Uskotteko Amber Heardia vai Johnny Deppiä?
Olin ensin sitä mieltä että Depp ei ole ollut väkivaltainen. Mutta nyt kun olen lukenut noita juttuja niin uskon että Heard on oikeassa. Depp on tai oli sekakäyttäjä. Ja se sormi juttu on outo. Miksi hän on ensin sanonut että itse leikkeli sormensa ja vasta myöhemmin syytti siitä Heardia.
Kommentit (528)
Vierailija kirjoitti:
Aika naurettavaa jos ei saa enää edes riidellä kumppanin kanssa. Viittaan siihen Heardin kuvaamaan videoon, jossa Depp paiskoo kiukkuisena keittiön kaappien ovia. Selvästi se on juuri sellaista käytöstä, että Heard on jäkättänyt Deppille, ettei saa kolistella niin paljoa keittiössä. Depp paiskoo niitä ovia juuri siihen tyyliin, että "minä maksoin nämä kaapin ovet ja paiskon niitä juuri niin kovaa kuin tahdon". Molemmissa on vikaa, mutta Heard on pyrkinyt lavastamaan Deppin rikolliseksi.
Deppin aiemmilla naisilla olisi samanlaisia huonoja kokemuksia, jos Depp oikeasti olisi naisia huonosti kohtelevat mies. Ei sellainen käytös ala yllättäen vasta viisikymppisenä.
Normaaliin riitelyyn ei kuulu tavaroiden paiskominen
Uskon Deppiä. Naisiin ei ole luottamista. Oikeus voitti!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tälläiset jutut on aina niin mustavalkoisia? Että toisen on pakko olla 100% uhri ja toisen 100% hyväksikäyttäjä?
Uskon, että Heard on väkivaltainen ja manipuloiva. Uskon myös, että Depp on manipuloiva ja riippuvuudesta kärsivä henkilö. Uskon heidän KUMMANKIN olevan omalla tavalla toisilleen haitaksi ja väkivaltaisia. Uskon myös, että heistä kumpikaan ei osaa antaa periksi (miksi varmaan olivat niin pitkään sellaisessa myrskyisessä suhteessa).
Johtuu siitä, että kaikki pitää nykyään jakaa uhreihin ja sortajiin. Ihan sama onko se totta. Ihminen on niin taantunut ettei kykene enää muuhun kuin mustavalkoiseen ajatteluun. Sukupuoletkin on jaettu hyvään ja pahaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tälläiset jutut on aina niin mustavalkoisia? Että toisen on pakko olla 100% uhri ja toisen 100% hyväksikäyttäjä?
Uskon, että Heard on väkivaltainen ja manipuloiva. Uskon myös, että Depp on manipuloiva ja riippuvuudesta kärsivä henkilö. Uskon heidän KUMMANKIN olevan omalla tavalla toisilleen haitaksi ja väkivaltaisia. Uskon myös, että heistä kumpikaan ei osaa antaa periksi (miksi varmaan olivat niin pitkään sellaisessa myrskyisessä suhteessa).
Johtuu siitä, että kaikki pitää nykyään jakaa uhreihin ja sortajiin. Ihan sama onko se totta. Ihminen on niin taantunut ettei kykene enää muuhun kuin mustavalkoiseen ajatteluun. Sukupuoletkin on jaettu hyvään ja pahaan.
Wokea🤥
Were Here To BRAINWASH You! - News Update
Vierailija kirjoitti:
No vastaus aloittajan kysymykseenhän on varsin helppo. Addikti elää aina valheessa ja syyttää muita kärsimyksestään. Olen elänyt tuollaista parisuhdehelvettiä ja Amber Heardin kertomukset ovat täysin linjassa sen kanssa mitä koin.
Amberin kertomuksille vaan ei löytynyt todisteita. Päinvastoin, hän jäi jatkuvasti kiinni valheista ja epäjohdonmukaisuuksista jutuissaan ja hänen omasta väkivaltaisuudestaan oli todisteita.
Olen pahoillani että olet joutunut kokemaan parisuhdehelvettiä, mutta ihmettelen ettet *juuri siksi* huomaa, mikä Heardin käytöksessä ja puheissa oli epäuskottavaa sen kannalta että hän olisi ollut pelokas, alistettu uhri.
Kaksi sekäkäyttäjää tappelee ja lopputulos on maineen menetys. Molemmissa vikaa.
Paitsi että nyt on oikein oikeuden tuomio että Amber valehtelee ja Johnny puhui totta