Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehestä joka polttaa paljon pilveä, herää joka päivä noin kello 10 ja tienaa silti arvostetussa ammatissa 4000 euroa kuussa

Vierailija
22.04.2022 |

?

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaisin herää eikä tienaa paskaakaan..

Vierailija
82/167 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tässä yhtälössä ei täsmää.

Totta. Jos polttaa paljon pilveä niin silloin on koko ajan sen verran sekaisin.

Ei ole "sekaisin" lainkaan. Esimerkiksi lääkekäytössä kannabista käytetään päivittäin ja niin paljon enemmän päihdekäyttöön verrattuna, että kannabis ei aiheuta enää minkäänlaista päihtymystä. Siksi lääkekäyttäjät saavat ajaa autoakin, eikä kannabista lueta edes ns. kolmiolääkkeisiin. Mieto kannabispäihtymys taas vastaa muutamaa viinilasillista, mutta on vähemmän haitallista. Niin hurjaa ainetta kannabis on.

Lääkekäyttäjät eivät saa ajaa.

Kyllä saavat. Ihan samalla tavalla kuin kolmiolääkkeidenkin käyttäjät saavat ajaa autoa jos on resepti.

Resepti ei määritä ajokuntoa.

Ei määritäkään, mutta kannabiksen lääkekäyttäjät saavat ajaa autoa, koska kannabis ei lääkekäytössä päihdytä enää lainkaan koska käytetyt kannabismäärät ovat todella suuria päihdekäyttöön verrattuna.

Ymmärrät varmasti itsekin, että tuossa ei ole mitään tolkkua.

Sinun mielestäsi ei ehkä olekaan, mutta kannabis lakkaa päihdyttämästä kun sitä käytetään todella paljon ja päivittäin, koska aivoissa ei ole enää vapaita kannabinoidireseptoreja joita vaaditaan päihtymisen kokemiseen.

Eli on niin tukossa, ettei voi päihtyä enempää

Ei, vaan ei ole päihtynyt lainkaan koska vapaita kannabinoidireseptoreja ei ole tuottamaan minkäänlaista päihtymystilaa. Siksi saa ajaa autoakin. Et selvästikään ymmärrä asiaa.

Mihin reseptoreihin se sitten vaikuttaa, koska sitä pitää kuitenkin käyttää? Eikö ne mene tukkoon?

Kannabis vaikuttaa muuhunkin kuin vain reseptoreihin, joiden "kutittaminen" aiheuttaa miedon päihtymyksen, jos siis käyttö ei ole päivittäistä ja todella runsasta kuten lääkekäytössä tilanne on. 

Esimerkiksi MS-taudin hoidossa kannabis suojelee aivoja runsaassa päivittäiskäytössä. Alkoholi muuten tuhoaa sitä aivan samaa ainetta aivoissa joka MS-taudissakin tuhoutuu.

Turhaan sitä alkoholia nyt tähän tuot.

Eli jatkuva runsas käyttö aiheuttaa olotilan, jossa ei tunne kipua? Parantavaa vaikutusta tällä ei taida olla vai kuinka?

MS-tautia ei paranna yksikään lääke, ja kannabiskin on vain siihen parhaita lääkkeitä koska suojelee aivoja. Kannabiksella on myös paljon muutakin lääkekäyttöä kuin vain kivunhoito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuole paskiainen!

Vierailija
84/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kysymysmerkki- palstahullu tienaa paljon ja on arvostetussa ammatissa???? Että tämmöinen fantasia tällä kertaa. Vähennä sitä pilven polttamista.

Vierailija
85/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat asiat, mitä minä uskon, ap, sinusta on se pilven poltto, ja nukkuminen joka päivä klo 10 asti.

Vierailija
86/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ihmisenä vai kumppaniehdokkaana?

Pilvi jees mutta päivittäiskäytössä vain sairauksien hoitoon.

Aika myöhään heräilet. Itse olen aamuvirkku ja kiinnostunut aktiivisemmista ihmisistä. Pidän aamuseksistä, joten sitä ei olisi klo 10 heräävän miehen kanssa.

Raha on minulle sivuseikka. Rahalla leveily on turn off.

Vierailija
87/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ensimmäinen mielikuva, joka tulee mieleen on: looser. Jotain puuttuu elämästä, jos arki pitää turruttaa päihteisiin. Surkea ihmiskohtalo.

Vierailija
88/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ihmiset toistuvasti olettavat, että paljo pilven poltto on päivittäistä pilven polttoa, vaikka ap ei ole niin sanonut. Tosi mielenkiintoista. Itse koen polttavani paljon pilveä, kun olen polttanut nyt pitkän aikaa joka viikonloppu. Ihan samoin, kuin koen viikottaisen ryyppäämisen paljoksi alkoholin käytöksi.

Ei mikään ihme, että tämäkin asia herättää näin paljon tunteita, kun suurkulutuksen rajat ovat ihmisillä noin korkealla. Pitävätköhän nämä samat ihmiset alkoholin riskikulutuksen rajoja jonain minimitavoitteina?

Vierailija
89/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelmainen mies, jolla on arjenhallinnan ongelmia ja tienaa paljon vähemmän kuin minä. Ei kiitos.

Vierailija
90/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEKISIN : Nimettömän ilmoituksen pollisille! 112

Laitonta polttaa ja kaupata huumeita haisee huumekauppiaalta!

Vierailija
91/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ihmiset toistuvasti olettavat, että paljo pilven poltto on päivittäistä pilven polttoa, vaikka ap ei ole niin sanonut. Tosi mielenkiintoista. Itse koen polttavani paljon pilveä, kun olen polttanut nyt pitkän aikaa joka viikonloppu. Ihan samoin, kuin koen viikottaisen ryyppäämisen paljoksi alkoholin käytöksi.

Ei mikään ihme, että tämäkin asia herättää näin paljon tunteita, kun suurkulutuksen rajat ovat ihmisillä noin korkealla. Pitävätköhän nämä samat ihmiset alkoholin riskikulutuksen rajoja jonain minimitavoitteina?

No jos joka aamu nukkuu 10, eiklhän tuo ole aika ilmeistä.

Vierailija
92/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti olet ehtinyt kasvaa aikuiseksi asti tajuamatta, että iso osa ihmisistä ei tee  pelkkää 09-17 työvuoroa?

Ystäväni, joka ei käytä mitään päihteitä, on koodari ja aloittaa työpäivänsä klo 16 ja nukkuu todellakin huomattavasti pitempään kuin kello kymmeneen.

Vierailija
93/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti olet ehtinyt kasvaa aikuiseksi asti tajuamatta, että iso osa ihmisistä ei tee  pelkkää 09-17 työvuoroa?

Ystäväni, joka ei käytä mitään päihteitä, on koodari ja aloittaa työpäivänsä klo 16 ja nukkuu todellakin huomattavasti pitempään kuin kello kymmeneen.

Ihanko oikeasti olet ehtinyt kasvaa aikuiseksi asti tajuamatta, että kaksi asiaa mainittuna samaan aikaan muodostaa niistä syy ja seuraussuhteen melko usein?

Kyllä ystäväsi on erilainen, mutta ei hän tolla rytmillä päihteittäkään ole mikään saalis.

Vierailija
94/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koodarit todellakin voi tehdä ihan perusvuoroakin.

Vierailija
95/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy työnsä liian halvalla jos tienaa arvostetussa ammatissa vain 4000 euroa kuussa.

Vierailija
96/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pössyttelystä eniten raivoaa ne jotka ei tiedä siitä mitään. Jos viitsii ottaa selvää niin huomaa että se ei ole lähellekkään niin haitallinen kuin valheellinen valistus on väittänyt. Johan tuota sallitaan ja laillistetaan pitkin maailmaa. Sen jo luulisi kertovan ettei siitä ole erityisen suuria haittoja.

Vierailija
97/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuihin ja lomille  se käyttö mulla menee. Jostain syystä luullaan että pössyttely on joka päivä 24/7 käyttöä. Kummallista että lomilla ja viikonloppuisin alkoholin käyttö on ihan fine mutta vastaava pössyttely onkin muka ongelmakäyttöä. Kaksinaismoralismia eikä mitään muuta.

Vierailija
98/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan lähes saman. Johtotehtävät.

Joka päivä poltan. Polttanut jo 23 vuotta.

T : sinkku 40 vene nainen

Vierailija
99/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää pehmenee väistämättä ajan myötä kun polttelee höpötupakkia.

Vierailija
100/167 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo harvinaista ole.

Tunnen henk koht puolisen tusinaa miestä jotka ovat arvostetussa ammatissa tai hyvätuloisia/rikkaita yrittäjiä, ja polttavat pilveä joka ilta. Keino rentoutua.