Nainen kun pyydät miestä päiväkahville tai illalla kylään kuinka usein haluat myös seksiä??
Naisista on usein hankala saada selvää kun pyytävät kylään kesken päivän yllättäen haluavatko "päiväkahviseuraa " eli spontaania seksiä? Entä myöhään illalla kun pyytää miestä kylään haluaako pelkästään juttuseuraa vai juttuseuraa sekä sitä seksiä?? Miten toimitte ja käyttäydytte ?? kertokaa kokemuksia. Pyydättekö sellaista miestä juttuseuraksi kuka ei kiinnosta syvemmin missään tilanteessa
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Ihan suorahkosti voi kysyä onko kyseessä treffit, jos on vaikea tulkita.
Useimmat naiset osaavat tähän vastata joko "Ei ihan kaverina pyysin oikeesti kahville" tai "Katotaan miten kehittyy 😉".
Tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin nykyään kysyn vaikeasti tulkittavissa kutsuissa suoraan, onko kyseessä treffit vai ihan kaverillinen tutustuminen. Vastaus voi olla, että katsotaan miten käy mutta silloin minulla onkin jo lupa viedä sitä kumpaan suuntaan vain.
Tämä on hyvä. Kunhan sitten muistatte myös, että sekään vastaus että muutakin voi tapahtua ei ole mikään palvelulupaus joka naisen on sitten pakko lunastaa vaikka kävisi ilmi ettei synkkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin nykyään kysyn vaikeasti tulkittavissa kutsuissa suoraan, onko kyseessä treffit vai ihan kaverillinen tutustuminen. Vastaus voi olla, että katsotaan miten käy mutta silloin minulla onkin jo lupa viedä sitä kumpaan suuntaan vain.
Ei kai treffit ole automaattisesti seksitreffit vaan ihan kaverillista tutustumista alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan suorahkosti voi kysyä onko kyseessä treffit, jos on vaikea tulkita.
Useimmat naiset osaavat tähän vastata joko "Ei ihan kaverina pyysin oikeesti kahville" tai "Katotaan miten kehittyy 😉".Tämä!!
Joo, täällä miehet valittaa että naiset on niin epäselviä, mutta eivätpä saa itsekään kysyttyä.
Toki niiden ei tarvitse tuotakaan kysyä jotka osaavat tulla tilanteeseen ilman pakottavia odotuksia sekä lukea toista ihmistä ja erilaisia viavhteita. Eivät siis ole näitä heti kaikki nyt -ahmijoita joilla ei ole kiinnostusta tutustua kivaan ihmiseen muuten vainkin ja kärsivällisyyttä katsoa josko tästä ehkä kehittyy muutakin. Itselle ainoastaan ensin mainitun kaltaiset älykkäät miehet ovat ainoita kiinnostavia, onneksi on ollut tarjontaa mistä valita.
Anna mun kaikki kestää. Jos haluan seksiä, sanon sen suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset ei usein vastaa tähän juuri yhtään mitään siinä se ongelma onkin
Voi olla aika vaikeaa tämäkin jos kiinnostusta mahdollisesti olisi jos saisi vähän tutustua (eikä halua siksi torpata täysin että ikimaailmassa ei muuta kuin kaverillista), mutta ei uskalla treffeiksikään kutsua ettei mies sitten ole käymässä suoraan päälle sillä asenteella että hänelle on luvattu seksiä ja suutu jos sitä ei tarjota. Käsittämätöntä ettei tähän väliin muka jää mitään harmaan sävyjä.
Perusongelmana tuntuu olevan se, että osa ihmisistä hermostuu jos ei saa haluamaansa heti ja helposti. Vaivaa ei jakseta nähdä, hyvääkään ei jakseta odottaa, kaikesta pitäisi olla varmuus ja takuu kuin kaupassa konsanaan tai kuin lapselle lautanen eteen. Ei mitään kykyä joustaa tilanteen mukaan, ei avoimuutta elämän seikkailulle ja vaihtelulle, ei uteliaisuutta, mielikuvitusta, älyä.
"Päiväkahvit" tarkoittaa että seksiä on tarjolla rahaa vastaan. Sensuurin aikana, ilokaunottaret mainostivat päiväkahvejaan henkilökohtaista -osastoilla päivälehdissä, ilmoitustauluilla yms.
Minua ei ole koskaan kukaan nainen kutsunut luokseen ruoka/juoma perusteella taikka tekosyyllä. Muita tekosyitä on ollut aika paljon, kaikkien niiden todellinen peruste on ollut joko kokeilunhalu tai arvointitilaisuus parisuhdetta ajatellen.
Kun jätän kuumanaiset (alle 16v) pois laskuista, ei kukaan nainen ole antautunut (ensirakastelu) minulle seksin itsenä takia, vaan sen takia mitä antautumalla ovat arvelleet saavuttavansa.
Kutsu naapurin moniosaaja kylään oliko se nyt insinööri vai lääkäri niin saat munaa joka reikään vaikket haluakkaan
Eikö seksiseuraa kannata hakea seuranhakusovelluksista ja kahville kutsua oikeasti kahvittelut mielessä?
Ei kahvi nyt automaattisesti seksiä tarkoita. Kyllä minä ainaskin kahvittelen kavereiden kanssa.