Tunnistatko AV:lle kirjoittajat pelkästä tekstistä?
Nimimerkkejä ei enää juuri käytetä, mutta monesti mielipidekirjoittajan teksti tuntuu tutulta. Tunnistatko sinä kirjoitustyylistä kommentoijan vaikka aihe vaihtuu? Minkälaisia mielikuvia sinulle tulee kirjoittajasta?
Kommentit (71)
Hän jokaaa venyyyttää vokaaaaaaaleja otsikossa ja viestiiinä pelkkää .
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja ja m i e s-vihatrolli kyllä pistää silmään. Äitihullu myös.
Minua epäiltiin Ammattivalittajaksi.
😁👍
Minua epäiltiin omaan viestiin vastaajaksi. En tiedä miksi, ehkä kirjoitustyylini oli samankaltainen kuin sillä toisella.
Vierailija kirjoitti:
Okei myönnetään, olen copycat, käytän muiden teksteissä esiintyviä maneereja.
Samaa tekee muutkin, hyviä sanoja lainailee. Joskus on hauska havaita, että joku omassa jutussakin ollut ei niin tavanomainen sana tai kokonainen ajatus jatkaa elämäänsä muiden kertomana.
Tuikkukippomiehen vimmaa on ollut jopa ikävä. Onko sitä näkynyt?
Sukunimihullu onneksi paljasti itsensä jo otsikossa, ei tarvinnut lukea sitä jankkausta.
Yleisin manööveri langassa on laittaa kysymys otsikkoon ja sisältöön kysymysmerkki. Montakohan sataa kirjoittajaa tekee niin?
Luulisin tunnistavani sen, joka sommittelee anoppiaiheisia aloituksia, esim. miniä-anoppi-mökkinäkökulmasta tai kuinka anoppi häiritsee ja vaatii miniää ja vauvaa vierailemaan luonaan jne. Nämä tunnistaa siitä, että alussa on melko viaton ja tavanomainen tilanne, mutta ketjujen edetessä juttu rupeaa paisumaan ja anopista paljastuu yhä kamalampia piirteitä, lopulta hän on lähes hirviömäinen.
Juu. Ammattivalittaja, Allu, äitihullu, miekkoshullu, iäkäs laihduttaja/ikänsä surija, Henna, huoris... ammattivalittaja on ollut viime aikoina hiljaa, kun joku taas mainitsi sen nimen.
No älykkäänä ihmisenä en edes pyri "tunnistamaan" anonyymejä henkilöitä. Tämän palstan hulluimmat käyttäjät ovatkin juuri niitä, jotka mielestään tunnistavat.
Vierailija kirjoitti:
Tuikkukippomiehen vimmaa on ollut jopa ikävä. Onko sitä näkynyt?
Sukunimihullu onneksi paljasti itsensä jo otsikossa, ei tarvinnut lukea sitä jankkausta.
Oon joskus esiintynyt tuikkukippomiehenä. Vaihda kippo kupiksi, niin ainakin ennen jäi viesti tarkistukseen.
Ja nainen siis oon.
Tämän takia muutan tietoisesti tyyliäni riippuen ketjusta, aiheesta ja omasta kannasta keskusteltavaan aiheeseen. :) Muista keskustelijoista tunnistan vain Allun ja Holvikaarityypin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, minua on tosin syytetty ainakin kolmeksi eri henkilöksi joten se siitä aidosta tunnistamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua epäiltiin Ammattivalittajaksi.
😁👍
Nyt kantsii vähän tsempata. Valittajan aloitukset kun ei ole niitä kaikkein mielenkiintoisimpia.
Itse aloitan kaikki viestini sanalla "itse". Siitä on aika helppo tunnistaa. Joskus aniharvoin aloitan sanalla "kyllä".
Vierailija kirjoitti:
No älykkäänä ihmisenä en edes pyri "tunnistamaan" anonyymejä henkilöitä. Tämän palstan hulluimmat käyttäjät ovatkin juuri niitä, jotka mielestään tunnistavat.
No niin, saatiin äitihullukin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis kertokaa kuka tää Allu on?
Kuka tahansa joka sanoo palstanartulle vastaan
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tulee mieleen ÄO - kirjoittelija, joka painiskelee toistuvasti korkeasta älykkyysosamäärästään aiheutuvien lieveilmiöiden kanssa ja tuskailee ihmisten tyhmyyttä.
Itsekurihullun tunnistan jo avauksesta ja tapailemanimieshullun pelkästä otsikosta.
Allua tai Ammattivalittajaa en tunnista, taidan palstailla liian vähän.