AMK valintakoe kevät 2022
Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?
Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)
Kommentit (2045)
Veikkaan, et tämän päivän tulokset eivät vielä näy varasijojen liikkumisena, koska opintopolun varasijat liikkuvat aamupäivisin. Eli huomenna varmaan on liikkunut useammalla pykälällä.
Olen varasijalla 2. Paikoista 6/16 on hyväksytty tähän mennessä. Mitä veikkaatte, voiko olla että jopa kaksi ihmistä kymmenestä peruisi paikkansa? Ahdistaa ihan hitosti kun en tiedä miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Olen varasijalla 2. Paikoista 6/16 on hyväksytty tähän mennessä. Mitä veikkaatte, voiko olla että jopa kaksi ihmistä kymmenestä peruisi paikkansa? Ahdistaa ihan hitosti kun en tiedä miten käy.
Riippuu alasta, koulusta (haitko suosittuihin tai pienemmälle paikkakunnalle) ja oletko ensikertalainen vai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu alasta, koulusta (haitko suosittuihin tai pienemmälle paikkakunnalle) ja oletko ensikertalainen vai et.
Olen ensikertalainen ja hain Tamkkiin
Onko sote puolella liikkunu varasijat?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan ole liikkunut...
amppuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha siis käydä katsomassa
- eri
amppuliini kirjoitti:
Ei mullakaa viime viikon jälkeen 🙈
Mulla oli varasijat vähän liikkunu.
Äsken taisi päivittyä. Hitsi kyllä harmittaa jos jään 1. varasijalle Yksi ensisijainen paikan saanut ei ole ottanut vielä paikkaa vastaan, kyllä hermostuttaa että ottaako vai eikö 😅🙈
Jokohan kauppis ja DIA julkaistiin, ku liikahti varasijat useammalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ensikertalainen ja hain Tamkkiin
Povaan, että pääset.
Ensimmäistä kertaa liikahti varasija. Sekin 2.kohde 18->17.
Varasijalla 5 jamk tietojaviestintätekniikka ensisijainen ja paikkoja on vastaanotettu 87/90 :)))
Voiko joku ystävällinen katsoa sieltä vipusesta Seamkin tradenomin päivätoteutus tilastot😅 että kuinka moni ottanu paikan vastaan ja kuinka monta sinne otetaan sisään
Milloin sen opiskelupaikan pystyikään hyväksymään? Nyt perjantainako?
Oamk sosionomi kiinnostaa kans tilastot joka osaa tarkemmin niitä vipusesta katsoa. Itse löydän että 36/60 tällä hetkellä paikan vastaanottaneet. Taitaa oma sijoitus liian kauaksi jäädä kun ei varasijat liiku ja ensikertalainen oon 🙈
aamui kirjoitti:
Milloin sen opiskelupaikan pystyikään hyväksymään? Nyt perjantainako?
Kyllä, perjantaina.
Vierailija kirjoitti:
Oamk sosionomi kiinnostaa kans tilastot joka osaa tarkemmin niitä vipusesta katsoa. Itse löydän että 36/60 tällä hetkellä paikan vastaanottaneet. Taitaa oma sijoitus liian kauaksi jäädä kun ei varasijat liiku ja ensikertalainen oon 🙈
Varasijat liikkuvat todennäköisesti perjantaina isosti, jolloin tulee viimeisetkin tulokset. Monesko olet varasijalla?
Omat tekniikan haut ei liiku. Täytyy vaan odotella DIA tuloksia.