Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kun pyydät miestä päiväkahville tai illalla kylään kuinka usein haluat myös seksiä??

Vierailija
22.04.2022 |

Naisista on usein hankala saada selvää kun pyytävät kylään kesken päivän yllättäen haluavatko "päiväkahviseuraa " eli spontaania seksiä? Entä myöhään illalla kun pyytää miestä kylään haluaako pelkästään juttuseuraa vai juttuseuraa sekä sitä seksiä?? Miten toimitte ja käyttäydytte ?? kertokaa kokemuksia. Pyydättekö sellaista miestä juttuseuraksi kuka ei kiinnosta syvemmin missään tilanteessa

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuntuu että ihmiskunta olisi jo kuollut sukupuuttoon ilman alkoholin keksimistä :-D

Tai siis suomalaiset olisivat..

Vierailija
42/67 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pyytää päiväkahville tai ilta- /yökyläilemään, se on tosimiehen tehtävä tietää mitä kukin nainen milloinkin on vailla. Ilman mitään näkyviä signaaleja naisesta, se voi yhtä hyvin olla kiihkeää seksiä, läheisyyttä ilman mitään seksuaalisia tekoja tai vain juttuseuraa. Ja jos mies osaa lukea naisen tarpeita oikein ja toimia sen mukaan, niin nainen, ja usein mieskin, on tyytyväinen lopputulokseen. Mutta auta armias, jos nainen haluaa kunnon panoa, ja mies vain pitelee kädestä; sellainen nössö on aivan onneton hyypiö jolle voi tyttöseurassa naureskella jälkeenpäin. Tai, tai jos mies lähentelee kun nainen haluaa vain juttuseuraa, niin on vain tyypillinen sikamies ja potentiaalinen raizkaaja.

Eli tosimiehen pitää vain tietää mitä nainen kulloinkin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nini siksi pitäisi olla akan ovessa kyltti sisäpuolella  mitä se haluaa  yleensä muijat pyydelleet jotakin tekemään kotonaan ja sitten onkin aika nopeesti kulli suussa ja mällit nielussa

Vierailija
44/67 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen pyytää päiväkahville tai ilta- /yökyläilemään, se on tosimiehen tehtävä tietää mitä kukin nainen milloinkin on vailla. Ilman mitään näkyviä signaaleja naisesta, se voi yhtä hyvin olla kiihkeää seksiä, läheisyyttä ilman mitään seksuaalisia tekoja tai vain juttuseuraa. Ja jos mies osaa lukea naisen tarpeita oikein ja toimia sen mukaan, niin nainen, ja usein mieskin, on tyytyväinen lopputulokseen. Mutta auta armias, jos nainen haluaa kunnon panoa, ja mies vain pitelee kädestä; sellainen nössö on aivan onneton hyypiö jolle voi tyttöseurassa naureskella jälkeenpäin. Tai, tai jos mies lähentelee kun nainen haluaa vain juttuseuraa, niin on vain tyypillinen sikamies ja potentiaalinen raizkaaja.

Heh, voi olla. Itse en ole vielä kertaakaan pyytänyt miestä kotiini päivällä tai illalla seksi taka-ajatuksena. Hiukan hätkähdytti lukea tällaisesta tulkinnasta: onko se niinkin yleistä, että tuollaisella on sivumerkitys?

En kyllä ole sinkkuna juuri elämässäni ollutkaan, mutta en ole sen tyyppinen, joka tuollaista tekisi. Jos olen kiinnostunut, kutsuisin treffeille enkä kotiini seksi taka-ajatuksena. Olen pitänyt koko juttua vain seksistooriaineistona, missä mies hekumoi, että jotain tuollaista tapahtuisi.

Vierailija
45/67 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä muun kuin seksin vuoksi ole pyytänyt miehiä iltakahville ja en kyllä myöskään päiväkahville. Nuohan on kiertoilmauksia sanonnalle "lähdetäänkö meille naimaan".

Vierailija
46/67 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin pyytänyt naapurinmiestä päiväkahville joitakin kertoja ja hän minua, mutta olemme vain jutelleet. Olen kyllä fantasioinut lukuisat kerrat hänen panevan minua, mutta siinä kahvitteluhetkessä, joka saattaa olla jokusen tunninkin, en ole koskaan uskaltanut tehdä aloitetta, eikä tilanne ole jotenkin ollut sellainen, vaikka olen ollut mekossa ilman pikkareita kesällä ym. Jotenkin ajaudun aina kaveritaajuudelle ja tosi nopeasti kotona mietityistä seksisuunnitelmista huolimatta.

Luulen, että tykkäisin sellaisesta, että mies ei sanoisi mitään, vaan tulisi päiväkahveilla ihan lähelle ja koskettaisi varovasti esim. pyllyä, rintoja, jopa häpyäni vaatteen päältä. Tarkkailisi hengitystäni. Minä rohkaistuisin tästä ja siirtäisin käteni hänen etumukselleen. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää myös, onko hän hyvä suutelemaan.

Senkin tuhmeliini! Pussaisin, jos oisit tässä luonani.

Vierailija
47/67 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nini siksi pitäisi olla akan ovessa kyltti sisäpuolella  mitä se haluaa  yleensä muijat pyydelleet jotakin tekemään kotonaan ja sitten onkin aika nopeesti kulli suussa ja mällit nielussa

Kyllä jotkut naiset on niin kummallisia ja ujoja ettei niistä millään ota selvää. Olis hyvä sellainen " seksiä " ja " ei tänään " " ehkä seksiä " kyltti naisen ovessa niin molemmat olis ilosia eikä tarvis vihjailla

Vierailija
48/67 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin pyytänyt naapurinmiestä päiväkahville joitakin kertoja ja hän minua, mutta olemme vain jutelleet. Olen kyllä fantasioinut lukuisat kerrat hänen panevan minua, mutta siinä kahvitteluhetkessä, joka saattaa olla jokusen tunninkin, en ole koskaan uskaltanut tehdä aloitetta, eikä tilanne ole jotenkin ollut sellainen, vaikka olen ollut mekossa ilman pikkareita kesällä ym. Jotenkin ajaudun aina kaveritaajuudelle ja tosi nopeasti kotona mietityistä seksisuunnitelmista huolimatta.

Luulen, että tykkäisin sellaisesta, että mies ei sanoisi mitään, vaan tulisi päiväkahveilla ihan lähelle ja koskettaisi varovasti esim. pyllyä, rintoja, jopa häpyäni vaatteen päältä. Tarkkailisi hengitystäni. Minä rohkaistuisin tästä ja siirtäisin käteni hänen etumukselleen. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää myös, onko hän hyvä suutelemaan.

Tee sinä se aloite naisena ja kosketa miestä vaikka ensin hartioista ja käytä kättä etumuksella? Itse tässä vaiheessa voisin rohkaistua että nainen on varmasti samalla linjalla ja suudella yms. 10 minua nuorempi työkaveri on alkanut pyytää usein kylään joten haluanee varmaan seksiä. Itse vaan en suosittele työkavereiden naimista ellei ole special välit ja homma pysyy oikeasti salassa. Huonoja kokemuksia kun panee työkaveria ja välit huononee olla sen jälkeen samassa duunissa

Vierailija
49/67 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, voi olla. Itse en ole vielä kertaakaan pyytänyt miestä kotiini päivällä tai illalla seksi taka-ajatuksena. Hiukan hätkähdytti lukea tällaisesta tulkinnasta: onko se niinkin yleistä, että tuollaisella on sivumerkitys?

En kyllä ole sinkkuna juuri elämässäni ollutkaan, mutta en ole sen tyyppinen, joka tuollaista tekisi. Jos olen kiinnostunut, kutsuisin treffeille enkä kotiini seksi taka-ajatuksena. Olen pitänyt koko juttua vain seksistooriaineistona, missä mies hekumoi, että jotain tuollaista tapahtuisi.

Ei tuo ole noin yksinkertaista. Naisella voi olla seksi mielessä alun perin, mutta se voi myös salamannopeasti muuttua. Osa miehistä pitää korkeaa seksivalmiutta koko ajan yllä. Väärä horjahtaminen tai hetkellinen miehen koskettaminen voi laukaista seksireaktion, josta ei ole paluuta. Mies on kuin tulivuori. Kun tietty purkautumisen voima saavutetaan, mikään ei estä laavojen vyöryä.

Nykyään pitää olla vielä

Vierailija
50/67 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsun miehen kylään niin haluan seksiä mutta huolehdin kyllä että hänkin tietää mikä homman nimi, ei tarvitse arvailla.

Vierailija
51/67 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen ja haluan seksiä joka kerta, kun näen miesystäväni - ainakaan vielä ei olla nähty ilman, että meillä olisi seksiä. Tehdään toki paljon muutakin yhdessä, meillä ei ole pelkkä seksisuhde. 

Sinkkuna ollessa pyysin miehen kylään, jos olin hänestä kiinnostunut - en tuntemattomia pyytäisi kotiini. Tällaisessa tilanteessa, vaikka en olisi sitä ennalta suunnitellutkaan, niin kyllä, joka kerta toivoin seksiä. Seksi on ihanaa! Ja jos on muuten kiinnostava ihminen, niin on mukava tietää synkkaako myös sänkypuuhissa, ennen kuin lähtee intensiivisemmin tapailemaan. 

Lasken muuten seksiksi käsileikit, suutouhut ynnä muut myös. Jotkut saattaa määritellä touhun eri tavalla. 

Vierailija
52/67 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä muun kuin seksin vuoksi ole pyytänyt miehiä iltakahville ja en kyllä myöskään päiväkahville. Nuohan on kiertoilmauksia sanonnalle "lähdetäänkö meille naimaan".

Niin juuri on monesti kierto ilmaisu " naimaan menolle" mutta silti on tullut pakkeja kun olet sitten ehdottanut sitä seksiä tai alkanut suudella että mitä ihmettä kahviahan tässä piti vain juoda. En ymmärrä sitä logiikkaa että pyydetään illalla kylään kirjeenvaihtokaveriksi

Vierailija
53/67 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän vastapäisen asunnon maks. 25-vuotias nuorimies tykkäisi, jos kävisin pimputtelemassa hänen ovikelloaan ja oven avattuaan tervehtisin lyhyt ja avokaulainen kesämekko päällä ja paljastaisin isot, pulleat tissini! Uskaltaiskohan tarttua kiinni? Ei olla kuin tervehditty ja hymyilty tavatessa. N35

En sano mitään isotisseillä väliä jos ylipainoon noin kun sulla

Vierailija
54/67 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessa on tietenkin haku päällä, ettei loppuelämän prinssi pääsisi huomaamatta ohitse...

Vierailija
55/67 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suorahkosti voi kysyä onko kyseessä treffit, jos on vaikea tulkita.

Useimmat naiset osaavat tähän vastata joko "Ei ihan kaverina pyysin oikeesti kahville" tai "Katotaan miten kehittyy 😉".

Vierailija
56/67 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon ite murehtinut juuri tätä samaa lähipäivät. Enkä ollut varma mitä haluaa...pyyti päiväunille enkä ymmärtänyt vieläkään koska hän oikeasti nukahti eikä käyttäytynyt kuin olisi halunnut seksiä. Ja sen jälkeen ei taas vastaa mihinkään mitn. Jos ei osaa suoraan ilmaista tai sen verran vahingossa koskettaa tai tuoda pusua vaikka niin olkoot. En vaan halua olla kenenkään panolelu joka tulee silloin kun toinen haluaa. .nopenope.  

Vierailija
57/67 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep naapurin yh jolla lakouluikäiset kersat kyseli taulun rioustukseen apuja,no kävin naputtelemasa taulua seinään ja kahveeta samalla, juttua riitti ja vielä eteisessä se kehnäsi siinä oven karmia kun olin lähtemässä ja ajattelin että no kokeillaan kun on lähellä siinä niin tartuin lanteista ja sanoin että tarvitaanko muutakin nakutusta vielä niin se pussasi ettei lapset nä ja sanoi että viestitellään illalla

no ilta tuli ja lapset oli jo maate kun 10 nurkilla ovi rapsahti auki luhtitalossa ja siitä noin vartti niin seivästin sen liukasta pillua lattialla kun ei ollut muuta paikkaa , no kun tulin sisään niin hysy hys lapset koisii jo,no  siitä pussailemaan,terhakoita  nänniä puristeleen, eli se kivoin osuus kun tapaa uuden naisen, eli uutuuden viehätystä ja sitten aprikoiden milloin on soveliasta laittaa kättä housuun ja kokeilla vaginan liukkautta, tiukkuutta puristusta sekä luonnollisesti klitorista. no hmmat eteni rutiinilla ja vuosikymmenten kokemuksella lattialle ja olin jo pudottanut sen pikkarit veke seisoessamme. siitä olikin luonnnollista laitella jormaa käymään kellarissa. ja poistuessaa jorma oksenti siinä kynnyksellä.  kävin siellä noin kuukautisten parin ajan kun illasta oli aikaa aina eikä oma tyttis mitään tiennyt. ja mitä se sille edes kuuluiskaan

Vierailija
58/67 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin nykyään kysyn vaikeasti tulkittavissa kutsuissa suoraan, onko kyseessä treffit vai ihan kaverillinen tutustuminen. Vastaus voi olla, että katsotaan miten käy mutta silloin minulla onkin jo lupa viedä sitä kumpaan suuntaan vain. 

Vierailija
59/67 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis ottamaan vastaan treffikutsun ja kerro mitä odotat ensi kerralta.Oskari

Vierailija
60/67 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä sukupuoliroolit menevät näin. Nainen vaan istuu odottamassa että mies ottaisi riskin kasvojen menettämisestä suoralla toiminnalla, mutta itse ei voi edes silmiin tuijottelua aloittaa.

Fantasioida toki saa mutta tuo suora toiminta mitään kysymättä on kyllä lähellä raiskausta jos ei toinen innostukaan.[/quote]

Kun olemme naapurinmiehen kanssa viettäneet aikaa joko hänen tai minun luonani, katsommehan me toisiamme paljonkin silmiin jutellessamme, mutta ymmärrän toki, että on varmasti ollut lukuisia tilanteita, jolloin olisin voinut jättää katseeni häneen, eikä siitä olisi voinut tulkita kuin kiinnostukseni tehdä lähempää tuttavuutta häntä kohtaan.

Nykyään sekä miehet että naiset ovat varmasti herkempiä syyttämään toisiaan seksuaalisesta ahdistelusta, mistä johtuen turvallisinta olisikin sen perusteella kertoa sanoin, että on kiinnostunut toisesta. Siihen voi itse kukin sitten vastata juuri sen, mitä tuntee.

Tämän sanomisenkin joku voi tulkita ahdisteluna