AMK valintakoe kevät 2022
Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?
Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)
Kommentit (2045)
Vierailija kirjoitti:
Onko muillakin Vipunen alhaalla? Tulee vaan joku viesti, kun yrittää katsoa paikan vastaanottaneita.
On
Minulla ei ollut tapahtunut merkittävää liikettä. Saapa nähdä.
mulla oli tippunu varasijat vuorokaudea 20 alaspäi jamk fyssariks ja pääsin sisää :0
Alin hyväksytty pistemäärä on tällä hetkellä 0,1 pistettä korkeampi kuin oma tulos. Kuitenkin varasija hyvin kaukana. Aika hurjalle tuntuu, kuinka nuin pienestä se jäi sit kiinni.
Vierailija kirjoitti:
mulla oli tippunu varasijat vuorokaudea 20 alaspäi jamk fyssariks ja pääsin sisää :0
Trolli :D
Päivittysköhän opintopolku tänäänkin, kun eilen päivittyi
Vierailija kirjoitti:
Päivittysköhän opintopolku tänäänkin, kun eilen päivittyi
On päivittynyt.
Varasijalle 12 noustu. Enää vaan 6 opiskelupaikkaa jälkellä.
Vieläkin 2. varasijalla XAMK ensihoito, todistusvalinta, ei-ensikertalainen. Jono ei oo liikkunut yhtään :(
Varasijalle 37. Mm tt metropolia ensik.
Harmittaa aivan sairaasti. Ensikertalaisena molempiin haluamiin hakukohteisiin varasijoilla 21 ja 25.. Tekisi jo mieli luovuttaa ja jättää yrittämättä ensi vuonna kun jo kahdesti jäänyt vähästä kiinni. Kolmas kerta toden sanoo?
ei oo, monimuodosta kyse. olin ite kyl vähä järkyttyny ku en ois uskonu
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa aivan sairaasti. Ensikertalaisena molempiin haluamiin hakukohteisiin varasijoilla 21 ja 25.. Tekisi jo mieli luovuttaa ja jättää yrittämättä ensi vuonna kun jo kahdesti jäänyt vähästä kiinni. Kolmas kerta toden sanoo?
Ei kannata vielö luovuttaa. Itse sain ensimmäisen kerran AMK hakuprosessi kaksi kertaa hylätyn (siis 20v sitten). Kolmannella kerralla huippupisteet ja kouluun.
Nyt yrityksenä päästä alanvaihtajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata luovuttaa! Millaiset osiokohtaiset pisteet sait viime vuonna ja nyt tänä vuonna? Ja miten olet treenannut kokeeseen? Osiokohtaisista pisteistä näkee hyvin, mistä sisäänpääsy jää kiinni ja mitä pitäisi vielä treenata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata luovuttaa! Millaiset osiokohtaiset pisteet sait viime vuonna ja nyt tänä vuonna? Ja miten olet treenannut kokeeseen? Osiokohtaisista pisteistä näkee hyvin, mistä sisäänpääsy jää kiinni ja mitä pitäisi vielä treenata.
Mitä ihmettä on ne haamutehtäbät joista ei edes saa pisteitä?
https://valmennuskeskus.fi/uutiset/tallainen-oli-amk-valintakoe-kevaall…
Vierailija kirjoitti:
Ne on tehtäviä joita testataan hakijoilla tulevaisuuden kokeita varten kun amk hakua kehitetään. On myös jotenkin huomioitu kokeen suorituksessa/alimmissa pisteissä millä osion pääsee läpi tms.
Vierailija kirjoitti:
ei oo, monimuodosta kyse. olin ite kyl vähä järkyttyny ku en ois uskonu
Aa no sit! :D päiväpuolesta ei voi tällä hetkellä uskoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on tehtäviä joita testataan hakijoilla tulevaisuuden kokeita varten kun amk hakua kehitetään. On myös jotenkin huomioitu kokeen suorituksessa/alimmissa pisteissä millä osion pääsee läpi tms.
Eli pahimmassa tapauksessa ihminen keskittyy kokeessa tehtäviin, joista ei saa pisteitä sisäänpääsyä varten?
Täälläkin varasijat 1. ja 2. Ja 4. Katsoin että 4. sija ei liiku enää, mutta toivon pääseväni tuosta 1. varasijalta fysioterapiaan. Ei-ensikertalaisena toki voi olla, että ei liiku, mutta vielä mahdollista
Jännittää.
Ja joo Vipunen ei oo tänään toiminut.