Uskotteko Amber Heardia vai Johnny Deppiä?
Olin ensin sitä mieltä että Depp ei ole ollut väkivaltainen. Mutta nyt kun olen lukenut noita juttuja niin uskon että Heard on oikeassa. Depp on tai oli sekakäyttäjä. Ja se sormi juttu on outo. Miksi hän on ensin sanonut että itse leikkeli sormensa ja vasta myöhemmin syytti siitä Heardia.
Kommentit (528)
Metoo-aikanahan vika on aina 100 % miehessä. Sen varaan varmaan on Amber laskenutkin.
Kaikkea en tiedä mutta Deppiä uskon sen perusteella mitä olen lukenut.
Molemmissa vikaa, mutta naisessa varmasti perustavanlaatuisesti ja enemmän.
Ällöttää tällaiset Hesarin jutut jotka ovat selvästi Amberin puolella.
Johnny Deppin viimeinen tilaisuus pelastaa uransa – tästä on kyse massiivisessa oikeudenkäynnissä, jota näyttelijä käy nyt ex-puolisoaan vastaan
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008743854.html
Vikaa ollut varmasti molemmissa, mutta tällaiset artikkelit kyllä saavat entistä vahvemmin järkeviä ihmisiä kääntymään Johnnyn puolelle.
Kyllä tarkasti seurannneena uutisointia ja oikeudenkäyntiä sanon että Amber joutuu maksamaan Deppille, koska kertoi valheita väkivaltaisuudesta ja näin ollen tuhosi Deppin uran Hollywoodissa. Katkera se Amber niin alkoi mustamaalaamaan Deppiä aivan turhaan. Manipuloiva ämmä ja toivottavasti hänenkin uransa menee ja ei enää Aquaman 2:een pääse näyttelemään. Ennemin toivon että Depp saa parempia erilaisia rooleja jatkossa, niin ehkä se oli hyvä hänelle ettei enää sitä Jack Sparrowina tarvitse pelleillä.
En tiedä mitä on kerrottu kenestäkin, mutta se taitaa olla tosiasia että riidan jälkeen sängyssä on ollut peitelty kakka Deppin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tälläiset jutut on aina niin mustavalkoisia? Että toisen on pakko olla 100% uhri ja toisen 100% hyväksikäyttäjä?
Uskon, että Heard on väkivaltainen ja manipuloiva. Uskon myös, että Depp on manipuloiva ja riippuvuudesta kärsivä henkilö. Uskon heidän KUMMANKIN olevan omalla tavalla toisilleen haitaksi ja väkivaltaisia. Uskon myös, että heistä kumpikaan ei osaa antaa periksi (miksi varmaan olivat niin pitkään sellaisessa myrskyisessä suhteessa).
Tämä. Todistajana kuultu parisuhdeterapeutti sanoi, että ”abuse” oli molemminpuolista, joskin Amber eskaloi tilanteita useammin.
Deppin alkoholin ja huumeiden sekakäyttö, klippi jossa heittelee lautasia, hatarat muistikuvat jne. Esim Depp kertoi että v.2008 oli Hunter S. Thompsonin kanssa käynyt läpi laatikoita ja löytänyt novellin. Mutta Hunter S.Thompson kuoli v.2005.
Vaikka ihminen olisi luonteeltaan miten mukava normaalisti, huumeet ja alkoholi yhdessä voivat saada aikaan henkilölle epätyypillistä käytöstä. Varsinkin kokaiini. Siihen päälle luonnehäiriöinen kumppani, joka varmasti osaa painella nappuloita ja triggeröidä.
Tuo suhde vaikuttaa olleen valtava virhe ja puolisot toisilleen myrkyllisiä. Surullisinta on se, että tätä likapyykkiä pestään julkisesti. Mutta se on Amber Heardin syytä.
Vierailija kirjoitti:
Johnnyn ainakin kannattaisi pikkuhiljaa lakata haastamista tuota naista oikeuteen, tekee itsestään pellen ja koko juttu pysyy ja pysyy otsikoissa.
Tulee mieleen kostonhimo kun nuori nainen jättänyt tuon kehäraakin.
Sekö on sitten oikein, että Amber tuhoaa Deppin uran syyttämällä häntä kaikesta tästä? Jos Depp ei haasta oikeuteen kunnianloukkauksesta, on se melkein sama asia kuin pahoinpitelyn tunnustus.
Kuka on niin pässi, että uskoisi Heardia? Ainoastaan joku, joka ei ole ottanut asiasta mitään selvää, vaan lukenut vaan roskalehtien otsikot.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä on kerrottu kenestäkin, mutta se taitaa olla tosiasia että riidan jälkeen sängyssä on ollut peitelty kakka Deppin puolella.
Tämäkin vielä. Depp sanoi, että pökäleen koosta tiesi, ettei ollut koirat asialla. Eli on miljoonamänsiönissä katseellaan mittaillut ja analysoinut tätä pökälettä, jota nyt käsitellään miljoonien dollarien oikeudenkäynnissä. Vai oliko se kuva Amberin pökäleestä? On tämä absurdia. 🤣
Depp hullaantui Amberiin täysin mutta en usko että Heard koskaan rakasti Deppiä. Koko suhde ja sen jälkipyykki on hänelle vain keino yrittää buukata uraansa.
En usko että Depp on myöskään täysin puhdas pulmunen, mutta Amber vaikuttaa olevan hyvin kylmä ja laskelmoiva ihminen, joka käyttää nyt toista sekaisin olevaa hyväkseen keinoja kaihtamatta.
Eikös tää Amber vaihda miestä kuin paitaa. Elon Muskinkin kanssa deittaillut. Deppillä sentään pitkiäkin suhteita takana. Aika tuuliviiriltä tyttö vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ex-puoliso puolustaa kotiväkivallasta epäiltyä Johnny Deppiä: ”Hän on herkkä ja rakastava”
https://www.is.fi/viihde/art-2000001189478.html
– Kaikkina näinä vuosina, joina olen Johnnyn tuntenut, hän ei ole koskaan ollut väkivaltainen minua kohtaan. Tämä ei kuulosta lainkaan siltä mieheltä, jonka kanssa elin 14 upeaa vuotta, Paradis kirjoittaa.
Tarkoittaako mukamas se, että jos mies ei ole lyönyt yhtä vaimoa, ei ole lyönyt toistakaan?
Tällä logiikalla olisi sitten myös toisin päin. Kun on lyönyt yhtä, on lyönyt myös toista.
Vierailija kirjoitti:
Depp hullaantui Amberiin täysin mutta en usko että Heard koskaan rakasti Deppiä. Koko suhde ja sen jälkipyykki on hänelle vain keino yrittää buukata uraansa.
En usko että Depp on myöskään täysin puhdas pulmunen, mutta Amber vaikuttaa olevan hyvin kylmä ja laskelmoiva ihminen, joka käyttää nyt toista sekaisin olevaa hyväkseen keinoja kaihtamatta.
Buukata=buustata
Tässä se on kun miehet ottaa näitä.jännänaisia, kun kilttinaiset ei kelpaa,ja ollasn åinnallisia ja valitaan krvällä. Oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-puoliso puolustaa kotiväkivallasta epäiltyä Johnny Deppiä: ”Hän on herkkä ja rakastava”
– Kaikkina näinä vuosina, joina olen Johnnyn tuntenut, hän ei ole koskaan ollut väkivaltainen minua kohtaan. Tämä ei kuulosta lainkaan siltä mieheltä, jonka kanssa elin 14 upeaa vuotta, Paradis kirjoittaa.
Tarkoittaako mukamas se, että jos mies ei ole lyönyt yhtä vaimoa, ei ole lyönyt toistakaan?
Tällä logiikalla olisi sitten myös toisin päin. Kun on lyönyt yhtä, on lyönyt myös toista.
Olivathan he sentään 14 vuotta yhdessä. Jos tuossa ajassa ei ole väkivaltaisuutta näkynyt niin kyllä se jo aika paljon todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko yhtään. On sanottu että Johnny joi. Ja Paradis hyysää exää kuin viimeistä päivää.
Kukapa pers. häiriöiden kanssa haluaisi olla selvinpäin, kun yli liioiteltu hehku sammuu ja toisen todellinen persoonallisuus/oma typeryys paljastuu?
Terve ihminen lähtee suhteesta, mikäli huomaa puolison olevan aivan jotain muuta kuin aluksi luuli ja mikäli suhde muodostuu erittäin vahingolliseksi. Terve ihminen ei ala sen takia juomaan ja syytä omasta alkoholismistaan toista osapuolta.
Uskon Amberia. Depp on narkkari ja narkkarit valehtelee aina.
Ilman muuta Deppiä. Deppistä ei ole koskaan aikaisemmin ollut mitään paska juttuja. Ja Amber taas on monenkin hänet tunteneen ja tiennen mielestä täysin häiriintynyt tapaus. Voi, Johnnya kun häneen sekaantui, vaikka monet yritti varoittaa Amberista.
Mitkä kakkajutut??