Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko AV:lle kirjoittajat pelkästä tekstistä?

Vierailija
22.04.2022 |

Nimimerkkejä ei enää juuri käytetä, mutta monesti mielipidekirjoittajan teksti tuntuu tutulta. Tunnistatko sinä kirjoitustyylistä kommentoijan vaikka aihe vaihtuu? Minkälaisia mielikuvia sinulle tulee kirjoittajasta?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon satu-tädin tunnistan samantien.

Jo pelkän otsikon perusteella tunnistan ja kun avaan ketjun, huomaan heti pilkkujen puutteesta, että tätihän se siellä taas tarinoi.

Vierailija
42/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuikkukippomiehen vimmaa on ollut jopa ikävä. Onko sitä näkynyt?

Sukunimihullu onneksi paljasti itsensä jo otsikossa, ei tarvinnut lukea sitä jankkausta.

Oon joskus esiintynyt tuikkukippomiehenä. Vaihda kippo kupiksi, niin ainakin ennen jäi viesti tarkistukseen.

Ja nainen siis oon.

Siis alunperinkin se olit sinä? Vai copycattina? Tulin hyvälle tuulelle siitä paatoksesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajien vihaaja. Tunnistaa kyllä. 😂 Viime päivinä joutunut psykoosiin vihansa tähden.

Vierailija
44/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut tyypin, jonka kaikissa viesteissä on hirveästi emojeja.

P.s. Huomaatko, että kirjoitan tähän ketjuun jo toista kertaa?

Vierailija
45/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kertokaa kuka tää Allu on?

Aktiivinen palstalle kirjoittelija, jonka ainoa elämän päämäärä on saada nainen siinä kuitenkaan onnistumatta. Aloittaa usein enemmän kuin yhden ketjun aiheesta jossa sitten käy lähinnä itse itsensä kanssa keskustelua siitä, miten kamalia naiset on ja häntä alistetaan. Uhkailee myös naisia näissä ketjuissa ihan jopa väkivallalla ja on mm. tarjonnut oman ihan ihka oikean puhelinnumeronsa tänne palstalle useammin kuin kerran. Postilla vissiin ainakin joskus töissä, mutta siitä on tehty aika monta kantelua em. puljulle ja poliisille, että liekkö enää työelämässä.

Ja siis tarkennuksena, että tälle ei voi sanoa mitään oikeasti järkevää tai yrittää auttaa, koska se ei kuuntele. Yritetty on aika monen ihmisen toimesta ja sekoilu jatkuu.

Vierailija
46/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuikkukippomiehen vimmaa on ollut jopa ikävä. Onko sitä näkynyt?

Sukunimihullu onneksi paljasti itsensä jo otsikossa, ei tarvinnut lukea sitä jankkausta.

Oon joskus esiintynyt tuikkukippomiehenä. Vaihda kippo kupiksi, niin ainakin ennen jäi viesti tarkistukseen.

Ja nainen siis oon.

Siis alunperinkin se olit sinä? Vai copycattina? Tulin hyvälle tuulelle siitä paatoksesta. 

Olin copycat ja arvaan, etten ollut ainoa.

Vierailija
47/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä. https://www.vauva.fi/keskustelu/4604075/baareissa-vaan-pinnallisia-nais…

Vierailija
48/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesvihanäkyväksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa joka sanoo palstanartulle vastaan

Juu, tämä on m-vihatyypin tyyliä. Palstanarttu. Tuskin original kuitenkaan.

Vierailija
49/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 35 aloituksia ei ainakaan voi syyttää liiasta mielikuvituksellisuudesta, kun toistuvat samanlaisena viikosta toiseen.

Vierailija
50/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoriksella on ongelma meidän täti-ihmisten kanssa. Ahdistaa heijastinvaljaat, Kuomat ja maskit. Hysteerikkoja olemme. :)

Vierailija
51/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllinen originaaliuteen.

Piti miettiä sopiva termi kun haukuitte miehiä palstauleìksi ja palstapeikoiksi ja vaikka miksi. Mikä olisi naispuolinen vastike....

Samoin puhun porsimisesta. En keksi mitä muuta teette jos kerran menette sian kanssa naimisiin.

Jätä se sika, kih kih kih

Vierailija
52/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies54 tunnistaa heti, jutut samaa jargonia.

En kyllä usko.

mies54v

Vierailija
53/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puhuu Allusta, kuka hän on? Onko oikea nimensä siis Allu?

Vierailija
54/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytätietokonehullu.

Puhuitteko kilteillekin pojille hullu.

Ärsyttävimmän jankkaajat ikinä.

Vierailija
55/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllinen originaaliuteen.

Piti miettiä sopiva termi kun haukuitte miehiä palstauleìksi ja palstapeikoiksi ja vaikka miksi. Mikä olisi naispuolinen vastike....

Samoin puhun porsimisesta. En keksi mitä muuta teette jos kerran menette sian kanssa naimisiin.

Jätä se sika, kih kih kih

Ja tottapuhuen enemmistö suomalaisista naisista näyttää kyllä melkoisilta emakoilta, oli porsinut tai ei.

-eri

Vierailija
56/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu ll u Pu u tar h u ri

Vierailija
57/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aktiivinen palstalle kirjoittelija, jonka ainoa elämän päämäärä on saada nainen siinä kuitenkaan onnistumatta. Aloittaa usein enemmän kuin yhden ketjun aiheesta jossa sitten käy lähinnä itse itsensä kanssa keskustelua siitä, miten kamalia naiset on ja häntä alistetaan. Uhkailee myös naisia näissä ketjuissa ihan jopa väkivallalla ja on mm. tarjonnut oman ihan ihka oikean puhelinnumeronsa tänne palstalle useammin kuin kerran. Postilla vissiin ainakin joskus töissä, mutta siitä on tehty aika monta kantelua em. puljulle ja poliisille, että liekkö enää työelämässä.

Ja siis tarkennuksena, että tälle ei voi sanoa mitään oikeasti järkevää tai yrittää auttaa, koska se ei kuuntele. Yritetty on aika monen ihmisen toimesta ja sekoilu jatkuu.

Allu on nainen.

Vierailija
58/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tunnistaa kielioppivirheistä, typoista ja tekstin jaottelusta. Mutta tuskinpa mua kovin helposti tunnistaa. Vain modet tietää.

Vierailija
59/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna Makkonen Joensuusta, tuomionkin saanut stalkkeri spämmää nimimerkeillä Mies41, Tyttö16v ja lukuisia muita. Sairas. Nytkin on taas etusivulla.

Vierailija
60/71 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kahdella eri palstalla nimitelty joksikin Lamminpääksi. En tiedä, kuka hän on, mutta luultavasti joku persujen maalittama perivihollinen. Yritin googlellakin selvittää, kuka tämä Lamminpää on, mutten saanut asiaa selville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme