Nainen kun pyydät miestä päiväkahville tai illalla kylään kuinka usein haluat myös seksiä??
Naisista on usein hankala saada selvää kun pyytävät kylään kesken päivän yllättäen haluavatko "päiväkahviseuraa " eli spontaania seksiä? Entä myöhään illalla kun pyytää miestä kylään haluaako pelkästään juttuseuraa vai juttuseuraa sekä sitä seksiä?? Miten toimitte ja käyttäydytte ?? kertokaa kokemuksia. Pyydättekö sellaista miestä juttuseuraksi kuka ei kiinnosta syvemmin missään tilanteessa
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä muun kuin seksin vuoksi ole pyytänyt miehiä iltakahville ja en kyllä myöskään päiväkahville. Nuohan on kiertoilmauksia sanonnalle "lähdetäänkö meille naimaan".
Mitä sanot sitten kun haluat vaan kylään? Paitsi että monet pyytää kaverimielessä kahville kun haluaa juttuseuraa vain. On ollut niin että nainen vihjaillutkin mutta ei sitten yhtään sillä tuulella kun alat suudella tms
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vastapäisen asunnon maks. 25-vuotias nuorimies tykkäisi, jos kävisin pimputtelemassa hänen ovikelloaan ja oven avattuaan tervehtisin lyhyt ja avokaulainen kesämekko päällä ja paljastaisin isot, pulleat tissini! Uskaltaiskohan tarttua kiinni? Ei olla kuin tervehditty ja hymyilty tavatessa. N35
Eihän se uskalla lähestyä ennen kuin vilautat tai teet selkeän aloitteen että haluttaa ja olet kiinnostunut lähemmin. Itsekkään en uskaltaisi lähestyä koska voi olla aivan väärinkäsitystä ja tulla kiusallinen tilanne. Kesämekko päällä ei kerro siitä että haluat miestä sisääsi ja muualle ja nykyään lähentelysyytteitä noista saa myös. Parempi siis että tekee selkeästi aloitteen ja vihjaa tms
Kysyn suoraan onko pillua tarjolla. Kahvit osaan keittää ja juoda itse. Jutteluseuraksi naisista ei ole.
Mitä näitä ihmettelemään. Suu auki onko paikka pedissä auki. En ole eläissäni jaksanut arvuutella. Suora kysymys joko avaa reidet tai sulkee suun ja oven
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanot sitten kun haluat vaan kylään? Paitsi että monet pyytää kaverimielessä kahville kun haluaa juttuseuraa vain. On ollut niin että nainen vihjaillutkin mutta ei sitten yhtään sillä tuulella kun alat suudella tms
Sehän olis toi kotiinlähdön aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin pyytänyt naapurinmiestä päiväkahville joitakin kertoja ja hän minua, mutta olemme vain jutelleet. Olen kyllä fantasioinut lukuisat kerrat hänen panevan minua, mutta siinä kahvitteluhetkessä, joka saattaa olla jokusen tunninkin, en ole koskaan uskaltanut tehdä aloitetta, eikä tilanne ole jotenkin ollut sellainen, vaikka olen ollut mekossa ilman pikkareita kesällä ym. Jotenkin ajaudun aina kaveritaajuudelle ja tosi nopeasti kotona mietityistä seksisuunnitelmista huolimatta.
Luulen, että tykkäisin sellaisesta, että mies ei sanoisi mitään, vaan tulisi päiväkahveilla ihan lähelle ja koskettaisi varovasti esim. pyllyä, rintoja, jopa häpyäni vaatteen päältä. Tarkkailisi hengitystäni. Minä rohkaistuisin tästä ja siirtäisin käteni hänen etumukselleen. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää myös, onko hän hyvä suutelemaan.
Eli haluaisit muttet uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsun miehen kylään niin haluan seksiä mutta huolehdin kyllä että hänkin tietää mikä homman nimi, ei tarvitse arvailla.
Ihana nainen
Naiset on joskus olleet tosi vaikeita tämän suhteen kun pyytänyt kahville myöhään illalla ja sitten torjunut kun on lähestynyt. Jos pyydätte tietyllä tapaa kahville ja haluatte seksiä niin mainitkaa joku tuhma vinkki samalla niin tietää