Mitä mieltä miehestä joka polttaa paljon pilveä, herää joka päivä noin kello 10 ja tienaa silti arvostetussa ammatissa 4000 euroa kuussa
Kommentit (167)
Narkkari. Jos olisit työkaverini niin kyllä vasikoisin pomolle laittomista vapaa-ajan touhuistasi ja kertoisin myös poliisille
Mun mies samanlainen, mutta nukkuu yleensä aina iltapäivään, suurin osa työajasta on melko myöhään ja työmatkat pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Joku tässä yhtälössä ei täsmää.
Miksei
Miks tienaat noin vähän jos kerran teet arvostettua työtä
Ei kai se unirytmi kenestäkään pahaa tee tai ole välttämättä läpi elämän pysyvä, töissä kuitenkin käy ja ilmeisesti pärjää. Voi tuoda toki ongelmia jos yhdessä asuessa vaikka kumppanilla aivan eri elämän rytmi.
Pilveä ei varmasti kannata kaiken aikaa polttaa mutta ei kai sekään silloin tällöin haittaa, todennäköisesti parempi harrastus kun kännit joka päivä. Työkykykin pysyy paremmin, ellei psykoosi iske
Kukaan arvostetussa ammatissa oleva ei herää joka päivä klo 10.
Herään kahdeksalta aamulla. Tienaan noin 6000€ kuukaudessa.
Riippuu missä polttaa ja mikä on paljon. Itse en jaksa katsella vähänkään enemmän pilvessä olevan ihmisen hölmöä ilmettä ja tyhmiä juttuja, niin en sitä päivittäin alkaisi kotona katsomaan. Haluan, että kumppanilla on töiden ulkopuolella muutakin tekemistä kuin pössyttely.
Vierailija kirjoitti:
Joku tässä yhtälössä ei täsmää.
aika monikin asia pilvenpoltto, arvostettu, ammatti, 4000€kuussa.
Kysymys kuuluu, miksi sitä pilveä pitää polttaa, paljon tai ylipäätään yhtään.
Aloita vaikka urheilu.
Narkki. Hidastuu ja tylsistyy heikko sortuu
Keskipalkkainen mies jolla ei seiso, no thanks
Vierailija kirjoitti:
Kukaan arvostetussa ammatissa oleva ei herää joka päivä klo 10.
Miksi ei? Ei kaikki työt ole aamuvuoroa ja esimerkiksi itse teen tehokkaammin töitä iltaisin, siksi parempi nukkua pitkään, niin jaksaa myös tehdä töitä myöhempään.
Ei ainakaan parisuhteeseen, päihdeongelma on ihan nou-nou
En haluaisi mitään pilvenpolttajia deittailla mutta hyvä kun itse itsensä elättää ja veronsa maksaa, sen pidemmälle ei kiinnosta.
Päihdeongelma, kun pitää päivittäin päihtyä. Hyvä, että et ole täysin syrjäytynyt.