Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK valintakoe kevät 2022

Vierailija
22.04.2022 |

Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?

Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)

Kommentit (2045)

Vierailija
1181/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oamk sosionomi kiinnostaa kans tilastot joka osaa tarkemmin niitä vipusesta katsoa. Itse löydän että 36/60 tällä hetkellä paikan vastaanottaneet. Taitaa oma sijoitus liian kauaksi jäädä kun ei varasijat liiku ja ensikertalainen oon 🙈

Varasijat liikkuvat todennäköisesti perjantaina isosti, jolloin tulee viimeisetkin tulokset. Monesko olet varasijalla?

Tällä hetkellä 21 😊

Vierailija
1182/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku että onko esim. DIA tuloksia tullut, vai onko eilisen peruja nää tiputukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oamk sosionomi kiinnostaa kans tilastot joka osaa tarkemmin niitä vipusesta katsoa. Itse löydän että 36/60 tällä hetkellä paikan vastaanottaneet. Taitaa oma sijoitus liian kauaksi jäädä kun ei varasijat liiku ja ensikertalainen oon 🙈

Varasijat liikkuvat todennäköisesti perjantaina isosti, jolloin tulee viimeisetkin tulokset. Monesko olet varasijalla?

Tällä hetkellä 21 😊

Väittäisin, että pieni mahdollisuus on.

Vierailija
1184/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku ystävällinen katsoa sieltä vipusesta Seamkin tradenomin päivätoteutus tilastot😅 että kuinka moni ottanu paikan vastaan ja kuinka monta sinne otetaan sisään

42 ottanut, 45 otetaan sisään. Miksi et käy itse katsomassa?

Vierailija
1185/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa oon xamkkii tradenomi pääsykokeella varasijalla 5 ollu kohta pari viikkoa. Nyt loput alat sai palkit ja tuo 5 on ja pysyy... mun tuurilla jää tohon enkä pääse tänä vuonna kouluun😩

Vierailija
1186/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku ystävällinen katsoa sieltä vipusesta Seamkin tradenomin päivätoteutus tilastot😅 että kuinka moni ottanu paikan vastaan ja kuinka monta sinne otetaan sisään

Koska kännykällä se vipusen toimintojen käyttö ei onnistu helposti?

Eri

Vierailija
1187/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa oon xamkkii tradenomi pääsykokeella varasijalla 5 ollu kohta pari viikkoa. Nyt loput alat sai palkit ja tuo 5 on ja pysyy... mun tuurilla jää tohon enkä pääse tänä vuonna kouluun😩

Kauppis ja DIA on kai tulematta, joten vielä on toivoa.

Vierailija
1188/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppikseen ja Diaan tullu tänää palkit eli ne tulokset on järjestelmäs mutta niitä tarkistetaan vielä ja julkastaan todennäkösesti huomenna! Kaverilla liikku amk insinööri tänää 10 ja itellä liikku tamk trade melkee 30, mutta ei tuo xamk 😩

Vierailija
1189/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppis ja DIA tulevat huomenna, riippuen tietenkin mihin aikaan, näkyvät varasijojen liikkumiset vasta torstaina. Perjantaihin ei kuitenkaan ole enää pitkä aika, joten vielä viimeiset hitaat jännitykset ja odotukset päälle.

Vierailija
1190/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kännykällä se vipusen toimintojen käyttö ei onnistu helposti?

Eri

Nopeammin saa vastauksen rullaamalla oman kännykän näyttöä kuin odottaa vastausta täällä.

Myös eri

Vierailija
1191/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse nyt ollenkaan vipusen päivittyvään raporttiin. Toimiiko muilla?

Vierailija
1192/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en pääse kännykällä enkä tietokoneella katsomaan.

Vierailija
1193/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii

Vierailija
1194/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii

Toimii myös :)

Vierailija
1195/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jonotuksen 8. varasijalta ja tänään huomasin että olen vihdoin liikkunut 1. varasijalle Tampereen ammattikorkeakouluun ensikertalaisena todistusvalintajonossa. Todistusvalintajonossa paikan on vastaanottanut 6/15 eli yhden pitäisi enää saada 15.7. mennessä ylempi hakutoive vastaan tai hylätä paikka. Miten luulette, miten käy? Lisäksi pelkään että mitä jos 2. varasijalla olevalla olisi samat pisteet ja hänet otettaisiin. Eikö se kuitenkin ole niin että minut otettaisiin ensimmäisenä kun minut on asetettu jonossa 1. varasijalle.

Vierailija
1196/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin jonotuksen 8. varasijalta ja tänään huomasin että olen vihdoin liikkunut 1. varasijalle Tampereen ammattikorkeakouluun ensikertalaisena todistusvalintajonossa. Todistusvalintajonossa paikan on vastaanottanut 6/15 eli yhden pitäisi enää saada 15.7. mennessä ylempi hakutoive vastaan tai hylätä paikka. Miten luulette, miten käy? Lisäksi pelkään että mitä jos 2. varasijalla olevalla olisi samat pisteet ja hänet otettaisiin. Eikö se kuitenkin ole niin että minut otettaisiin ensimmäisenä kun minut on asetettu jonossa 1. varasijalle.

1. varasijoja on 4 kpl.

Ensikertalaisen todistusvalintajono

Toiskertalaisen todistusvalintajono

Ensikertalaisen valintakoejono

Toiskertalaisen valintakoejono

Joten et välttämätt ole se, joka otetaan sisään. Mutta kyllä, sinut otetaan ennen kuin samassa jonossa kanssasi oleva 2. varasijalainen. Teidät on jo pisteyteytty tai jopa arvottu valmiiksi oikeaan järjestykseen.

Vierailija
1197/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. varasijoja on 4 kpl.

Ensikertalaisen todistusvalintajono

Toiskertalaisen todistusvalintajono

Ensikertalaisen valintakoejono

Toiskertalaisen valintakoejono

Joten et välttämätt ole se, joka otetaan sisään. Mutta kyllä, sinut otetaan ennen kuin samassa jonossa kanssasi oleva 2. varasijalainen. Teidät on jo pisteyteytty tai jopa arvottu valmiiksi oikeaan järjestykseen.

Jep, tarkoitin siis nimenomaan tuota todistusvalintajonoa

Vierailija
1198/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutaku ens vuoteen. Opintopolkuun tuli että peruuntunut, aloituspaikat täynnä. Onneks ei jääny ku kahesta pisteestä paikka :)

Vierailija
1199/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muutaku ens vuoteen. Opintopolkuun tuli että peruuntunut, aloituspaikat täynnä. Onneks ei jääny ku kahesta pisteestä paikka :)

Ja vipunen näyttää vielä että ois yli 40 paikkaa vielä auki. Ei näköjää oo ajan tasalla tuo vipunen

Vierailija
1200/2045 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vipunen näyttää vielä että ois yli 40 paikkaa vielä auki. Ei näköjää oo ajan tasalla tuo vipunen

Se on aina vähintään päivän jäljessä. Tällä hetkellä useammankin, siellä on sama tilanne kuin loppuviikosta oli.

Jos et ole ensikertalainen, paikka peruuntuu heti, kun toiskertalaisten prosenttiosuus (20 %) on täynnä.

Harmi juttu, mutta tällaista se elämä on. Onko haluamaasi koulutusta polkuna tai syksyn haussa tarjolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi