Haluan miehen joka haluaa yhdyntää
Parisuhteessa tunnen itseni koko ajan vähemmän haluttavaksi. Mies pitää eniten suihinototosta ja erilaisista suuseksin variaatioista. Minä haluaisin yhdyntää, haluaisin myös tunta että mies haluaa yhtyä minuun, sen koen rakasteluksi. En jaksa enää sitä tunnetta, että koko seksin ajan toivon ja odotan miehen haluavan pillua vaikka hän eniten haluaisi työntyä vain suuhun :(
Kommentit (14)
eihän se noin yksinkertaista ole. seksi? kyllä pitää olla käytössä niitä lukemattomia variaatioita. ei yksin nainen tai mies voi päättää mistä toinen pitää, tai toinen ei pidä. kannattaa vilkaista vaikka kirjastossa opusta nimeltä: kamasutra. sieltä ei variaatiot seksissä ihan helposti ainakaan lopu. kokeilkaa sitä.
Tietääkö ukko että odotat vaan koko seksin ajan yhdyntää?
Nuorempana ja valistettuna kuvittelin että naisille tärkeintä on suihinotto, nyt en enää kuvittele mitenkään päin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suostut? Pane ehdoksi se yhdyntä sulle. Ainako te naiset tette vain sitä, mitä mies haluaa.
Justis, kaupankäyntiähän se rakastelu onkin!
Yleensä jos rakastaa toista haluaa hänelle sitä mistä hän nauttii, jossei se ole itselle aivan vastenmielistä. (Jos pitempään ei halua, suosittelen eroa.)
Mies vastaa. Itse en juurikaan innostu suihinottamisesta. Tykkään eniten ihan peruspimpsasta. Anaaliakaan en ole koskaan kokeillut, ei kiinnosta.
No juuri tuollaisen miehen haluaisin, joka oikeasti tykkää siitä pimsasta :) Kyllä se vaikuttaa sekdissä fiilikseen, tekeekö mies jotain vain minun mieliksi, vai haluaako ja himoitseeko oikeasti. Pidän yhdynnästä eniten ja tuntuu nöyryyttävältä, ettei nykyinen mies kanssani suurin piirtein säälistä yhtyy, minun mieliksi siis. Muut jutut vaan häntä kiinnostaa. Aiemmat miehet halunneet pillua aivan toisella tavalla. Sitä tunnetta on ikävä.
Oletko ajatellut terapiaa? Jos vaikka saisi itsetunnon kuntoon, ettei se riippuisi yhdynnöistä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut terapiaa? Jos vaikka saisi itsetunnon kuntoon, ettei se riippuisi yhdynnöistä.
miten terapia auttaa fyysiseen yhdynnän tarpeeseen?
Kummallista että joko tai -ihmisiä on niin paljon.
Itsekin olen ns. hellä ja haluaisin että on pitkää suukottelua, selittelyä, silmiin tuijottelua, hyväilyä, nuolemista ...
Mutta kyllä loppuhuipennuksessa tahdon laueta sinne naisen pilluun. Ilman sitä jokin jää puuttumaan, ihan niinkuin ilman tuota hellää yhteistä silittelyäkin.
M
.."taitaa Tyttö Tietää että taitaa olla vähän ( sitä) ..Patukkaa tarjolla" ? ..niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista että joko tai -ihmisiä on niin paljon.
Itsekin olen ns. hellä ja haluaisin että on pitkää suukottelua, selittelyä, silmiin tuijottelua, hyväilyä, nuolemista ...
Mutta kyllä loppuhuipennuksessa tahdon laueta sinne naisen pilluun. Ilman sitä jokin jää puuttumaan, ihan niinkuin ilman tuota hellää yhteistä silittelyäkin.M
Tätä minäkin ihmettelen. Itsella ollut aina pakottavat tarve laueta pillun perille asti työntäen kaluni viimeistä milliä myöten sisälle. Vaikka vaimoni on tykännyt ja vaatinut suuseksiä koko ikänsä, on hänenkin pakko saada aina kalua sisäänsä. Olen ymmärtänyt, että hänkin halua ne siemenet sinne perille asti. Näin tehtykin jo 46 vuotta. Rakastanut vaimon pillun nuolemista ja orgasmeja, mutta silti kaikki seksikerrat päättyneet aina yhdyntään ja siementen laskemiseen pillun perukoille. Vaimoni ei edes ole koskaan suostunut pelkkään pillunnuolemiseen, ilman yhdyntää. Hukkaan heitettyä aikaa hänen mielestä. Onneksi on kaluriippuvainen. Vakka kantensa valitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten terapia auttaa fyysiseen yhdynnän tarpeeseen?
ei. ei voi toimii noilla 'kepulikonstein' vaan. kyllä "se lähtee sillä millä ( ennenkin ja iha varmasti) tuli", sanotaan. eli eikun vaa rohkeesti ja kunnolla sitä "pökköö pesään". kyllä se siitä hyvä tulee. kokeile vaikka..
Malliesimerkki että ei näin.Kukaan ei saa määrätä yksin miten koko ajan edetään.Seksin ja rakastelun pitää olla vuorovaikutteista jossa kumpikin voi saada haluamaansa vapaasti,pakottamatta joko saman kerran aikana tai että toinen nauttii nyt ja toinen seuraavalla kerralla.Toista pitää arvostaa ja kuunnella mitä hän haluaa.Kokeilla ja toteuttaa niitä.Aika nopeasti kuolee tunne ja halu jos toinen jää vaille jostain,seksikerrat ja laatu vähenevät.Viimeseltä loppuvat kokonaan.Parisuhdekin on kovilla jos seksi sakkaa.Puhuminen on paras ratkaisu tai käytännön ohjaus seksin aikana siihen suuntaan mitä haluaa.Toisen moittiminen tai jollakin asialla kiristäminen saadakseen haluamansa ovat huonoja keinoja tilanteen korjaamiseksi.Jos tykkäät miehestäsi niin puhut ja koitat ratkaista hyvällä hengellä tilannetta.
Entä jos pitää enemmän suuseksistä kuin piparista?
Onko alistuttava vai pitäisikö molempien osapuolien tehdä kompromisseja?
Tällaista tänään mietin.
Nyt trollaajat laukomaan kärkeviä mielipiteitä.
Hop, hop, jonnet liikkeelle.
Miksi suostut? Pane ehdoksi se yhdyntä sulle. Ainako te naiset tette vain sitä, mitä mies haluaa.