Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yli 40-vuotiaat vanhat naiset pitävät revenneitä teinix farkkuja?

LopunajantiedemiehetRy
23.04.2022 |

näyttää ihan lapselliselta kun naama on naisilla jo ryttyinen ja yritetään olla muodikas, ja vanhoilla naisilla joku biker rotsi

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan omistanut yhtäkään pukua, tykkäiskö naiset muka siitä jos semmosia alkais pitää arkenakin?

Vierailija
22/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän käytettiin silloin, kun me oltiin nuoria. Näyttävät tutuilta, kiva kun tulivat taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ettei nykyään 40v synttäripäivänä tarvi leikata tätitukkaa ja pukea päälle tätivaatteita. Aion itsekin siinä iässä pukeutua just niin kuin tykkään ja pitää sellaista kampausta kuin haluan.

Vierailija
24/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo koskaan omistanut yhtäkään pukua, tykkäiskö naiset muka siitä jos semmosia alkais pitää arkenakin?

Ei ole sattumaa, että miehen puku on säilynyt vain vähäisin muutoksin jo parisataa vuotta. Eihän mikään näytä niin hyvältä miehen päällä kuin hyvällä maulla valittu hyvin istuva puku.

Vierailija
25/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OMG, on kyl järkkyy.

sulla on varmaan tosi hankala olla ja elää,et varmaan voi mennä uloskaan kun et tiedä mitä siellä joutuu näkemään

sivu

Vierailija
26/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISILLE TULI OIKEUS: Käyttää housuja 1900- luvun puolivälissä!

Siitä saakka IÄSTÄ riippumatta , hän Rupes käyttää housuja,

Moinen on Ikärasmia!

Ja En ole vanha !

Emme elä 1800- lukua vaan 2000- lukua,

Vierailija
27/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on aloittajalla ongelmat, ai kauhia sentäs.. 😆

Vierailija
28/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä älytöntä, että aikuinen ihminen - mies tai nainen - pukeutuu lasten tai teinien tavoin. Miehillä näkee myös lippalakkeja ja huppareita ja lökäpöksyjä ja lenkkareita, vaikka aikuisen miehen päällä näkisi mieluummin aikuisen miehen vaatteita.

Sinä olet lapsellinen ja sinulla on ahdas maailmankatsomus, kannattaisi vähän elää ja matkustella maailmalla niin näkemys ja silmät avautuisivat.

Ihan varmasti jokainen ikään katsomatta saa käyttää lenkkareita, lippalakkia, huppareita ja lökäpöksyjä.

Ongelma ei ole näissä em vaatteissa, vaan siinä ettei suomalaiset osaa ylipäätään pukeutua. Ei nuoret eikä vanhat. Suomalaiset eivät ole olleet koskaan pukeutujia. Jos joku poikkeaa lökäpöksytyylistä  alkaa supina, mikä toi luulee olevansa? Kateellisa riittää teki niin tai näin.   Nuoret pukeutuvat aikuisten  vaatteisiin, luulevat olevansa muodikkaita ja pukeutuvansa yksilöllisesti kun lookki on mangosta tai zarasta. Lisäkisi luulevat että heillä on varaa arvostella muita. 

Vierailija
29/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvällä maulla revityt farkut näyttää hyvältä nelikymppiselläkin. Ysärin alkupuolella ne olivat enimmäkseen takapuolelta pakaroiden alapuolelta revityt, mikä näytti todella hyvältä.

Vierailija
30/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina vähän säälinyt pukumiehiä, vaikka koulutusta arvostankin. N

Vierailija
31/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä näette. 

Revittyjä farkkuja käyttää vain yli 40 vuotiaat naiset, jotka ovat hoitajia ja palkka ei riitä ehyisiin farkkuihin. 

Hoitajille palkankorotus nin tuokin ongelma poistuu. 

PS: Samalla voisi laatia lain, joka velvoittaisi jokaisen pojan/ nuorukaisen polttamaan rippipukunsa!!!!!!!!

J ä r k y t t ä v ä n näköistä aikuisen miehen päällä vanha rippipuku, joka jättää nilkat ja ranteet paljaaksi. 

"Mutta kun sopii vielä päälle"

Vierailija
32/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina vähän säälinyt pukumiehiä, vaikka koulutusta arvostankin. N

Mikäs pukumiehissä sinua säälittää?

Vierailija
33/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen valmiiksi revittyjä farkkuja ekologisessa mielessä. Farmarihousujen valmistus on ilman repimistäkin yksi vaateteollisuuden epäeettisimmistä ja saastuttavimmista prosesseista. Käyttäköön ihmiset sen näköisiä kuteita, kun itse haluavat, mutta vaatteiden eettisyyteen ja turhaan kerskakulutukseen kannattaa kiinnittää huomio.

Vierailija
34/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvällä maulla revityt farkut näyttää hyvältä nelikymppiselläkin. Ysärin alkupuolella ne olivat enimmäkseen takapuolelta pakaroiden alapuolelta revityt, mikä näytti todella hyvältä.

Minusta taas tuon ajan teininä näyttivät todella rumilta.

Mutta mitäpä tuota makuasioista kiistelemään.

Katsojat ajattelee sitten mitä ajattelee. Siihen ei voi vaikuttaa eikä siitä auta mieltänsä pahoittaa.

Vierailija
35/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoikilla on topatut rintaliivit?

Vierailija
36/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämän ketjun lukee läpi, niin saa sellaisen vaikutelman, että revityt farkut keski-ikäisellä naisella ovat ihan okei mutta puku aikuisella miehellä on säälittävä.

Huh huh.

Vierailija
37/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret käyttävät tekoripsiä

Vierailija
38/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkia hävettää pienet rinnat niin heillä on topatut rintaliivit.

Vierailija
39/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisilla lukee meikitön kuva, vaikka on kestovärjäykset kulmakarvoissa ja ripsissä?

Vierailija
40/151 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin käyttävät leoparikuvioisia napapaitoja ja nahkaminihameita. Ihan karseaa. Kyllä nelikymppisenä naisena pitää pitäytyä jo vähän konservatiivisemmissa tai mukavissa vaatteissa. Markettivaatteissa ei ole mitään vikaa, eikä mukavissa kengissä.

Missä näitä leopardikuvioisia napapaitoja ja nahkaminihameita näkee? Ei näkynyt eilen edes lähikuppilassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän