Mitä ajattelet naisesta, joka käyttää aina mekkoa?
Myös arkena siis. Ainoastaan urheillessa housut. Muuten aina mekko tai hame, 29-vuotias nainen.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käytän lähes aina mekkoja tai hameita, myös talvella. Varsinkin hameet ovat käteviä ja sopivat monenlaisen yläosan kanssa. Suosikkejani ovat erityisesti kellohameet.
Pari päivää sitten pidin tavallisesta poiketen farkkuja ja miehenikin ihmetteli isoon ääneen, että "oho, miten sulla on tänään housut" :D
Mistä löydät kellohameita?
Mulla on ostettuja sekä osaan ommella. Ostan jos joskus löydän. Sekä kello- että puolikello on helppo tehdä.
- eri
Ajattelen että onpa upea nainen, ymmärtää aidon naisellisuuden ja tyylikkyyden päälle, olisipa hänen kaltaisiaan paljon enemmän.
Kyllä se naisellisuus lähtee pukeutumisesta, eli mekoista ja hameista.
Voi miehetkin käyttää mekkoja.
Mekot on mukavia ja helppoja verrattuva vaikka kiristäviin farkkuihin.
Mekot on mukavia, talvella voi käyttää paksumpien leggingsien kanssa. Farkut ovat epämukavia. Nykyään kun on koronan myötä tullut muutamia kiloja ylimääräistä olen ostanut sellaisia tosi löysiä maksimekkoja ja paitamekkoja jotka on nyt ilmeisesti muotia kun niitä näkee joka kaupassa. Löysemmissä vaatteissa on vähemmän itsetietoinen olo eikä mieti koko ajan näkyykö joku muhkura jostain.
Jos suomalainen nainen menee täällä naimisiin ulkoeurooppalaisen kanssa hänellä on sen jälkeen aina hame päällä. oli talvi tai kesä. Eräs piti vielä kotona korkokenkiä miehen pyynnöstä. Sitten huomasi että ne ovat vaaralliset rapuissa. oli kyllä jo silloin kaatunut rappukäytävässä. hoh-hoijaa. ! Oli paljon määräyksiä mieheltä joka oli ikuisesti työtön.
Rakastan mekkoja. Odotan, että kesä alkaa kunnolla ja saan taas kulkea liehuvissa helmoissa. Mekot ovat niin paljon mukavampia kesäisin, kuin mitkään housut tai farkut.
Ajatukseni aloituksessa mainitun kaltaisesta naisesta ovat ainoastaan positiivisia.
En erityisemmin mitään.
Itsekin käytän yleensä mekkoja, koska olen laiska ja ne ovat sekä helppoja että mukavia. Alle sopii leggingsit, mekko saa olla midimittainen ja oversized. Ei tarvitse kerrostella vaatteita ja asustaa, se on yleensä simppeli ja kovin mukava yllä, kunhan on löysä ja jotain hyvää materiaali kuten pellavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi miehetkin käyttää mekkoja.
Mekot on mukavia ja helppoja verrattuva vaikka kiristäviin farkkuihin.
Se on teknisesti ottaen mahdollista mutta ei toivottavaa.
En ajattele mitään, kukin pukeutukoon niin kuin kokee mukavaksi itselleen.
MInäkin käytän hameita ja mekkoja, paitsi metsässä ja kalassa. Olen hameihminen, ei kummempaa.
No tietenkin, että pääsispä uittamaan sinne mekon aukkoihin sträppäriä :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käytän lähes aina mekkoja tai hameita, myös talvella. Varsinkin hameet ovat käteviä ja sopivat monenlaisen yläosan kanssa. Suosikkejani ovat erityisesti kellohameet.
Pari päivää sitten pidin tavallisesta poiketen farkkuja ja miehenikin ihmetteli isoon ääneen, että "oho, miten sulla on tänään housut" :D
Tuttua. Mulla se oli (aikuinen!) tytär, joka hajamielisesti totesi "hassua kun sulla on jalat". Pitkissä hameissa kuljen, mitä liehuvampaa, sen parempi.
Olen sua muutaman vuoden nuorempi nainen ja suosin mekkoja mun tyylissä, joka on todella naisellinen. Saan runsaasti kehuja mun asuihin ja ulkonäköön liittyen, joten todennäköisesti myös sun tyyliä ainoastaan ihastellaan:)
Ajattelen että se on naisellinen? Vaatteet,meikki ja ulkonäkö on mun mielestä naiseuden merkki.
M31