Tunnistatko AV:lle kirjoittajat pelkästä tekstistä?
Nimimerkkejä ei enää juuri käytetä, mutta monesti mielipidekirjoittajan teksti tuntuu tutulta. Tunnistatko sinä kirjoitustyylistä kommentoijan vaikka aihe vaihtuu? Minkälaisia mielikuvia sinulle tulee kirjoittajasta?
Kommentit (71)
Osan koronahulluista tunnistaa. Etenkin sen, joka kilahtaa välittömästi, jos joku kehtaa laittaa linkin johonkin rauhoittavaan uutiseen, jonka mukaan koronaan vois suhtautua kiihkottomastikin.
Vierailija kirjoitti:
Henna Makkonen Joensuusta, tuomionkin saanut stalkkeri spämmää nimimerkeillä Mies41, Tyttö16v ja lukuisia muita. Sairas. Nytkin on taas etusivulla.
Haittaako x, mihin kätkeä vainaja, minne voi viedä ulostenäytteen, mistä voi ostaa siivoustus"un, mikä rahka/jogurtti/alushousut eläkeläiselle, luoja loi naiselle perä reiän, Matti Nykänen on kuollut jne. Kaikki Hennan näppikseltä.
Joskus joku sanoi, että netissä vakituisesti pyörivistä naisista 98% ovat jollain tavalla mielenvikaisia ja se on oikeastaan aika helppo uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Minua on kahdella eri palstalla nimitelty joksikin Lamminpääksi. En tiedä, kuka hän on, mutta luultavasti joku persujen maalittama perivihollinen. Yritin googlellakin selvittää, kuka tämä Lamminpää on, mutten saanut asiaa selville.
Kyseessä on Turkulainen homofantasioistaan kirjankin kirjoittanut vihreitä edustava setämiesoletettu. Mika Lamminpää koko nimeltään. Hän vaikuttaa enimmäkseen Uuden Suomen Puheenvuoro-blogeissa.
Vierailija kirjoitti:
Muutama pystyy vain vaivoin kätkemään polttavaa naisvihaansa..
Varma merkki naisella esiintyvästä mt-ongelmasta on naisvihan näkeminen jokaisessa miehen kirjoittamassa kommentissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut tyypin, jonka kaikissa viesteissä on hirveästi emojeja.
P.s. Huomaatko, että kirjoitan tähän ketjuun jo toista kertaa?
Niitä on monta, en ole ainoa💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei myönnetään, olen copycat, käytän muiden teksteissä esiintyviä maneereja.
Samaa tekee muutkin, hyviä sanoja lainailee. Joskus on hauska havaita, että joku omassa jutussakin ollut ei niin tavanomainen sana tai kokonainen ajatus jatkaa elämäänsä muiden kertomana.
Minusta tuo on harmitonta ja ihan jees.
En kovin tarkoituksellisesti ujuta oudompia sanoja/ilmaisuja mutta eikö tämä ole myös hyvä alusta iloitella kielellä? Tai siirtää eteenpäin sanontoja jne. Hyvä vaan kun ihmiset ei lue muuten samalla tavalla kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama pystyy vain vaivoin kätkemään polttavaa naisvihaansa..
Varma merkki naisella esiintyvästä mt-ongelmasta on naisvihan näkeminen jokaisessa miehen kirjoittamassa kommentissa.
Enemmän täällä silti soisi näkevän aikuisten miesten punnittua puhetta. Ja purnata voi monella tavalla. Myrkynkylvö taas ei rakenna ymmärrystä. Tai uhkailu, kostomotiivit.
Surullinen olo tulee näiden vihakimppujen puolesta.
Ainakin sen poikalapsihullu/sukunimihullun tunnistaa nopeasti