En tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia
Olen ihan kivan näkönen ja yli 190 cm mies ja en vain tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia, en ole itse edes lihava.
Kommentit (91)
Kyllä haluan valittaa asiasta kun en ymmärrä tätä, olen ihan komea ja pitkäkin vielä. Ilmeisesti joku mun ulkonäössä ei vaan kiinnosta.
Jaa-a, jokinhan se sinussa ei nyt vetoa niihin naisiin. Jos kuitenkin varmuudeksi haukkuisit niitä naisia niin ehkä ne säikähtäisivät ja ottaisivat sinut armosta?
Tuskin kiinnostat yli- tai alipainoisiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, jokinhan se sinussa ei nyt vetoa niihin naisiin. Jos kuitenkin varmuudeksi haukkuisit niitä naisia niin ehkä ne säikähtäisivät ja ottaisivat sinut armosta?
En hauku, en vain ymmärrä.
Sinun käsityksesi normaalipainoisesta on todennäköisesti epärealistisen tiukka. Sellaisilla naisilla on valinnanvaraa etkä ilmeisesti kuulu parhaiden miesten joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kiinnostat yli- tai alipainoisiakaan.
MIksi pitää olla noin törkeä?
Vierailija kirjoitti:
Sinun käsityksesi normaalipainoisesta on todennäköisesti epärealistisen tiukka. Sellaisilla naisilla on valinnanvaraa etkä ilmeisesti kuulu parhaiden miesten joukkoon.
Niin mitä sitte vaikka en kuulukkaan? En ole super komea ja atleettinen salipoika.
Mulla on vähän mahaa vain mutta en siis ole lihava ja olen pitkä, mutta en vain ymmärrä.
Sullahan on mahaa ja huono kunto. Lisäksi oot alkoholisti.
Jos olet se tapaus joka kertoi että hiukset on ohentuneet/harventuneet muttet aio ajaa niitä pois niin siinä on myös yksi vaihtoehto. Uskaltaisin puhua kaikkien naisten puolesta väittäessäni että kukaan ei halua puolisokseen Pulkkista.
Allu me tiedämme sadoista viestiketjuistasi että sinä keskityt naisissa vain ulkonäköön. Sitten mietit vain naisten suhtautumista sinun ulkonäköösi.
Nyt kerron sinulle salaisuuden. Tosi monet naiset eivät kiinnitä huomiota miehen pituuteen tai komeuteen. Heitä kiinnostaa miehen luonne erityisesti.
Naiset arvostavat miestä joka on
- älykäs
- empaattinen
- huomioiva ja ystävällinen jne.
valitettavsti sinulla ei ole noita ominaisuuksia
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä.
Kiitos kun kerroit. Nyt voit lopettaa ja lähteä vaikka lenkille.
Niinku naiset ovat vain pinnallisia ei muuta.
En ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Niinku naiset ovat vain pinnallisia ei muuta.
Näin just. Naiset ovat niin pinnallisia, että pelkkä pituus ja ulkonäkö ei riitä, vaan pitäisi olla se mukava luonne, äly ja yhteinen huumorintajukin.
Naisten normaalipaino on nykyään niin harvinaista, että on varaa valita deittikumppaninsa. Hoikkuus on jo yksisarviseen verrattavissa oleva ihme.
Vierailija kirjoitti:
Allu me tiedämme sadoista viestiketjuistasi että sinä keskityt naisissa vain ulkonäköön. Sitten mietit vain naisten suhtautumista sinun ulkonäköösi.
Nyt kerron sinulle salaisuuden. Tosi monet naiset eivät kiinnitä huomiota miehen pituuteen tai komeuteen. Heitä kiinnostaa miehen luonne erityisesti.
Naiset arvostavat miestä joka on
- älykäs
- empaattinen
- huomioiva ja ystävällinen jne.
valitettavsti sinulla ei ole noita ominaisuuksia
Sori ei kaikki ole älykkäitä komistuksia.
Allu, lopeta. Poistu av:lta heti.