jatkuvasti myös vanhempana.

Isot rinnat on se mistä miehet tykkää, miehet ovat sen myöntäneet.

Ei rinnat liian isot saa olla. Eikä perse saa olla liian iso. Kumitäytebimbot näyttävät pahalta, eivät hyvältä.

Noloa varmaan hoikan ottaa rintaliivejä pois, kun tissit on lattialla. On siinä mies ihmeissään ja kertoo kaikille muille miehille mitä kävi.

Pienirintaiset voi kulkea ryhdikkäästi kommandona. Problem solved.

Vierailija
88/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaivaa miestä, joka kokee tarvetta haukkua naisia???????

No se sama joka vaivaa meitä naisia kun täällä 24/7/365 haukumme miehiä. Älä nyt viitsi olla hölmö.

Vierailija
89/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivitön misu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkia hävettää pienet rinnat niin heillä on topatut rintaliivit.

Eikös kumitissejä pitäisi hävetä enemmän kuin pieniä rintoja? Pieniä rintoja voi kantaa ylpeästi. Kumitissityyppi taas kumipalloillaan kirkuu, ettei ole tyytyväinen kehoonsa vaan sitä on pitänyt muuttaa.

Pienitissisen itsetunto vaikuttaa paljon paremmalta tällä perusteella. Itsetunnossa on jotain kovasti pielessä, jos lähtee kumitissitouhuun.

On isot rinnat, ihan luomut ja treffi ehdotuksia tulee jatkuvasti.

Osaa ei pyydetä treffeille edes 20 - vuotiaanaa, kun toiset saa ehdotuksia jatkuvasti myös vanhempana.

Isot rinnat on se mistä miehet tykkää, miehet ovat sen myöntäneet.

Ei rinnat liian isot saa olla. Eikä perse saa olla liian iso. Kumitäytebimbot näyttävät pahalta, eivät hyvältä.

Noloa varmaan hoikan ottaa rintaliivejä pois, kun tissit on lattialla. On siinä mies ihmeissään ja kertoo kaikille muille miehille mitä kävi.

Pienirintaiset voi kulkea ryhdikkäästi kommandona. Problem solved.

Ja me miehet katsomne, että naama menettelee, mutta tissejä ei ole, ei jatkoon.

Vierailija
90/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revityt farkut on typerän näköiset kenen tahansa yllä.

Silti itseäni ärsyttää enempi ikäiseni ihmiset, jotka pukeutuvat tätimäisesti tai setämäisesti. En tiedä miksi ärsyttää. Tyylikysymyshän tuo on.

Ikäisilläni naisilla näkee myös 80 -luvun nuoruusaikoihin jämähtäneitä hiustyylejä: permanenttikiharaa puolipitkissä hiuksissa tai vaaleita raitoja lyhyissä hiuksissa.

Ihan saa uudistua, hyvät ihmiset!

N60

Vierailija
91/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin käyttävät leoparikuvioisia napapaitoja ja nahkaminihameita. Ihan karseaa. Kyllä nelikymppisenä naisena pitää pitäytyä jo vähän konservatiivisemmissa tai mukavissa vaatteissa. Markettivaatteissa ei ole mitään vikaa, eikä mukavissa kengissä.

Aivan, ne nahkaminihameet ja leopardiprintit kuuluu yli 68-vuotiaille!!!!

Vierailija
92/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttävätkö nuoret edes enää farkkuja? Lähinnä olen nähnyt niiden jalassa adidaksen kolmea raitaa, muita lökäreitä ja treenitrikoita yms. En itsekään omista farkkuja, koska ne on epämukavat. 

Käyttävät, mutta eivät mitään revitttyjä pillifarkkuja, joita "nuorekkaat" tädit täällä kertovat käyttävänsä. Leveälahkeiset ja ehjät on kaikilla nuorilla, joilla farkut on.

Ahaa, jos näin on, miksi aloittajaa haittaa nuo 40-vuotiaat, jotka käyttävät rikkinäisiä tätifarkkuja, jos ne kerran on vanhempien ihmisten juttu? Oli miten oli, se, mikä oli tätiä vuonna 2000 on erilaista, mikä on tätityyliä 2022. 

Vierailija
93/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku jaksaa stressata toisten pukeutumisen vuoksi? Ilmeisen tylsä elämä 🤔

Näh. Tuskin kukaan mitään 'stressaa', kuhan äimistelee aikansa kuluksi. Harva täällä avautuvista laukoo mielipiteitään julki kohteelle kuitenkaan ja hyvä niin.

Kyllä mä joskus pohdin visuaalisuutta ylipäätään, että eikö oma silmä kerro, mikä näyttää hyvältä ja mikä ei? Jos heitän esimerkkinä vaikkapa täydellisen feikit ylituuheat tekoripset ikääntyneen kalvakoilla kasvoilla... En mitenkään käsitä, miten ne ikimaailmassa jonkun mielestä voivat näyttää hyviltä? Ne on irvokkaat.

Vierailija
94/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen 40v naisem farkut saattavat olla uutena ostetut ja kuluneet käytössä. Miksi heittä niitä pois kun kulumat kuuluvat vain asiaan eivätkä haittaa lämpimillä ilmoilla.

Ei kukaan pidä käytössä kuluneita ja reikiintyneitä farkkuja. Ne on ostettu reikäsinä. Vain silloin ne ovat muodikkaat.

Vierailija
95/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 ja käytän pillifarkkuja. Varmaan olen liian vanha käyttämään, mutta minulla on pitkät ja hoikat sääret enkä tiedä mitä muitakaan housuja käyttäisin. Bootcutteihin kyllästyin jo 00-luvun alussa ja mistään porkkanafarkuista, lantiohousuista yms. en välitä yhtään.

Nehän on just vanhusten housut :D eivät ole enää muodissa.

No tällä "vanhuksella" oli ysärillä leveälahkeista kangashousua (bootcut jazzhousut), choker-koru, leviksiä ja isoja villapaitoja, crop-toppeja, mesh-paita, paksupohjaiset lenkkarit yms. joten olen silloin jo yli 20 vuotta sitten pukeutunut kuin nuoret nyt. Silloinkin tosin sekin tyyli oli adaptaatio 70-luvusta ja 70-luku jäljitteli 50-lukua.

Kunhan vanhenet tuosta reilut 20 vuotta niin pääset näkemään ajan jolloin olet itse se vanhus ja nuoret pukeutuvat todella omaperäisesti niihin rytkyihin joihin sinäkin nuorena :D

Vierailija
96/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin joku 7 vee kun sain ekat farkut.Nahkatakkikin oli jo nuorena. Ei siis ole mitään nuorison mtkimista.Aika outoo että nyt kun oon päälle 60 en vois niitä käyttää.

Vierailija
97/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö risapösymuoti mennyt jo? Meillä 17 v. ei ainakaan enää niitä pidä.

Vierailija
98/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi nuoret sitten niitä pitävät?

Vierailija
99/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tiennykkään, että vaatteilla on joku ikäraja. Kielletty yli 20v.

Voisko niihin sit stana laittaa semmosen kiellon?

Vai onko tää kenties ihmisten omassa päässä, että tietyssä iässä ei sit saa käyttää,jotsin tiettyjä vaatteita?

Vierailija
100/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean tiukkapipoista. Itse en niistä välitä, mutta periaatteeni on se, että käyttäköön kukin mitä haluaa, ei ole ikärajoja. Yhtä tyhmää olisi kysyä, miten joku nuori voi pitää jotain bleiseriä tms. Antaa kaikkien kukkien kukkia!

Muistuttaisin, että palstan ovat vallanneet maalaisju ntit joiden arvot ovat samas tasoa venäläisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi