Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko Amber Heardia vai Johnny Deppiä?

Vierailija
21.04.2022 |

Olin ensin sitä mieltä että Depp ei ole ollut väkivaltainen. Mutta nyt kun olen lukenut noita juttuja niin uskon että Heard on oikeassa. Depp on tai oli sekakäyttäjä. Ja se sormi juttu on outo. Miksi hän on ensin sanonut että itse leikkeli sormensa ja vasta myöhemmin syytti siitä Heardia.

Kommentit (528)

Vierailija
41/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme usko koskaan tuntemattomiakaan ihmisiä. Minkä uskonlahkon saarnaajia hyö ovat?

Vierailija
42/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-puoliso puolustaa kotiväkivallasta epäiltyä Johnny Deppiä: ”Hän on herkkä ja rakastava”

https://www.is.fi/viihde/art-2000001189478.html

– Kaikkina näinä vuosina, joina olen Johnnyn tuntenut, hän ei ole koskaan ollut väkivaltainen minua kohtaan. Tämä ei kuulosta lainkaan siltä mieheltä, jonka kanssa elin 14 upeaa vuotta, Paradis kirjoittaa.

Tarkoittaako mukamas se, että jos mies ei ole lyönyt yhtä vaimoa, ei ole lyönyt toistakaan?

Tällä logiikalla olisi sitten myös toisin päin. Kun on lyönyt yhtä, on lyönyt myös toista.

Tämä. Deppin ja Amberin suhde oli aivan sairas kaikesta päätellen. Uskon että ylilyöntejä on tapahtunut molemmin puolin. Aiempi liitto selvästi ollut vakaa ja onnellinen eikä Deppillä ollut yhtä pahoja päihdeongelmia silloin.

Naurettavaa, ettei Amber Heard ota vastuuta omasta osuudestaan tässä sotkussa vaan leikkii uhria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että ovat toisilleen pahasta. Joku muu puoliso, niin voisivat olla normaalimpeja. Onhan nuo nyt ihan sekopäisiä. Ne kakkajutut varsinkin.

Mitkä kakkajutut??

Joku paskonut Johnnyn puolelle sänkyä. Hän väittää että Amber tai sen frendit ja muija taas syyttää koiraansa.

Vierailija
44/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko heistä kumpaakaan. Deppistä tykkään näyttelijänä ja Amber on hyvännäköinen, muttei se liity aiheeseen. Molemmilla on lusikkansa sopassa ja tangoon tarvitaan kaksi jne.

Vierailija
45/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se on kun miehet ottaa näitä.jännänaisia, kun kilttinaiset ei kelpaa,ja ollasn åinnallisia ja valitaan krvällä. Oma vika.

Sama ajattelu on varmaan naisiin kohdistuvassa väkivallassa..?

Vierailija
46/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-puoliso puolustaa kotiväkivallasta epäiltyä Johnny Deppiä: ”Hän on herkkä ja rakastava”

– Kaikkina näinä vuosina, joina olen Johnnyn tuntenut, hän ei ole koskaan ollut väkivaltainen minua kohtaan. Tämä ei kuulosta lainkaan siltä mieheltä, jonka kanssa elin 14 upeaa vuotta, Paradis kirjoittaa.

Tarkoittaako mukamas se, että jos mies ei ole lyönyt yhtä vaimoa, ei ole lyönyt toistakaan?

Tällä logiikalla olisi sitten myös toisin päin. Kun on lyönyt yhtä, on lyönyt myös toista.

Olivathan he sentään 14 vuotta yhdessä. Jos tuossa ajassa ei ole väkivaltaisuutta näkynyt niin kyllä se jo aika paljon todistaa.

Tällä logiikalla voitaisiin siis väittää, että ihminen ei voi koskaan elämänsä aikana muuttua väkivaltaiseksi, mikäli ei sellainen ole aiemminkaan ollut. Eikä tämä väite tietenkään pidä paikkaansa! Kuka tahansa voi muuttua väkivaltaiseksi, vaikka ei olisi sellainen aiemmin ollut, ja väkivaltaisuuden puhkeamiseen myöhemmällä iällä voi vaikuttaa esimerkiksi alkoholin ja huumeiden liikakäyttö, kuten Deppin tapauksessa.

Vierailija
47/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jack Sparrowta tottakai.

Captain... Captain Jack Sparrow.

Vierailija
48/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että ovat niin huumehöyryissään hääräneet että tietävätköhän itekkään mikä on totta ja mikä ei.

Vierailija
49/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Depp on aivan itse tuhonnut oman uransa sekakäytöllä, ja yrittää nyt syyttää kaikesta Heardia. Tyypillinen mies, joka on täynnä naisvihaa.

Vierailija
50/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko yhtään. On sanottu että Johnny joi. Ja Paradis hyysää exää kuin viimeistä päivää.

Kukapa pers. häiriöiden kanssa haluaisi olla selvinpäin, kun yli liioiteltu hehku sammuu ja toisen todellinen persoonallisuus/oma typeryys paljastuu?

Terve ihminen lähtee suhteesta, mikäli huomaa puolison olevan aivan jotain muuta kuin aluksi luuli ja mikäli suhde muodostuu erittäin vahingolliseksi. Terve ihminen ei ala sen takia juomaan ja syytä omasta alkoholismistaan toista osapuolta.

Aina sitä vaan ei pääse lähtemään "pakoon".

Sosiaalisen narsistin vallan alla ollessasitä joutuu miettimään pakosti omaakin mainetta kun tietää, kuinka helposti h#llu voi sen tuhota.

Vierailija
51/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko heistä kumpaakaan. Deppistä tykkään näyttelijänä ja Amber on hyvännäköinen, muttei se liity aiheeseen. Molemmilla on lusikkansa sopassa ja tangoon tarvitaan kaksi jne.

Kannattaa pitää mielessä se, että molemmat ovat näyttelijöitä. Mukana päihteet ja pers.häröt. Aika suurella todennäköisyydellä molemmat valehelee, kyse on vaan siitä kumpi valehtelee enemmän ja räikeämmin. Veikkaan että se on Amber.

Vierailija
52/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää mielessä se, että molemmat ovat näyttelijöitä. Mukana päihteet ja pers.häröt. Aika suurella todennäköisyydellä molemmat valehelee, kyse on vaan siitä kumpi valehtelee enemmän ja räikeämmin. Veikkaan että se on Amber.

*valehtelee

Vierailija
53/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

%26CrimeNetwork

Vierailija
54/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Depp jättänyt Vanessan juuri Amberin takia? Ja silti Vanessa puolustaa eksäänsä? Tuskin puolustaisi jos ei aihetta olisi.

Vierailija
55/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat vain myrkkyä toisilleen, ja ruokkivat joko tarkoituksella tai tahtomattaan toisen pimeää puolta. Tässä nähdään lopputulos.

Deppin en ole kuullut aiemmin käyttäytyneen väkivaltaisesti, Amberin olen. Toki en tunne heitä, tai tiedä asioitaan. Varmaan vikaa molemmissa. Nämä asiat olisi pitänyt sopia yksityisesti. Harmillista, että Deppin ura on kärsinyt tästä ihan valtavasti, ja hänestä on leivottu tilanteen syntipukki. Huumeet ja alkoholi eivät ainakaan paranna asiaa.

Vierailija
56/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Depp yrittää kovasti valkopestä itseään. Saa nähdä onnistuuko. Todennäköisesti oikeus tuomitsee molemmat ja ainoita voittajia ovat jälleen kerran juristit.

Vierailija
57/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnnya, kun se ärsyttää feministejä. :)

Vierailija
58/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko yhtään. On sanottu että Johnny joi. Ja Paradis hyysää exää kuin viimeistä päivää.

Kukapa pers. häiriöiden kanssa haluaisi olla selvinpäin, kun yli liioiteltu hehku sammuu ja toisen todellinen persoonallisuus/oma typeryys paljastuu?

Terve ihminen lähtee suhteesta, mikäli huomaa puolison olevan aivan jotain muuta kuin aluksi luuli ja mikäli suhde muodostuu erittäin vahingolliseksi. Terve ihminen ei ala sen takia juomaan ja syytä omasta alkoholismistaan toista osapuolta.

Aina sitä vaan ei pääse lähtemään "pakoon".

Sosiaalisen narsistin vallan alla ollessasitä joutuu miettimään pakosti omaakin mainetta kun tietää, kuinka helposti h#llu voi sen tuhota.

Depp on tunnettu henkilö, ja ainakin vielä joskus oli myös rikas ja vaikutusvaltainen, joten kyllä hän olisi voinut hoitaa itselleen ja heille molemmille niin paljon apua, että ero olisi tullut ilman tätä kaikkea julkista myllytystä. Mutta jostain kumman syystä Depp halusi törsätä rahansa kaikkeen täysin järjettömään.

Vierailija
59/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber alkoi kirkumaan " Ei älä lyö Johnny mua" kun ketään ei ollut lähimaillakaan....muut katsoi ihmeessään Amberia. Ex poliisi turvallisuusmies juoksi paikalle eikä Amberin lähellä ollut ketään, Johnny oli muualla.

Tuo akka on SAIRAS! Yritti lavastaa Deppin syylliseksi johonkin että saisi rahaa edes sitä kautta eron jälkeen.

Vierailija
60/528 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Deppin ei olla kuultu aiemmin käyttäytyvän väkivaltaisesti ainoastaan siksi, että hänellä oli aiemmin hyvin toimiva pr-tiimi. Siis silloin kun hänellä ei vielä ollut näin pahoja päihdeongelmia ja silloin kun hänellä vielä oli varaa maksaa pr-palveluista. Aiemmin kaikki jutut onnistuttiin peittelemään ja maksamaan hiljaisiksi isoilla summilla. Amberin kanssa sama ei enää onnistunut, koska kukaan huippu pr-ammattilainen ei enää suostunut hoitamaan Deppin juttuja piiloon, koska edessä olisi vain ollut surkea epäonnistuminen.